תיקשור בנושא הבדיקות

תקשור בנושא אומץ הלב

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את הבדיקות

כאשר עושה האדם את מעשיו, בורא את בריאותיו פועל ומבצע את משימותיו בין אם מורכבות הן ומאתגרות ובין אם פשוטות הן ומשעממות, ואולם כך או כך, משתמש אותו האדם בידע מסוים.

אותו ידע, משמש את האדם עת מחליט הוא את החלטותיו ומשתמש אותו האדם באותו הידע מאחר וסומך הוא על כך כי ידע זה נבדק ונמצא אמין ונכון.

הצורך בוידוי ובאימות של אלמנטים מסוימים עבור האדם הוא תמידי מאחר והאדם צריך כל הזמן לקבל אישורים ואישושים אודות נושאים שונים.

צורך זה נובע כתוצאה מכך שאותו אדם לא סומך על חושיו, תחושותיו והרגשותיו.

מאחר וכך הוא הדבר, צריך אותו אדם לבצע תהליך של התחברות אל עצמו, אל תחושותיו, ואף הרגשותיו למען דרכו תהיה מאוזנת, נעימה וקלה הרבה יותר.

כאשר מתבצעת בדיקה מסוימת בנושא מסוים קורה הדבר מאחר ועולה שאלה או תמוהה או צורך או חזון של גורם מסוים לדעת מידע מסוים אודות אלמנט מסוים ועלום.

כאשר מתבצעת אותה בדיקה, תוצאותיה אמורות לשקף את התשובה המלאה או גם לעתים החלקית ואז נדרשת בדיקה נוספת או בדיקה חוזרת או חוות דעת נוספת.

נושא הבדיקות משמש את האדם למעשה באחיזות רבות ובנושאים רבים וכך מעביר האדם את חייו תוך כדי ביצוע בדיקות רבות בנושאים רבים ומגוונים.

יכול לבדוק האדם את נכונות ואמיתות דברים מסוימים ומנגד ללכת עם תחושותיו ועם האינטואיציות שלו מבלי לבדוק, יכול אותו אדם להיות חשדן ולבדוק בציציותיו של כל אדם שנקרה על דרכו ויכול אותו אדם גם להיות בעל אמונה קיצונית באדם.

אופיו של האדם מורכב מאלמנטים רבים ומגוונים וממש כמו בשולחן עריכה במוסיקה, כל תדר ותדר או במקרה דנן כל מרכיב אופיו של האדם ניתנים לכוונון מדויק וזאת לאחר שהתבצעה בדיקה מסוימת אשר שיקפה את התוצאות ואת המדדים של כל תדר ותדר.

כאשר מתבצעת בדיקה מסוימת, תוצואותיה הינן במקרים רבים גם כמעין הנחיות פעולה לדוגמא – בדיקת מסגרות אשראי של חשבון מסוים וגילוי התוצאה ומצב החשבון יכול לגרום לחסימה של פעולה מסוימת בעלת ערך מספרי מסוים וטווח מדדים מסוים ואז למעשה מתרחשת פעולה אוטומטית וזהו למעשה תהליך אשר מתבצע באופן מיידי לאחר בדיקה וקבלת תוצאותיה.

אותה דוגמא למעשה משקפת את משמעות ביצוע בדיקות ושיקוף התוצאות עבור קבלת מידע מסוים ועיבודו לכלל ידע מועיל ונחוץ.

הבדיקות אשר מתייחסות לתחום הרפואי הן ביחד עם בדיקות והשוואות מחירים ויחד עם בדיקות פיננסיות, ביטוחיות ומונטריות, משמשות את עיקר הפעילות ברשת האינטרנט וכך שהאדם מבלה את רוב זמנו הן המקצועי הן הפרטי והן הזוגי בביצוע בדיקות, השוואות בחינות והבחנות בין אלמנטים ופרטים שונים אשר משמשים אותו פחות ומשמשים אותו יותר במהלך דרכו אל עבר מטרותיו ואף שאיפותיו ויעדיו ואת התוצאות של אותן בדיקות, מתייק הוא בתיקיות שונות, בין אם אמיתיות ובין אם וירטואליות ואולם כך או כך, משתמש הוא מעת לעת בנתונים ואף בתוצאות הבדיקות ובהללו המיותרות לא משתמש הוא אלא שומר אותן בארכיון למען כי ישתמש בהן, אולי ביום מן הימים.

השימוש האינטואיטיבי בידע חוסך עבור האדם זמן עצום ורב של בדיקות חוזרות ונשנות.

בעבר, לפני עידן הטכנולוגיה המודרנית, היו מתבצעות בדיקות רבות באמצעים מסורבלים עד מאוד ואולם כיום, באמצעות הטכנולוגיה יכול האדם להיעזר בה על מנת לייצר אנליזות ותוצאות באופן מהיר, יעיל ונכון עבור וכך יכול הוא להיעזר במידע הנגיש בצורה טובה ונכונה ואולם דווקא כאן מתעוררת וצפה בעיה חדשה של הצפה וגודש במידע אשר האדם הממוצע לא יודע להתמודד עם כאלו כמויות עצומות של מידע וכך שעסוק הוא רוב הזמן במיון וסינון של מידע לכלל ידע בצורה לא יעילה.

האנרגיות הנדרשות עבור אותו האדם לצורך עיבוד וסינון ומיון וליקוט אותו המידע לכלל ידע גוזל את רוב זמנו ואת רוב מירצו של האדם ובמידה והיה סומך יותר על עצמו

 על תחושותיו ועל הרגשותיו שאז היה מקבל זמן רב עבור עצמו ועבור דרכו.

הטכנולוגיה, כאמור, מצויה עבור האדם ויכולה בקלות יחסית לעבד כמויות עצומות של נתונים באופן אלגוריתמי ויזואלי בצורה שתשקף את הנתונים בצורה קלה להבנה.

מניעים טכנולוגים רבים משמשים את האדם באחסון, עיבוד, סינון מיון והצבה של מידע באופן כזה שיתן לאדם כלים רבים להבנה והקללה של המידע לכלל ידע שימושי.

למעשה רצף של תוצאות של בדיקות הנעשות בתדירות מספקת נותנות בידי האדם את התחושה של שליטה, כוח ואיזון.

לדוגמא- במגדל פיקוח של שדה תעופה קיימים מסכים רבים המשקיפים למביט בהם בכל רגע נתון כי ה”שמיים נקיים” ולא נשקפת שום סכנת התנגשות בפרקי זמן מסוימים קדימה וכך גם ניתן להסביר ולפרש את המושג “מקדם היסטוריה” אשר נותן זמן התארגנות מרגע מתן סימן מוסכם ומסוים.

תוצאות בדיקות מסוימות, המתורגמות לכלל נתונים מסוימים ומשמש כחומר גלם מסוים עבור מקבלי החלטות ועבור כלל האוכלוסיה בא לידי ביטוי בעת הזו בהתמודדות האנושות הנוכחית עם מגפת הcovid 19 וכך שבדיקות שמתבצעות באופן יום יומי ושיטתי נותנים בידי האנושות כלים מסוימים אשר מאמינים הם כי משרתים הם את הטיפול באותה מגפה.

בדיקות שליליות או חיוביות מטות את הסף לזכות או לחסד וכך שהאדם מובל כצאן לטבח בעקבות תהליכים המתרחשים בעקבות נתונים מסוימים שצצו ועלו לאחר ביצוע בדיקות מסוימות אשר שיקפו אלמנטים מסוימים וגם את מצב המציאות המסוימת אשר נבדקה ושוקפה עבור זה שהיה צריך את הנתון המסוים שהיה חסר באותו רגע נתון.

בדיקה משמעותה היסוס ופיקפוק ורצון לקבל ידע.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

הויכוח

הויכוח

הויכוח משמש במיקרים רבים דיון נוקב אודות נושא מסויים ועקרוני ובמשך כל ימי האדם הויכוחים תפסו מקום של כבוד ביחסים שבין אדם לחברו, כאשר גם ויכוחים שעלו לדרגת מחלוקות כאשר לא היה להם פתרונות ראויים בתחום של ויכוח פשוט, יסתיימו במיקרים לא מעטים בין כותלי בית המשפט.

קרא עוד »
תיקשור בנושא מחשבה חיובית ומחשבה שלילית וההשפעה עלינו

תיקשור בנושא המחשבה

כוח המחשבה. “סוף מעשה במחשבה תחילה” משמעותו כי כל מחשבה ולו הקטנה ביותר אשר מנקרת במוחו של האדם ואשר ממשיכה משום מה ומנקרת במוחו שאז

קרא עוד »