תיקשור בנושא המחשבה

תיקשור בנושא מחשבה חיובית ומחשבה שלילית וההשפעה עלינו

כוח המחשבה.

“סוף מעשה במחשבה תחילה” משמעותו כי כל מחשבה ולו הקטנה ביותר אשר מנקרת במוחו של האדם ואשר ממשיכה משום מה ומנקרת במוחו שאז יש לה תוקף ומשמעות ובמידה והיא גם ממשיכה ונשארת במוחו שהרי יש לה משמעות ונוכחות עוד יותר חזקה, שהרי אותו אדם מתחיל לדבר אודותיה ולא קצר הזמן עד אשר היא תהפוך גם מדיבורים למעשים, דבר זה בא יותר מכל להמחיש את כוח המחשבה בחייו של האדם.

למעשה כל פעולותיו של האדם מתחילות ממחשבתו או יותר נכון מפקודות שאותן מעביר מוחו שהוא מקור מחשבותיו. מכיוון שכך הרי מובן מאליו כי מחשבות חיוביות יש בכוחן לגרום לאדם למעשים חיוביים ואילו מצד שני באותו האופן מחשבות שליליות בכוחן לגרום לאדם למעשים שליליים.

קביעה פשוטה זו למעשה מתארת באופן מדויק את היחסים המורכבים למדי בין גוף ונפש ומשמעותה בעיקר היא כי יש בכוח המחשבה החיובית לעורר גוף מוחלש לתחושות חזקות ובגוף חזק, מחשבות שליליות כמובן יכולות לפגוע.

כאשר לאדם מסוים יש סיבה טובה לקום בבוקר ממיטתו ואף מרגיש הוא תחושת שימחה שהרי קיימת לו מטרה ברורה ויש לו גם אנרגיות טובות אשר גורמות לו למעשה הקימה אשר איננו קל עבור אף אדם להיות טבעי ואף שמח.

המטרה הטובה שלמענה הוא קם ומתחיל במעשיו היא זו אשר למעשה, בידיעתו או שלא בידיעתו גורמת לו לקום בשמחה וזאת אך ורק מכוח מחשבותיו החיוביות. במידה והייתה עוברת במוחו מחשבה שלילית ברגע שפקח את עיניו היה ככל הנראה ממשיך לישון מאחר והמחשבה הייתה שלילית וגורמת לו לעשות את ההפך בדיוק.

הקשר בין נפש וגוף בא לידי ביטוי בהרבה אלמנטים נוספים ובהם גם המדיטציה אשר ריבוי ממנה באופן מעשי גורמת בין היתר להאטה בהזדקנות הגוף מאחר ומדעית הוכח כי בעת מצב של מדיטציה עמוקה למעשה הגוף והנפש נמצאים במין מצב של שינה וקיפאון ואז לגוף יש השפעה טובה על הנפש ולנפש יש השפעה טובה על הגוף ולכן באמת מומלץ לבצע מדיטציה באופן סדיר.

על מנת לגרום למחשבות להיות נקיות, טהורות, מטהרות ועוצמתיות חייב האדם לבצע פעולות מסוימות כגון אכילה אשר לא כוללת בתוכה אלמנטים לא חיובים ולא טהורים כגון בשר או מזון מעובד מאחר וקיימת לו השפעה שלילית על המוח ועל המחשבות.

מחשבה חיובית אצל כל אדם יש לה למעשה שלושה אלמנטים חיוביים בכל מחשבה, היא עושה טוב לזה שחושב אותה, היא עושה טוב למי או למה שאותו בנאדם חושב עליו, היא עושה טוב באופן כללי באיזון האנרגטי הכללי בכך שהיא מאזנת את האנרגיות הכלליות בסביבתו של האדם.

המחשבות הטובות או יותר מדויק המחשבות אודות דברים טובים, גם בסופו של דבר מביאה אותם בשלב כלשהו כי היכולת לחשוב מחשבות טובות מפלסת ואף יוצרת את הדרך להגיע לתוצאה טובה ומיכולת מאחר ואותו אדם אשר מייצר את המחשבה החיובית יכול לדמיין את מה שהוא צריך לעשות על מנת כי הדבר יקרה ואילו במחשבה על תוצאה שלילית האפקט הוא זהה רק באופן הפוך.

הנחיות הפעולה במקרה הזה הינם פשוטים למדי וברורים.

יש להתרחק מן המחשבות השליליות ומאנשים אשר חושבים מחשבות שליליות מאחר והמחשבות והאנרגיות אשר מתלוות אליהם ממש כאילו מדבקות ויוצרות אפקט שלילי.

תת המודע של האדם היא למעשה הקשר שלו אל עולמות עליונים ומשפיעה היא עליו הרבה יותר מהתודעה הישירה שלו, תת מודע של האדם פעילה ואפקטיבית גם כאשר האדם ישן ולמעשה היא אפקטיבית עבורו הרבה יותר מאחר והיא לא מופרעת על ידי המודע שלו שבמצב של שינה או מדיטציה פחות פעילה ומשפיעה. כל זאת באמצעות כוח המחשבה בלבד.

בעזרת כוח המחשבה, המודע והתת מודע פועלים ללא הרף, אחד על השני ואחד עם השני, מחשבות שוקעות מן המודע אל התת מודע ומן התת מודע אל המודע, כל הזמן וללא כל הפסקה ומייצרות אנרגיות חיוביות ושליליות לסירוגין.

המצב האופטימאלי למחשבות להפוך מן התת מודע אל המודע הוא זמן היקיצה או זמן ההירדמות, בזמן זה קיימת למעשה מערכת יחסי גומלין אשר הינה מיטבית בין תת ההכרה או התת מודע לבין ההכרה המודעת ואז המחשבה הינה במצב הנקי ביותר שניתן שתהיה ואין היא מופרעת ואף אינה מוסחת בשום אמצעי ובשום דרך ושאז יכול למעשה האדם לייצר מתוך עצמו את כל הדרוש למחשבתו על מנת להיות מדויקת, יעילה ואף להשפיע באופן אופטימאלי על הנפש והגוף.

בכוחה של המחשבה לגרום לאדם לעשות דברים ולכן נוסחה פשוטה וקלה להבנה היא זו אשר גורסת כי מחשבות חיוביות יגרמו לאדם לעשות מעשים חיוביים ואילו מחשבות שליליות ורעות יגרמו לאדם לעשות מעשים שליליים ורעים.

באותו אופן ניתן לאמר בעבור כל אדם כי כאשר חולפת מחשבה חיובית בראשו עליו לקום באופן מיידי ולהתייחס אליה במשנה תוקף ומשנה רצינות ולבצע את מה שעבר לו בראש אולם מצד שני עם עוברת במחשבתו מחשבה שלילית שהרי ינסה למסמס אותה ובוודאי שלא ישאף לבצע דברים שנגררים ממנה.

למעשה כוח המחשבה ביכולתו לנסח עבור הנפש והגוף את אופן פעולתה וביצועיה המיטביים במידה והנפש מנוהלת על ידי אנרגיות טובות וחיוביות כך גם ההשפעה המידית תהיה טובה, חיובית ואופטימית ואולם אם הנפש מנוהלת על ידי אנרגיות רעות ושליליות שהרי כמובן שההשפעה המיידית תהיה רעה, שלילית ופסימית.

נוסחה פשוטה להבנה אולם מסובכת ובלתי אפשרית בעליל עבור אנשים לא מודעים או אשר לא מחוברים באופן מספק אל המודעות העצמית שלהם.

אנשים אשר רמת המודעות העצמית שלהם הינה מספקת יוכלו להבין את משמעות הדבר ואילו אנשים אשר רמת המודעות העצמית שלהם לא מספקת יתקשו לחבר את המעשים ואת המחשבות במקרה הזה.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

תקשור על הבדידות

הבדידות

כאשר אדם מסוים נמצא במצב שבו אין מסביבו או גם אין בסביבתו עוד אנשים אשר מכיר ואוהב הוא או כאשר הוא נמצא בין ובתוך עשרות

קרא עוד »

תיקשור בנושא האילוצים

כאשר נקלע האדם למצב בלתי רצוי ובלתי נעים ולמעשה נכפים עליו אלמנטים שליליים, שהרי נדחק הוא לפינה ולקרן זווית וכך שנאלץ הוא להגיב בצורה אשר בדרך כלל הוא לא מגיב.

קרא עוד »