תיקשור בנושא האור הפנימי

האור הפנימי

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את האור הפנימי

בכל אדם, עמוק בתוכו, מצוי מקור האור הפנימי שלו, כוחו ועוצמתו, יכולתו המודעת אשר מוליכה אותו בדרכו אל עבר מטרת חייו ויעודו המיוחד במינו.

הניצוץ האלוהי אשר טמון בכל אדם, הוא זה אשר מהווה את הגחלת הלוחשת ואף את האור האלוהי אשר משמש את האדם כאשר מבקש הוא את הכיוון ואת המצפן אשר משמש לו כמורה במהלך דרכו ובמשך חייו.

יכולתו של האדם המודע להיעזר בכוחו הפנימי באותה גחלת לוחשת מהווה את הסימן המובהק ליכולתו ולעוצמותיו הטמונות בו והמהוות את כוחו הממוקד ואשר מוליך אותו בבטחה במסלול חייו הנוכחי.

האור הפנימי הוא המשמעות העוצמתית של האדם והמבוא אל נפשו והווייתו.

משמעות האור הפנימי המטאפורי עבור האדם מהווה את החיבור הנשמתי שלו אל נפשו ואל הווייתו ומהווה סממן מובהק של אותו חיבור פלאי וקוסמי המשמש אותו כאשר צריך הוא את הסימן המובהק לכך שקיים עבורו מקום בטוח ועוצמתי אשר נותן לו את המשענת ואף את הכוחות הפנימיים אשר מוליכים ומובילים אותו בביטחון רב אל עבר ייעודו הקדוש.

האור הפנימי עבור האדם המודע הינו החיבור שלו אל הכוח העוצמתי אשר מהווה עבורו את כוחו הפנימי ואת משמעותו.

כאשר האדם המודע מחובר אל עצמו, אל יכולתו ואף אל פנימיותו, שאז יכול הוא לחוש את כוחו ובטחונו שמשמשים אותו בעוצמה רבה וכך גם האור המקרין ממש כמו מגדלור הנגלה לספינה אשר שטה אל עבר חוף המבטחים שלה.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

תיקשור בנושא ההתאקלמות

כאשר אדם מסוים מבצע שינויים בחייו, שינויים אשר מהווים שינוי משמעותי ומהותי, זוהי התכונה אשר נכנה אותה בשם התאקלמות אשר מעניקה בעבורו את ההרגלים החדשים במקום החדש ועם הסביבה החדשה.

קרא עוד »
ההבראה

תיקשור בנושא ההבראה

משימת חייו של האדם, כל אדם באשר הוא, הינה למעשה כפולה ומכופלת וטומנת בחובה מגוון רחב של תחושות, רגשות, הרגשות, ומעל הכל חיבור מלא לתודעת

קרא עוד »