אודות

הדברים עליהם יש לנו השפעה בחיינו הם – 

הדרך בה אנחנו מגיבים לאירוע מסוים והדרך בה אנחנו בוחרים להתנהג בתגובה למצב נתון

מכאן נגזרת הדרך בה אדם בוחר לחיות את חייו, מצב רוחו והרגשתו הכללית.

 

אדם הבוחר לראות את הצד החיובי בחיים – לא נותן למצבים קשים לשלוט במצב רוחו ומאפשר לעצמו לחיות את החיים בקלילות – יעביר את חייו באופן נעים ומאושר יותר מאדם הרואה רק את הדברים השליליים שיש לחיים להציע ומחפש את הרע בכל דבר. 

 

אחת המטרות העיקריות  ששיטת FreeSelf שמה לעצמה היא לסייע לאדם לשקף לעצמו את עצמו במצבים שונים ובצורה זו לעזור לו לממש את אושרו ולהפוך את חייו לטובים ביותר עבורו. הדבר נעשה באמצעות ניתוח הפרופיל האישיותי הייחודי לכל אדם ובחירת דרך הטיפול המתאימה לו – לטראומות שחווה ולחוויות שרחש. באמצעות התאמת הטיפול וקבלת משוב מתמיד מהאדם, שיטת FreeSelf מצליחה לספק את הכלים הדרושים לכל אדם כדי להתעלות מעל נסיבות חייו הנוכחיות וליצור את העתיד אותו הוא מאחל לעצמו.

 

שיטת FreeSelf מתבססת על חיבור בין המדע לרוח – מחד, שיטות הטיפול והעזרה מבוססות על מאות מחקרים פסיכולוגים שונים וייעוץ בידי מומחים מדיספלינות שונות ביניהם פסיכולוגים, פסיכיאטרים, קואצר’ים, מטפלים זוגיים ועובדים סוציאלים. מאידך, שיטת FreeSelf דוגלת בחיבור לידע האינסופי שיכול לספק לכל אחד ואחת את התשובות לשאלות הבוערות בהם באמצעות מסרים שיסייעו בתהליך ריפוי הנפש והגוף. 

 

היכולת לראות את הטוב בעולם הקשה בו אנחנו חיים היא המפתח לעולם יותר רגוע, מאפשר ומטיב. גישה מכילה ומקבלת של כל אדם לחייו ולסובבים אותו בעולמו תוביל לריפויו האישי ולשיפור חייהם של הסובבים אותו. לאותם אנשים יש את היכולת להשפיע על חייהם של הסובבים אותם וכך באמצעות הריפוי העצמי ניתן לרפא באופן עקיף גם את העולם.

 

FreeSelf הוקמה על ידי שרון ויורם ממי.

 

יורם, יועץ בתחום העסקי ומוביל ארגונים ומנהלים בכירים לשינויים בהרגלי החשיבה, נחשף לנושאים הללו בעקבות תהליך הבראתו ומיישם בפועל גם ביומיום את החוכמה הטמונה בידע האינסופי. מבצע תיקשורים אישיים.

 

שרון, מעצבת גרפית אשר עשתה שינוי משמעותי בעקבות קבלת הידע. כיום יועצת זוגית ומינית, משלבת את שיטת FreeSelf בייעוץ ומובילה אנשים לתהליכי שינוי והעצמה אישית.

 

נשמח לתגובות, הערות, שיתופים ושאלות.