תיקשור בנושא התחליפים

9.10.2020

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את התחליפים

דרכו של האדם רצופה במאורעות ובאירועים אשר מסמנים את ההתרחשויות המסוימות בחייו ומהוות עבורו סימני דרך ונותנות בידו את יכולת האבחון בנוגע למשמעות קיומו.

הסימנים הללו מאופיינים בדרך כלל עבור האדם המסוים באופן כזה שיוכל להבין ולהפנים את אותם המאורעות באופן ברור ומובהק כאשר ברורה לו משמעות קיומו כאדם על פני האדמה הקדושה אשר פוסע הוא עליה בדרכו אל עבר ייעודו ומטרת קיומו.

לפעמים כאשר הקושי והאתגר מציפים את אותו אדם, חש הוא תחושות לא קלות ולא פשוטות ותוהה הוא בינו לבין עצמו אם יכול הוא בין היתר לפלל ולבקש דרכים חלופיות ואולי גם קלות יותר להתמודדות.

בדיוק כפי שבמכונה מסוימת מתכלה רכיב מסוים ודורש החלפה כך אותו אדם תוהה אם יש לו תחליף.

משמעות קיומו של האדם מהווה עבורו תמצית הבנה והפנמה לגבי דרכו. מה הכוונה?

ההבנה אודות אותה הדרך ואותו הנתיב מציפה בעבור אותו אדם את העובדה כי יש רק אחד כמוהו וכנראה שאין לו תחליף ואולם דווקא ההבנה כי יש רק אחד כמותו מעלה את הסוגייה המתבקשת האם העובדה כי אין לו תחליף עושה אותו לכזה מיוחד או שאולי דווקא בגלל שאין עוד אחד כמוהו אבל הרבה יותר טובים ממנו, מעניקה בידו את היכולת להבחין בין האלמנטים השונים בחייו.

רק אדם מודע אל עצמו, אל דרכו וגם אל סביבתו גורס כי אין לו תחליף מאחר וגם האדם המודע וגם האדם הבלתי מודע מבינים כי יכולותיו וסממניו ואף מאפייניו מובהקים ולא קיים מישהו כמוהו אולם יכול להיות שדווקא כך יכולים להיות לו תחליפים.

כאשר האדם מתעייף מההליכה בדרך אל ייעודו ומטרתו, בין אם מודע הוא אליה וגם אם לא, יכול הוא לנוח ולקבל כוחות מחודשים ואולם כאשר למשל במסלול הליכה קשה כאשר סוחבים הוא ועוד כמה מחבריו אלונקה ועליה שוכב פצוע, שאז במידה ואחד מתוך הארבעה הסוחבים מתעייף שאז יכול הוא לבקש מחליף עד שתנוח עליו דעתו וינוח גופו ויוכל להחליף בחזרה את אותו אחד שהחליפו, קורה הדבר הבא:

כוחותיו מתחדשים והאנרגיות החיוביות זורמות אליו בחזרה מאחר וקיבל בחזרה את כוחותיו בזכות העובדה כי מצא הוא פתרון זמני בצורת מחליף את תחליף מסוים עבורו.

בדרכו של האדם יכולים להיות מחליפים זמניים ואולם כאשר יש מחליף את תחליף שהרי זו דרכו של אדם אחר שהוא המחליף.

מאחר ודרכו של אותו אדם מסומנת ואף ברורה שהרי הדרך המסוימת אשר בה הולך האדם המסוים ניתנת לשינויים מבורכים אשר הינם חלק מן הדרך והמנוחה אשר לה נזקק האדם במהלך דרכו המסומנת מאפשרת לו להפוגה ולריענון, לחידוש כוחות ואנרגיות וכך שאותה החלפה אשר התרחשה חוללה אצלו תמורות חיוביות ולכן התחליף הזמני העניק לו את היכולת המבורכת להמשיך בדרכו אל עבר ייעודו ומטרתו ואילו אם היה מתעקש להמשיך ללא מחליף שאז סביר להניח כי כוחותיו היו נגמרים ולא יכול היה להמשיך בדרכו אל עבר מטרת חייו.

גם המחליף בשלב מסוים היה אמור לפנות את הדרך מאחר והוא רק מחליף ולא המקור.

ממש כמו חלקי חילוף במכונה משומנת ויעילה, נדרשים הם להיות דרמה גבוהה ולא פחות מן החלק המקורי ואולם כידוע ברגים וקפיצים וממסרים הינם מכניים ואילו אצל האדם אין חלקי חילוף, בטח שלא כאשר מדובר בנשמתו ובהווייתו.

הדימוי של תחליפים עבור האדם יכולים להמחיש בצורה מובהקת כי במצבים אשר אדם מסוים מוחלף כתוצאה מכך שיש ירידה בביצועיו או כאשר הוחלט עבורו כי מישהו אחר יחליף אותו זמנית או באופן סופי שאז מתבצע שינוי.

אותו חילוף מסמן למעשה שינוי בנוסחת הדברים ובאלמנטים הדינמיים של אותו האירוע.

משמעות התחליפים יכולה לסמן שינוי חיובי אך גם שינוי שלילי ועדיין מתרחש שינוי אשר היה חייב להתרחש כך או כך.

כאשר אישה מסוימת מרגישה כי זקוקה היא לשינוי בחייה, יכולה היא להחליף מספר אלמנטים אשר הינם ברי תחליף כגון מקום מגוריה, אופן התנהגותה ואף יכולה היא להחליף בן זוג או מכונות ואולם צריכה היא לקחת בחשבון שאותו התחליף יכול להוות עבורה בין החמרה ולא רק התמרה…

כאשר אותה אישה מרוצה מן השינוי ואף מן התחליף, יכולה כעבור זמן מה לחזור ולהחליף את המחליף וכך לחיות את חייה.

במידה והתחליפים משפרים את תחושתה ואת הרגשתה שהרי זהו שינוי מבורך ואילו שום אותו התחליף כך הרע את המצב שהרי סביר להניח כי תרצה היא לחזור לישן והמוכר ואולם לא תמיד הדבר אפשרי מאחר והדבר הקבוע היחידי שיש אינו ניתן להחלפה או לתחליף והוא נשמתה.

מכיוון שאת החיבור הנשמתי אל ההוויה הקדושה של אותו אדם לא ניתנת באופן ברור להחלפה או לתחליף שהרי בזכות כך כאשר הנשמה מסיימת את תפקידה בגלגולה הנוכחי מתבצע תהליך קוסמי מופלא של גלגול הנשמה אל גוף אחר.

אותו השינוי הקוסמי למעשה מחליף גוף בגוף ואילו הנשמה הנצחית ממשיכה הלאה ביעודה ואולם בעזרת החלפה של האריזה והקליפה אשר התכלתה ודרשה את החלפתה.

ההבנה אודות גלגול הנשמה מגוף לגוף הינה למעשה התהליך החלפה וחילוץ.

כאשר הגוף מתבלה, הנשמה מתגלגלת אל  גוף תחליפי אחר וממשיכה הלאה אף בייעוד שלה ובמטרת חייה.

אותה החלפה קורת ומתבצעת כבדרך הטבע ובאופן מושלם ומדויק.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

תיקשור על הגאווה

הגאווה

הגאווה. פנים רבות יש לה לגאווה, פנים רבות ומגוונות אולם דומה כי אין לו לאדם תכונה יותר מוחצנת ודורסנית יותר מאשר הגאווה. גאווה יכולה לבוא

קרא עוד »

תיקשור בנושא המסקנות

המסקנות. ההבנה אודות סיטואציה מסוימת אותה חווה אדם מסוים בין אם חוויה זו הינה אישית, בין אם היא מקצועית, בין אם היא לוקחת הרבה מאוד

קרא עוד »

הכעס

האם יש לו לאדם יכולת להפוך לאחד כזה אשר יכול לשלוט בכעסיו או האם יש לו את היכולת לכעוס פחות ובעוצמות פחות חזקות?

קרא עוד »