תיקשור בנושא ההיתחסנות

2.10.2020

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את ההתחסנות

האדם העושה את דרכו אל עבר ייעודו המבורך נתקל מעת לעת במצבים מסוימים אשר מקשים עליו ואף נותנים בידו את ההבנה הברורה ביחס ליכולותיו ולהתגבר על אותם מצבים בין אם מוכן הוא אליהם ובין אם לא.

חוסנו הנפשי של אותו אדם בא לידי ביטוי משמעותי במידה ויציב הוא בנפשו ויכול להתמודד ולהתגבר על אותם מצבים ולדוגמא – אישה מסוימת אשר מעלה באמצע החיים וללא כל הכוונה מוקדמת כי איננה יכולה להרות ולהביא ילדים לעולם בעוד שזהו חלומה הגדול ביותר ושאיפתה מימים ימימה.

סביר להניח כי אם איננה חסינה נפשית ומוכנה להתמודדות העצמה ולהקרבה הענקית

שאז שאיפותיה לא יתגשמו כנראה.

החוסן הנפשי של האדם מגיע בדרך כלל גם מאופיו וגם מן הסביבתיות שלו ומהווה הדבר שילוב מנצח עבורו בעוד שבמידה ואופיו של אותו אדם איננו יציב והסביבתיות שלו מעורערת שהרי סביר להניח כי חוסנו הנפשי איננו מן המשופרים במיוחד.

יכולתו של האדם המסוים להתגדר ואף לנצח במצבים קשים וסבוכים שהרי מעיד הדבר על אותו אדם כי הינו חסון וחסין ויכול אם רוצה הוא בכך להתמודד עם אותם המצבים ואף להכריע אותם.

בימים קדומים, מבנה גופו של האדם, במידה והיה גדול וחסון שהרי מאותת ומסמל הדבר כי הוא חזק ואיתן והיווה בדבר סממן מובהק בעבורו ליכולותיו המנטליות בין היתר ואולם כיום מהווה הדבר אינדיקציה באותה לדבר וגם אם איננו גדול מידות שהרי יתכן והינו חסון נפשית ואין קשר בין הדברים.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

הקליפות

תיקשור בנושא הקליפות

אדם אשר עושה דרכו בינות מהמורות ומחסומים בנתיבי חייו ההולכים ומנווטים על ידי כוחות עוצמתיים אשר מהווים את הסקרנות ואף את האתגרים המשמעותיים של חייו

קרא עוד »

ההתפתחות

העולם הנוכחי נותן פחות ופחות מקום וצורך לשימוש במוח האנושי ויותר ויותר מתבסס על שימוש באפליקציות אשר מחוברות למאגרי מידע אינסופיים אשר מכילים כמויות עצומות של מידע בין אם הוא שימושי ובין אם לא.
מכאן שהאדם משתמש באופן מועט יחסית במוחו ומכאן שהמוח בגלל פעילות מועטה למעשה הופך להיות מנוון יותר ויותר.

קרא עוד »

תיקשור בנושא ההתבהרות

אותה התבהרות מונעת מהאדם למעשה לחזור אחורה אל החושך, תרתי משמע.
אותו מצב תודעתי שומר על האדם בתודעה אופטימית, חיובית, תודעת האור הגדול.

קרא עוד »