תיקשור בנושא ההתבהרות

20.5.2021

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את ההתבהרות

כאשר פוסע אדם במהלך דרכו אל עבר ייעודו הנבחר עבורו, שאז נתקל הוא לא פעם בקושי או אתגר אשר דורש ממנו לפעול באופן מסוים אשר ייתן בידו את התשובות לשאלות אשר מנקרות במוחו כאשר צריך הוא לקבל פתרונות עבור הסוגיות אשר מונעות ממנו את המשך דרכו אל ייעודו, בין אם מודע הוא אליו לחלוטין ובין אם מצויים בידו רמזים עבים אודות העתיד ואולם כך או כך, מצוי אותו אדם לא פעם במהלך דרכו במחשכים מאחר והעלטה מסונוורת את ראייתו ויכולת הצפייה שלו.

ואולם כאשר נזקק אותו אדם לתשובות הללו, שהרי כאשר מגיעה תשובה מסוימת משול הדבר לתדר מסוים המצוי בחשיכה ובלתי אפשרי לראות לא את הטוב ולא את הרע, ואז נדלק האור לפתע והתשובות מופיעות בבת אחת ובמכה אחת.

האור הגדול הנו היסוד המשמעותי ביותר בכל היסודות המרכיבים את היקום, הבריאה וכל מה שקשור וכרוך בהם.

תדר האור הינה בעל עוצמות עוצרות נשימה ויכולות לבצע בטבע כמעט כל דבר, כאשר נברא העולם הגשמי, החומרי, האנרגיות שלטו בהוויה אשר נוצרה בבת אחת וכך שאותן אנרגיות בדיוק נושאות עד היום את תשתית היקום ואותו איזון מופלא בין אותן אנרגיות הן החיוביות והן השליליות, ממש כמו בטבע, כי זהו למעשה לב ליבו של הטבע, וכך חלפו הדורות ועדיין אותן אנרגיות חיוביות ושליליות, בין אם מאוזנות הן יותר או פחות ואולם הן אלו המשפיעות מטבע הבריאה ומהוות את תשתית היקום, הטבע, הבריאה וכמובן שגם האדם.

מיד לאחר האנרגיות מגיע האור הגדול.

כאשר נברא העולם היו האנרגיות והבליחה לפתע קרן אור באפלה המוחלטת.

פעולה זו, של הטבע, הונצחה בספר בראשית במילים “בראשית ברא אלוהים את השמיים ואת הארץ והארץ הייתה תוהו ובוהו וחושך על פני תהום” וממשיך בתיאור במילים “ויהי אור”, וכך שאותה הבלחה פתאומית ובלתי מובנת של תדר עוצמתי ובראשית גרם לריאקציה בטבע וגרם לתא הראשון להיווצר ולשני וכך החלו להתרבות התאים והפכו אט אט ואולם בתכנון מוקפד ומהודק, קסום ומופלא, לעולם שבו חי לו האדם ושובו תקרה אחרי תקרה כאשר רגשותיו הבסיסיים לא השתנו גם כאשר היה חי במערה, מסתתר מדינוזאורים וגם כאשר מחובר הוא לאפליקציות אשר מספרות לו מה קורה בצד השני של כדור הארץ ואולם התשתית היא אותה אחת, האהבה, הפחד וכל מה שביניהם.

משמעות האור בטבע מביאה למעשה את החיים וההופכיים בהתאמה הם החושך והמוות וכך מתקיים לו האיזון המופלא שלמעשה גורם לדברים להיות כפי שהם, כבדרך הטבע בין אם מכונה הוא אלוהים ובין אם נקרא בשם אנרגיות ואולם כך או כך, תדר האור משמש כאלמנט משמעותי ובעל כובד משקל, גם פה, בעולם הרוחני, העמוק הרגשי והבלתי מוחשי.

האור הינו השמש, התאורה, התקווה וכל האלמנטים החיוביים אשר מתקיימים בטבע, באותה הקבלה, האור מייצג עבור האדם תדרים חיוביים של שמחה, תקווה, אופטימיות, עליזות, פלירטוט ועוד תדרים כגון הללו, אשר משקפים עבור האדם את המקום אשר רוצה היה להיות בו ומושך אותו קדימה.

כאשר האדם מקיץ בבוקר ורואה את האור, הפעולה המיידית שלו צריכה להיות הודיה.

כאשר האדם מואר, שאז משמעות הדברים הינו כי מצוי בו אור, קיימות בו אנרגיות חיוביות ולכן אנשים מסביבו שואפים להיות באינטראקציה איתו מאחר ומקבלים הם ממנו אנרגיות חיוביות אשר מאפסות ומאזנות אותם והדבר קורה כבדרך הטבע מבלי שיוכלו אפילו להיות מודעים לכך מאחר וכך מתרחשים הדברים בטבע, באופן טבעי.

כאשר מצוי באדם מסוים תדר האור שהרי יכול הוא, במידה ומודע הוא לאותן יכולות אשר מצויות בו, להשתמש באותו התדר לצורך ביצוע של מעשים אשר משתלבים עם האור וכרוכים בו וכך שאותו “חומר גלם” בעל תכונות וסגולות עצומות יכול לשמש אך ורק לטובת ביצוע אלמנטים חיוביים, טובים, עוזרים, מכילים, תורמים, מסייעים, מעודדים ובעיקר והכי חשוב באים מן הכנות ומן האמת.

כל אלו מתרחשים בזכות האור.

כאשר האדם נמצא בחושך, תרתי משמע, מתגלים לו לעיתים ומדי פעם, רגעים קצרים של אור.

אותן הבלחות פתאומיות יכולות לשפוך אור עבור אותו אדם ויכול הוא לראות לפתע את הדברים בצורה ברורה עד שהאור יכבה שוב ועד לפעם הבאה.

כאשר האדם בוחר בדרך ההבראה שאז במידה ומתמיד הוא בה ומצוי הוא שם בלב שלם ובנפש חפצה, שאז למעשה הדברים הופכים יותר ויותר ברורים, צלולים ובהירים עבורו.

כך עובר לו הזמן ואט אט נכנס הוא למצב תודעתי הנקרא – התבהרות.

אותה התבהרות מונעת ממנו למעשה לחזור אחורה אל החושך, תרתי משמע.

אותו מצב תודעתי שומר על האדם בתודעה אופטימית, חיובית, תודעת האור הגדול.

על מנת כי אדם מסוים יוכל להגיע אף הוא לאותה תודעת אור באמצעות ההתבהרות, שאז משמעות הדבר היא כי עליו לקבל על עצמו החלטה לא פשוטה כלל שכוללת הבנה עמוקה אודות דרך ההבראה, המחירים אשר יצטרך לשלם והקושי העצום הגלום באותה התבוננות פנימית ואותו שיקוף.

ואולם המחיר הקשוח הינו כעין וכאפס לעומת היכולות האדירות והעצומות שמאפשר לך אותו הכוח ואותה העוצמה.

אנשים מוארים מובילים את היקום מאחר והינם מיוחדים, נדירים ובעלי סגולות רבות.

אותם אנשים, המצוידים באנרגיות אור הינם בלתי מנוצחים, מוגנים ושמורים והינם שלוחי ההשגחה העליונה, ידועים בשמם בני-אור.

ממש כמו בטבע, האיזון חייב להישמר ותדר האור הינו המפתח לכך.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

תיקשור בנושא הנוחות

אזור הנוחות של האדם מחווה למעשה ביטוח אשר משקף עבורו את החשש מלעשות מעשים אשר עלולים להיכשל מבחינתו ומשקפת עבורו את הנטייה הטבעית שלו להיצמד למקום נוח בטוח ומוגן

קרא עוד »

תיקשור בנושא הקרבה

כאשר מצוי האדם ביחסי קרבה עם מישהו, יש לדבר מספר משמעויות כאשר העוצמתיות מכולם היא הקשר העמוק והמשפחתי אשר אותה קרבה מבטאת.

קרא עוד »
תקשור בנושא ההגבלות, גבולות

תיקשור בנושא ההגבלות

מעמד הר סיני המחיש בצורה הבוטה ביותר את הצורך של האדם הסטנדרטי להגבלות וחוקים מאחר ובמידה והיה צריך לסמוך על חיים ללא מגבלות, הגבלות וחוקים שאז אופיו של האדם היה מביא את האנושות לכלל סיום מהיר יש להניח.

קרא עוד »