תיקשור בנושא ההשתדלות

23.10.2020

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את ההשתדלות

במהלך חייו של האדם ובמהלך דרכו אשר לוקחת אותו לא פעם אל אירועים אשר מטרידים הינם משני חיים ונזכרים לנצח , שאז יכול הוא מנקודות שונות במסלול חייו אף לנתח ולשתף לעצמו את ההבנות ואת ההפנמות אשר מוליכות אותו אל ההבנה המסוימת כי לעיתים יש צורך בעודף של יכולת אשר תחלץ אותו ממצוקות מסוימות אשר נקלע הוא אליהן מעת לעת ובמהלך דרכו.

הקשר ההדוק בין מאורעות חייו אשר נזקק הוא למצבור של אנרגיות חיוביות אשר יתנו בידו את היכולת המוגדרת של מעשה באותו האופן ממגדרת כהשתדלות.

אותו מצבור מסוים של אנרגיות מסוימת גורמות לצוק העיתים המסוים להתארגן ואף להשתלב באופן כזה אשר יהפוך לחיובי.

כאשר האדם המסוים משתדל , משמעות הדבר היא כי משקיע הוא מאמץ רב על מנת לקחת את גורלו בידו ולהשם הלכה למעשה את האמירה “הרשות נתונה”.

אותה אמירה מלאת משמעות מאחר והאמונה הגורסת כי מה שצריך לקרות – קורה מוליכה את האדם בדרכו חוצת השנים והאירועים אשר התרחשו בעבר , מתרחשים כיום ואף יתרחשו בעתיד על פי אותה אמונה רשומים כבר מזמן ואין עוררין על דרכו המסוימת של האדם ואולם כך או כך , השתרשה לה גם אותה אמירה מן העבר השני הבאה למעשה לאזן בין הדברים ולציין כי “הרשות נתונה” למקרה של השתדלות מצא אותו אדם ולעתים אף “השתדלות יתר” אשר הינה יכולת המוגדרת של האדם בתוספת ניצוץ מסוים אשר הופך את האירוע למיוחד במינו ומשנה חיים.

אותה השתדלות ולעתים השתדלות היתר , הן אלו אשר מביאות את האדם אל מטרות חייו המוגדרות ואת מטרותיו באופן המדויק והנכון ביותר.

כאשר מצויה בידי אותו אדם אנרגיה אשר מאזנת אותו, מעניקה בידו את אותה יכולת מסוימת אשר מצויה בידי אנשים מסוימים אשר מרגישים נכונים ובעלי רצון ותשוקה להשגת המטרה.

כאשר האדם מצוי בהשתדלות שהרי סוחף הוא ומורגש עליו כי האנרגיות הפנימיות שלו יכולות להוביל אותו אל מטרתו המסוימת וכך עוברות עליו השנים בדרכו המיוחדת והמגוונת וכאשר דרכו לעיתים קשה ובלתי מושגת למחצית עין, שאז יכול הוא לזמן לעצמו השתדלות ואז מקבל הוא ומזמן לעצמו את ההצלחה.

ההשתדלות במובן הרחב של המילה לוקחת איתה את ההבנה העמוקה כי נפשו של האדם מוטרדת כל העת ממצבו אשר נמצא הוא בו ואותן טרדות הן אלו אשר גורמות לו לתמריץ מסוים כאשר נאלץ הוא להתמודד עם אתגרי יומו ודרכו.

כאשר נזקק האדם להשתדלות משמעות הדבר הינה כי נזקק הוא לאנרגיות מוגברות אשר יתנו בידו את הכוחות להתמודדות אשר דורשת את אותן אנרגיות מסוימות על מנת שיצליח בדרכו.

ואולם אותן אנרגיות מסוימות יכולות להישאר במצבן רב אם יהיה לאותו אדם מאגר נוסף של אנרגיות אשר יוכל לשאוב אותן למען אותו האיזון יתקיים לו ובמידה וההשתדלות מתקיימת משמעות הדבר כי יש בידו את האנרגיות הנדרשות אותן מזמן הוא לעצמו.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

מדד FreeSelf

האדם מנווט את עצמו בכוחות עצמו ובעזרת הידע אשר קיימים בו ולעיתים נעזר הוא בעזרה נוספת על מנת לנווט כהלכה ועם כמה שפחות טעויות, במידת האפשר.

קרא עוד »