תיקשור בנושא הנכונות

22.3.2021

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את הנכונות.

משמעותה של הדרך אותה עושה האדם מאחדת בתוכה את נשמתו של האדם, את הווייתו, את חוכמתו, את ניסיונו, את חוויותיו את הצלחותיו, את כישלונותיו ועוד אלמנטים רבים המרכיבים את דרכו ואת מהותו והמשפיעים שליה בקשת רחבה של צבעים.

ואולם הדבר שמשפיע באופן משמעותי מכולם על דרכו של האדם היא אופיו, למה הכוונה?
צורת התנהגותו המסוימת של האדם הינה הסממן המובהק מכולם ואותה צורת התנהגות מושפעת מאופיו של אותו אדם, האם הוא בעל כוח-רצון או שמא אדיש הוא למתרחש סביבו, האם מחובר ומאמין הוא או שמא מנותק וחסר אמונה, כך או כך אופיו של האדם מרכיב את מבנה אישיותו וכך עושה הוא את דרכו במהלך חייו, מצויד בלא מעט כלים משמעותיים המסייעים לו.

אחד האלמנטים העוצמתיים המרכיבים את אופיו של האדם הוא היוזמה והנכונות לקום ולעשות מעשה. יכולתו של האדם לשנות את המציאות ולקחת את היוזמה ולעשות מעשה.

הנכונות מצד אותו אדם לא לשבת באפס מעשה בזמן שהדברים מסביב לא תמיד קורים בצורה ובאופן שבו הוא למעשה האלמנט החזק והמשמעותי מכולם.

נכונותו של אדם להוביל את עצמו אל עבר ייעודו, נכונותו של אדם לקחת את עצמו ואת יכולותיו הברוכות ולהותיר חותם על בעל ערך בעודו בחייו הופכת את האנשים הללו לכוח משמעותי המפיק אנרגיות עשייה ברוכה ואנרגיות אור המקשטות את היקום בנקודות אור ואף יתירה מזאת בסימנים מיוחדים המאותתים לשאר האדם כי פה היה והותיר את חותמו אם מיוחד בעל תכונות מיוחדות.

קיימת חלוקה מובהקת וברורה בין אנשים בעלי יוזמה ונכונות ובין כאלה שהם לא.
ההבדל המשמעותי ביותר, הוא כמות האנרגיות הקיימות באלו והקיימות פחות אצל אלו אשר אינם בעלי יוזמה ונכונות.

אותה אנרגיית עשייה ברוכה, אנרגיית אור קסומה, היא זו אשר עושה את אותו ההבדל ואשר מסייעת בידי אותו אדם נכון לבצע את מעשיו מתוך שמחה, מתוך חדווה ומתוך תשוקה.

אותם אנשים מיוחדים אשר נכונים תמיד להושיט יד, אותם אנשים המאושרים בחלקם כל עוד הם משנים דברים ולא נכנעים לשגרה המשעממת, אותם אנשים אשר מונעים מאותה השאיפה ומאותו הרצון לעשות מעשה אשר יחולל את הניסים ואת הנפלאות במהלך דרכם אל עבר ייעודם הנבחר, בין אם מכירים הם את אותה הדרך ובין אם מגלים הם אותה אט אט.

כל עוד אותם אנשים מיוחדים מחוברים לתחושתם ואמונתם הנובעת מתוכם והינם מחוברים אל הווייתם, יכולים הם לקבל את הידע לשנות, ליזום ולהיות נכונים לעשייה משמעותית עבורם ועבור תיחזוק האש הפנימית השקולה לאור הפנימי אשר מבצבץ מתוכם באופנים שונים ובצורות שונות כגון המבט בעיניים שהינו בעל זיק וניצוץ קסומים, ההליכה הנחושה ורבת המשמעות וכמובן החיוך הרחב אשר בו התברכו ואשר מהווה כמו אור גדול שמאיר את הווייתם כמו מגדלור שמאותת לאוניות אשר שטות ללא כיוון ומסמנות להם את חוץ המבטחים בלילה אפל וחשוך של סערה וסופה אימתניים אודות הישועה הקרבה.

אותם אנשים הינם נדירים ומיוחדים ומהווים את האיזון ואת החיובי והטוב ביקום אשר סובל לרוב מחוסר איזון וחוסר חיוב.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

ההפנמה

תיקשור בנושא ההפנמה

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את ההפנמה. יכולתו של האדם לבצע עבור עצמו פעולה של החדרת ידע מסוים אל ההוויה הפנימית אשר מהווה בעבורו את

קרא עוד »

תיקשור בנושא הפעלתנות

הניצוץ המסוים אשר מצוי באדם ואשר גורם לו פעם אחר פעם להפעיל את מערכות גופו והחיבור המיוחד אשר מאפיין אותו נקרא פעלתנות. למעשה בכל פעם

קרא עוד »
תיקשור בנושא הביקורת

תיקשור בנושא הביקורת

אמירת ביקורת ברוב המקרים כשמדובר בבני אדם מתפרשת כשלילית למעט אם אדם מסוים מבקש או יוזם הוא בעצמו קבלת ביקורת וישנן מספר דוגמאות בין אם מרגיש אותו אדם כי הוא אינו יודע להחליט לגבי דבר מה בהתנהגותו ואזי מבקש הוא מחבר טוב או אחד שסומך הוא על דבריו להגיד את דעתו אודות הנושא.

קרא עוד »