תיקשור בנושא ההתמזגות

10.3.2021

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את ההתמזגות.

במהלך חייו של האדם, פוגש הוא מידי פעם אנשים נוספים אשר מתחבר הוא אליהם יותר מצד אחד, או שמתחבר הוא אליהם פחות מן העבר השני ואולם כך או כך אותם מפגשים אינם מקריים כלל.

אותם מפגשים אשר מתקיימים עבור האדם, כל אדם, נועדו לסמן עבורו סימנים מסוימים אשר משמעותם הינה כי כל אדם נקרה על דרכו של אדם אחר, יש לו תפקיד בחייו.

כל אדם אשר מגיע בדרך ונכנס באופן כזה ואחר לחייו, משמעותו כי יכול הוא לתרום ולהעניק משהו אשר בין אם במודע ובלב חפץ ובין אם לא ואולם בכל מקרה חייו של האדם רצופים במפגשים בחיבורים ובמיזוגים אשר מקשטים את חייו.

לא כל מפגש כזה נועד לשרוד ואולם אין מפגש שהאדם לא יכול לקחת ממנו משהו, בין אם דוגמא חיובית ובין אם דוגמא שלילית ואולם אותם חיבורים הינם כבדרך הטבע ובאופן טבעי.

כאשר שני אנשים נפגשים, שהרי התדיר של כל אחד מהם להתחבר במידת האפשר עם התדר של השני מאחר וכל אדם באשר הוא וקיימת ומתקיימת אנרגיה מסוג אחר והרצצון הטבעי של אותם תדרים הוא להתמזג לכלל תדר משותף אשר השימוש בו יכול לתרום הן לכל אחד בנפרד ואולם גם חיבור של שניהם יחדיו יכול לייצר תדר חדש וממוזג אשר יכול לתרום לשניהם.

משמעות הדבר הינה כי כאשר שני אנשים נפגשים ומנסים, כל אחד בדרכו, להתחבר שאז משמעות הדבר הינה כי יכולים הם לשאוב אנרגיות האחד מן השני ובמידה והתחושה וההרגשה הינה טובה שאז אותו הקשר תורם לשניהם אנרגיה טובה, חיובית ומאפשרת ולכן ירצו הם לשמור על אותו הקשר, אותו החיבור ואתה ההתמזגות במידת האפשר.

יכולתו של האדם המסוים לבחור עבור עצמו את חבריו, ידידיו ובני ובנות זוגו היא נובעת מתוך אותה תחושת מיזוג מופלאה אשר באה לידי ביטוי במהות הקשר ביניהם ובאיכות התדר האנרגטי אשר מתקיים ביניהם, בין אם מודעים הם לדבר ובין אם לא. מה הכוונה?

התדר האנרגטי המסוים אשר קיים בכל אדם יכול להיות טוב ותורם עבור אדם מסוים ובאותה המידה יכול להיות שלילי ומנמיך עבור אדם אחר, כך למעשה בוחר כל אדם את האנשים הקרובים אליו ולמעשה כאשר מרגיש אדם מסוים כי אדם אחר “לא בא לו טוב” אין הדבר מקרי כלל.

אותה התחושה היא משמעות החיבור ביניהם, כלומר קיים חיבור אנרגטי או לא, אין ספק כי משמעות אותו חיבור מהווה במקרים מסוימים את החיבור הנשמתי עבור כל אדם ואדם וכך שככל שלאדם מסוים יש חיבור חיובי עם אנשים מסוימים, כך האיזון האנרגטי שלו טוב יותר.

כאשר דוהה אותו התדר ונחלש, שאז למעשה מהות החיבור ומשמעות הקישור ביניהם נחלש וכך למעשה מסתיימות מערכות יחסים באשר הן, בין אם חבריות, בין אם זוגיות ובין אם עסקיות, ברגע שהחיבור האנרגטי נחלש שאז לפחות אחד הצדדים חש כי אין לו את הרצון ואת הצורך לקבל מן הצד השני את האנרגיה אשר בעבר הייתה מעוררת אותו, תורמת לו ומעניקה עבורו.

משמעות הדבר היא כי אנשים מחוברים אל הווייתם הגבוהה יכולים בנקל לבחון את מהות התדר המשותף ואף יכולים להבין כי כאשר אדם מסוים לא מהווה עבורם מקור אנרגיה חיובית ומאפשרת שאז צריך הוא לפנות את מקומו לאדם אחר עם כמויות מספקות של אנרגיה אשר תתרום לו את הדרוש לו.

אין זאת אינטרסנטיות אלא מהלך טבעי ורגיל של הטבע, של היקום ושל הנשמה העליונה.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

תיקשור בנושא המרדנות

כאשר מגיע האדם אל נקודות מסוימות בחייו איננו יכול ואף איננו רוצה להשלים איתן שהרי במקומות הללו נדרש הוא לעמוד על שלו ועל דעתו ולשמור מכל משמר על ערכיו וכך שנדרש הוא להתנגד בכל כוחו ובכל מאודו.

קרא עוד »
הכוחניות

תיקשור בנושא הכוחניות

יכולתו של האדם לפתור מחלוקות מסוימות באמצעות כוח אשר ברוב המקרים אינו מידתי ואינו מאוזן. למעשה הכוחניות, מקורה בדרך כלל וכמו התנהגויות אנושיות רבות, עוד

קרא עוד »
תיקשור בנושא אינטואיציה

תיקשור בנושא האינטואיציה

הקול הפנימי המחובר אל הנשמה, המחובר אל התת-מודע, תחושת הבטן, הקול שלעיתים נשמע בקושי ולפעמים הינו כל כך משמעותי ובלתי מתפשר, הינה היכולת הנדירה לקבל את ההחלטות על סמך אותה תחושה פנימית, הינה מה שמאפשר לו לאדם, לכל אדם, לדעת דברים מבלי שיהיה בסיס ואסמכתא.

קרא עוד »