תיקשור בנושא המפגשים

22.4.2021

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את המפגשים.

ההקבלה המתבצעת בין דרכו של האדם לבין ההתרחשויות הקורות כבדרך הטבע מסמנות את הדמיון המסוים בין גוף לגוף, בין צורה לצורה ובין אובייקט לאובייקט.

ממש כמו בטבע, המפגשים המקריים אשר קורים בין גופים לגופים ובין אנשים לאנשים הוא זה אשר מקיים למעשה את המגע האקראי אשר מתרחש ביקום וכמו במפגשים מתרחשים בין גוף לגוף, בין צלם לצורה ממש באופן הזה גם מתרחשים המגעים והמפגשים בין אנשים לאנשים אחרים ביקום המוחשי, הפיזי ובאותה צורה כמעט מתרחשים המפגשים בין נשמות לנשמות אחרות בעולם העליון.

אותם מפגשים, בכל ממד ובכל רובד ובכל אלמנט הם אלו אשר מהווים את אותו מארז של התהוות ובריאה בכל אחד מן הממדים ובכל אחת מן הצורות המקובלות.

ממש כמו בפיסיקה, כאשר שני גופים או יותר קרובים להיפגש בהיבט הפיזי שלהם שאז למעשה מתרחשת השראה אשר משפיעה על שני הגופים באותה במידה, באותו יחס ובאותה אנרגיה אשר מקרינה על אותם גופים.

למעשה, המפגשים הללו, במידה והיו מסומנים במסלול הטבעי שלהם, היו נותנים לחשוב ואף לתכנן, ממש כמו מפגש בין שתי רכבות התרגיל אשר ניתן לתלמידים שלומדים חשבון, הנדסה או פיסיקה, אותו חישוב שניתן לבצע גם עבור גופים ואלמנטים, נותן לחישוב גם המפגש בין אדם לאדם, או נשמה לנשמה.

בתורת המספרים, ניתן לחישוב מסלולו של האדם לפי תאריך הגחתו לאור העולם ועל פי שמו, כאשר אותו חישוב מעיד על כך שאמור הוא לפגוש את זיווגו המיועד או את גורלו אשר נקבע לו מבעוד מועד.

אותם מפגשים אשר מתבצעים עבור האדם, כל אדם, קובעים ואף חורצים את גורלו ואת העתיד לבוא במסלול חייו הנוכחי, המחזור גורלו אשר נקבע לו וגם העתיד לבוא, במידה ויבחר לקחת את גורלו בשתי ידיו ולשנות על ידי ביצוע מהלכים שונים אשר מוגדרים במקומות רבים כ”רשות נתונה”.

משמעות הדבר הינה, ממש כמו בטבע, כי לכל גוף באשר הוא קיימות מספר האפשרויות ומספר אופציות לתוצאות אפשרויות שקורות בעקבות מפגשים שונים, כאלה ואחרים. מה הכוונה?

נהוג לחשוב כי הדברים נקבעו מראש ואכן הדבר כך ברמה של תרחיש בסיסי אשר כאילו “מנבא” את העתיד להתרחש בין גוף לגוף, אלמנט לאלמנט או בין אדם לאדם ונפש לנפש, אותם מפגשים ואותן פגישות בתרחיש מסוים ושונה יכול לקבוע תוצאות שונות בכל פעם, כמו בטבע, כך גם בהוויה של האדם.

משמעות הדבר הינה כי מפגשים מסוימים אשר מתרחשים בצורה מסוימת בין אנשים מסוימים ואשר תוצאות אותו מפגש קובעות עבור שני אנשים מסוימים את המשך דרכם והמשך “סיפורם” יכול במידה ואחד הצדדים בוחר לעשות כך , לקבל “תרחיש” ומשמעות שונה מתוך קשת של אפשרויות ומנעד של אופציות לראויות ואשר כל תרחיש כזה נותן, ממש כמו בטבע וממש כמו בפיסיקה, כל פעם מסלול אחר ושונה ואולם התוצאה היא תמיד אותה התוצאה בסופו של דבר, כאשר משמעות הביטוי “בסופו של דבר” נקבעת מראש.

משמעות הדבר היא, ממש כמו במשחק אשר נקרא פאק-מן ומאפשר לדמות מסוימת להלך בתוך מספר מצומצם של מסלולים ונתיבים כאשר המסלולים משתנים ואולם בסופו של דבר תוצאות הסיום נקבעת וברורה היא מראש.

באופן כזה, ומתוך ההבנה זו, ניתן למעשה להסביר ואף לפרש את אופן החישוב של דברים ואלמנטים באמצעות נקודת המפגש הצפויה.

אפליקציית WAZE תוכנה בהתאם לחישובים אשר לוקחים בחשבון אלמנטים מסוימים הנובעים מתוך חישוב מסלולים מוגבלים ונתיבים ידועים מראש כאשר מספר משתנים קובעים את אותה לוגיקה אשר מאפשרת לקבוע את מועד ההגעה של גוף מסוים ליעד מסוים כאשר למעשה באופן הזה, אותה אפליקציה, באמצעות הכנה של אלמנטים קבועים יודעת “לחזות” את העתיד לבוא כגון שעת ההגעה אל היעד של גוף מסוים , במקרה זה הנהג ורכבו אל יעדו אשר הוקלד באמצעות בחירת כתובת מסוימת. אותו חיזוי מסוים ומתוחכם יכול להתרחש גם באופנים ובאלמנטים משתנים אחרים במידה ומחושב אותו אלגוריתם כראוי.

רצונו הטבעי של האדם הוא לדעת כמו שיותר פרטים אודות העתיד לבוא מאחר והחשש הגדול ביותר של האדם נובע מאותה חוסר ידיעה אשר מהווה עבורו תעלומת התעלומות.

הפחד הגדול ביותר של האדם מסתמך על מנעד מצומצם למדי הנע בין חרדת נטישה ובין הפחד מפני הבלתי ידוע. בעולם מקביל אשר היה יכול לספק עבור האדם את התשובות לשאלות מסוימות כגון- מה יקרה מחר עבורי ולאן מובילות אותן דרכים מסוימות כנראה שהיו לאדם המודע הרבה פחות פחדים וחששות מאחר ואם היה יכול האדם לתכנן את מהלכיו העתידיים, שאז סביר לחשוב כי היו נמנעים ממנו אלמנטים קבים כגון הססנות, דכדוך, מחשבות טורדניות, סטרס ועוד אלמנטים שליליים המשפיעים על נפשו הדועכת של האדם ביקום.

ידע הוא כוח, זוהי אמירה אשר טומנת וצופנת בתוכה הבנה אודות משמעות האמת המוחלטת.
ההבנה כי התשובות לכל שאלה שיכולה לצוף קיימת למעשה וכל מה שצריך לעשות על מנת לקבל את אותה תשובה הוא אך ורק לשאול נכון ובאופן המדויק את השאלה נותן להללו אשר יודעים לשאול נכון את השאלה, כוח רב.

כידוע, אותו הידע אשר מצוי כל כולו במאגר הנקרא “הידע האינסופי” מצוי וקיים ואף מתעדכן כל אימת שקיימת סיבה לעדכון. כל אימת שמתרחש אירוע מסוים אשר משפיע באופן כזה או אחר על אלמנטים שמתרחשים בעקבות מפגשים מסוימים בין גוף לגוף, בין אלמנט פיזי או מטאפיזי כזה או אחר או גם בין אנשים לאנשים ובין נשמות לנשמות חלה התעדכנות באותו מאגר ובאותו בסיס נתונים.

ממש כמו בטבע, אותם מפגשים אשר מתרחשים מדי זמן לזמן ומעת לעת, שומרים על אותו בסיס נתונים הנקרא “הידע האינסופי” מעודכנים באופן כזה שמדגימת נתונים מאותו בסיס נתונים יכולה, הלכה למעשה, ליתן בידי השואל את השאלות באופן מדויק את התשובות המדויקות ואת הפתרונות המבוקשים.

על מנת להסביר את הנושא המורכב הזה באופן פשוט, אפשר לתת כדוגמא את תוצאות התשקיפים הבורסאיים אשר מתקיימים השכם והערב בכל רגע נתון ומעדכנים בעקבות כל פעולה פיננסית אשר מתרחשת ביקום בכל רגע נתון ולמעשה אותו בסיס נתונים עצום מעניק למשקעים אפשרות לאלתר וללהטט באופציות מסוימות עוד בטרם התרחשו.

התנאי לכך הוא ההבנה כי אותו בסיס נתונים מסוים מתעדכן בעקבות מפגש בין נתונים שונים ו”עונה” על האופציות רובן ככולן.

ואכן, בתנאים מסוימים ניתנת לאדם האפשרות לדעת את העתיד לבוא על פי מספר נתונים קבועים מראש והנחות בסיס אשר נכנה אותן בשם “קיבועי מערכת” מטעמי נוחות.

אותם קיבועי מערכת מהווים הנחות בסיס כגון 1+1=2 או עבר/הווה/עתיד או למשל גדול מ…, קטן מ…, שווה ל… וכך שאותן הנחות וקביעות מצומצמות מאוד את אופציות שאילת השאלות ואת מתן התשובות מתוך כל מאגר נתונים או בסיס נתונים אשר קיים.

אותן הנחות ואותם צמצומים חכמים שקולים ממש לשאילת שאלות ושאילתות לגבי נתונים מסוימים אשר מאפשרים באופן כזה או אחר לקבל תשובות. לדוגמא – הנחת יסוד קובעת כי אדם מסוים אמור לחיות כמות קבוצה של שנים ובעקבות כך יכולתו לביצוע פעולות מסוימות מוגבלת וקבוצה לאות פרק זמן ידוע מראש כגון טווח של עוד 120 שנות חיים.

לאחר הסבר קצר זה , ניתן להמחיש באופן בהיר וברור יותר אודות משמעות המפגשים ותוצאותיהן.
כוונת הדברים הינה כי המפגשים המתרחשים בין אנשים מסוימים, בסדר דברים מסוים, ניתן את התוצאות ואת התשובות לשאלות.

לדוגמא – מפגש בין שני חברים אשר באותו מפגש נדונה ביניהם סוגיה מסוימת ומתקבלת החלטה בין השניים לבצע פעולות מסוימות אשר כרוכות במפגש עם אנשים נוספים וביצוע פעולות ואלמנטים נוספים שאז אותם מפגשים ואותן פעולות מרחיבות את מנעד האפשרויות ואת מנעד האלמנטים המתעדכנים בבסיס הנתונים אשר מתעד את התוצאות של אותם מפגשים.

משמעות הדבר הינה כי ניתן לשאול את השאלות באופן מסוים באופן כזה אשר ייתן בידי האדם השואל את התשובות מתוך מנעד אופציות קבועות מראש.

כאשר בסיס הנתונים מתעדכן בכל רגע נתון וכתוצאה מהתרחשויות שונות , שאז ניתן לבטוח באותו בסיס נתונים ואף להסתמך עליו כעל מאגר מוסמך ויודע לדבר.

לדוגמא- בסיס נתונים אשר מאגד בתוכו את כל התוצאות העסקיות של חברות בתחום הקנאביס, כולל את האופציות העתידיות אשר נובעות כתוצאה מחוזים עתידיים והיכולת לחזות באמצעות כך את העתיד לבוא המסתמכות על ניבוי וחיזוי של מגדלים, מפתחים, מפיצים ושווי הסחירות מאפשר למעשה לשלוט על אותו עולם ועל אותו מגזר באמצעות הידע.

ואולם התנאי לכך הוא עדכון מאסיבי וחד גוני של אותם נתונים ובאמצעות כך וידוי בדבר נכונות הנתונים מאחר והדיוק הוא הקובע. השימוש בידע הוא המפתח הבלעדי להבנה.
כך היה וכך יהיה. נוסחה מנצחת!

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

תיקשור בנושא השיפוטיות

כאשר אדם מסוים נקלע למציאות מסוימת אשר רואה הוא אותה באופן אחר, למעשה מנסה הוא לפרש את אותה סיטואציה באופן כזה שתהיה תואמת לאלמנטים ולחוויות אשר כבר עבר בעצמו ומנסה הוא להסביר לעצמו ולבאר לעצמו על מנת שיוכל להכילה.

קרא עוד »

תיקשור בנושא האחווה

המחויבות הקיימת במערכת יחסים חברית איננה רשומה בחוזה מסוים. אלא מתקיימת מתוקף מחויבות אשר מתבצעת ונקראת “אחווה”.
מושג זה מאגד בתוכו את התחושה הנעימה והחמימה של דאגה הדדית אשר מושתתת על אותו החיבור הנשמתי העמוק המחייב את שני הצדדים באכפתיות, הכלה ואף דאגה הדדית המאגדת את שניהם לכלל חברות, רעות וחיבור רגשי.

קרא עוד »