תיקשור בנושא האחווה

5.3.2021

בבוקר ה משחרר אני מתוכי את האחווה.

מסלול חייו של אדם, רצוף במאורעות אשר מסמנים את נתיב הליכתו בין אם אלו אירועים רבי חשיבות עבורו ועבור דרכו ובין אם אלו אירועים סטנדרטיים, יומיומיים ולעיתים שיגרתים ואולם כך או כך, חי האדם את חייו תוך כדי התקדמות אל עבר מטרתו וייעודו כאשר איננו מצוי בגפו אלא מלווה הוא בכמה וכמה דמויות דומיננטיות אשר ניתן לכנותם כשותפים לדרך, ויכולים אלו להיות אנשים קרובים אליו , בין אם קרובי משפחה, קרובים ללא קשר משפחתי, חברים קרובים ושותפים למסע חייו, כאשר מצטלבות הדרכים ואף מתחברים החיבורים וכך שדרכו המסוימת של האדם נעימה יותר עבורו ויכול הוא אף להיעזר בהם ולהישען עליהם כאשר מרגיש הוא כי קורה לו הדרך לעיתים בגפו.

לעיתים, כאשר מתרחשים על האדם אירועים שונים אשר מתקשה הוא להתמודד ונדרש הוא ליד מכוונת או לעצה טובה ואף לעזרה ממשית יכול הוא להיעזר באותם עמיתים ושותפים למסע חייו כאשר מעת לעת מרגיש הוא כי איננו יכול ואף איננו רוצה להתמודד לבדו.

המושג “חבר” מגיע משורש החיבור בין שני אנשים ולמעשה כאשר שתי נשמות ושתי הוויות מסוימות מתחברות ביניהן, בין אם במודע וברצון טוב ובין אם שלא במודע כאשר קורה הדבר ללא הבנה אך בחיבור נשמתי וקוסמי אשר מונע בכוחות על אשר מכוונים את אותן נשמות לאותו החיבור המסוים מאחר וכך נקבע להיות.

כאשר קיים אותו חיבור בין אותם אנשים שהרי מחוברים הם , בין אם לפרק זמן נתון וזמני ובין אם לתקופה ארוכה, ממושכת ומשמעותית.

המחויבות הקיימת במערכת יחסים חברית בין אדם לחברו, איננה רשומה בחוזה מסוים.
אלא מתקיימת מתוקף מחויבות אשר מתבצעת הלכה למעשה ונקראת “אחווה”.

מושג זה מאגד בתוכו את התחושה הנעימה והחמימה של דאגה הדדית אשר מושתתת על אותו החיבור הנשמתי העמוק המחייב את שני הצדדים באכפתיות, הכלה ואף דאגה הדדית המאגדת את שניהם לכלל חברות, רעות וחיבור רגשי.

אין מדובר במערכת יחסים זוגית המתבססת על זוגיות, משיכה ואף קנאה אשר מהווה את החיבור הרגשי והגופני גם יחד, אלא בדבר אחר לחלוטין שהוא החיבור הנשמתי המתקיים בין שתי נשמות באופן די נדיר ואין לו לאדם יותר מידי חיבורים מן הסוג הזה אשר יכול הוא להתהדר בהם אלא כך מתי מעט.

ממש כמו רוחניות, כך גם אחווה, אין היא יכולה להתקיים באופן לא אמיתי, מזויף ואינטרסנטי מאוד ונושא התועלתנות איננו מתקיים במערכת יחסים כזו המושתת על חיבור מיסטי שלא יכול להתקיים סתם כך באופן מפוברק.

כאשר קיים אותו חיבור נשמתי בין שני אנשים שהרי זהו חיבור בין שתי נשמות אשר כרוכות אחת בשנייה מתוך חיבור אשר לא תמיד יש לו הסבר לוגי ורציונאלי אלא זהו חיבור מסוג אחר ומהווה שונה.

אותו החיבור אמור לשרוד טלטלות, מהמורות, קשיים ומצוקות ואינו תלוי בדבר.

חיבור מן הזוג הזה יכול לשרוד כל מצוקה וכל מהמורה בדרך מאחר ואותה האחיזה אינה תלויה בדבר אלא באותו חיבור אשר נקלע לו ממעל וכבדרך הטבע וכאשר חדל מלהתקיים שהרי מתברר כי לפחות אחד מן הצדדים לא היה כנה בכוונותיו.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

תיקשור בנושא פליטות הפה

פליטות הפה. דרכו של האדם, הרצופה במאורעות ובהתרחשויות מסוימות הקורות מעת לעת ואשר יוצרות שיחות בין אנשים מסוימים אשר קיימים בהם קשרים מסוימים, שהרי סוג

קרא עוד »