תיקשור בנושא ההשתוקקות

18.6.2021

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את ההשתוקקות

דרכו הארוכה והפתלתלה של האדם לוקחת אותו אל מחוזות מוכרים יותר ומוכרים פחות.
אותה הדרך אשר עובר הוא במהלך חייו נותנת לאותו אדם את התחושה המסוימת שמקבל הוא כאשר מביט הוא אל עבר המשך הדרך ולמעשה תוהה בליבו ובנפשו מה נמצא בהמשכה.
אותה תחושת אי ודאות מקננת באדם כאשר חשש מתגנב לליבו והספק מנקר בו.

כאשר אותו אדם הינו כבוי , חסר אנרגיות ואף חש חוסר מוטיבציה , שהרי נובע הדבר מהדחקה.
אין לו יכולת אמיתית לאדם להניע את עצמו להמשך דרכו אל עבר מטרתו במידה ואנרגיות עשיה ברוכה ולא מקננות בו.

כאשר הולך האדם בדרכו ללא אותן אנרגיות שהרי פוסע הוא אנא ואנא ללא מטרה ואף ללא היכולת מאחר ואין הוא יודע את התכלית. מן העבר השני , כאשר פוסע אותו אדם אל עבר מטרתו ויעדו המובהקים עבורו , שאז אותה הדרך הופכת קלה , מעניינת ואף מסקרנת .

ההבדל בין שתי האפשרויות הינו אך ורק של אותו הבזק של אנרגיות חיוביות המציף את אותו אדם ולמעשה כאשר נפעמת בו אותה אנרגיה ושולט בו אותו התדר , שאז יכול אותו אדם להיות יעיל , פרקטי ואף אפקטיבי.

הדחף להמשיך ולהתקדם מניע את אותו אדם בין אם מודע הוא למשמעות דרכו ויעודו ובין אם לא.

כאשר קיימים אלמנטים אשר מצויים בנפשו של אותו אדם , כל אדם ואולם הינם קדומים ומוכחשים שהרי במידה ומתרחשות עליו התרחשויות המהוות עבורו אלמנט מעורר תשוקה , שאז אותו אדם מושפע באופן מידי מכך , מגיב הוא כהרף עין ודומה כי כוחות חדשים מוזרמים אליו.

מוטיב התשוקה בנפשו של האדם הינו בבסיסו של דבר אלמנט שלילי מאחר ומונע הוא מחוסר.

כאשר אדם מסוים חש כי חסרים בו אלמנטים מסוימים , שהרי באופן בלתי מודע , מתחילה אצלו תסיסה מסוימת אשר הולכת ומבעבעת עוד אותו מאחר ואיזון חייב להתקיים. מה הכוונה ?
כאשר תודעת החוסר מתחילה להיות נוכחות אצל אדם מסוים כתוצאה מכך שחש הוא כי מחשבות מנקרות בראשו אודות אלמנטים אשר חש הוא משיכה והזדקקות אליהם שאז מתחיל הדבר לאותת ולסמן עבורו ואז הופך אותו אדם לבלתי מודע בעליל לבעל מודעות מסוימת.

כאשר נוכחותה של אותה תשוקה מסוימת מונחת לאותו אדם כל העת במודעותו , שהרי זוהי רק שאלה של זמן , תוזמן והזדמנות עד אשר ישאף וירצה לממש את אותה תשוקה הלכה למעשה ולגופו של עניין.

התשוקה ושליחותיה הנוספת כמו התאווה ואף ההזדקקות מהוות למעשה תדרים אשר מהווים את הכוח המניע של כל אדם. כזכור , תדרים אלה אפשרים לוויסות ואף לשליטה מלאה כאשר אותו אדם מסוים מודע ומאפשר לנפשו את ההסתכלות ממבט -על , על מיפוי מסוים של נפשו ונשמתו , הווייתו ויעודו.

ואולם האדם הסטנדרטי , אותו אחד המונע על ידי דחפים ופחדים , מאפשר ללא ידיעתו גם לאותם תדרים שליליים לחלחל אליו מאחר ואינו מודע לכך שאותו תדר בדיוק בעוצמה רבה יותר ובמינון גבוה יותר למעשה הופכים בלתי נשלטים ובלתי נסבלים עבורו ומייצרים אצלו בדיוק את ההפוך ממה שנדמה , ואולם זוהי בדיוק אותה משמעות אשר אנשים מודעים יכולים להבין.

מינון מוגבר של אלמנטים חיובים הופכים ליותר ואז בבת אחת יוצאים מכלל שליטה.

כאשר אדם מסוים שואף להעניק לעצמו אלמנטים אשר אינם קיימים בו במידה מספקת , שהרי יש לו לאותו ענין מספר זוויות ומספר רבדים. מודעות עצמית גבוהה ומספקת מאפשרת לאדם להיות מאוזן ומיושר וכך יוכל הוא לפסוע אל עבר יעדו המוגדר עבורו באופן נעים , יעיל ונוח מאחר ומאוזן הוא.

קיימים אלמנטים מסוימים אשר נוכחותם בנפשו ובמודעותו של האדם עלולים לעוות את אותו איזון ואף לשבש אותו ולערער אותו.

כאשר קיימת מודעות עצמית במידה מספקת אצל אותו אדם , שאז יכול לאזן הוא את עצמו בעצמו ואולם כאשר אותה מודעות עצמית מצויה אצלו במידה לא מספקת, שאז סביר להניח כי אותו אדם יצא מטווח האיזון אשר נמצא בטווח הנורמלי ויתערער אותו אדם.

מצב של השתוקקות אפשרי אך ורק כאשר האדם נמצא במצב של חוסר איזון מסוים.

כאשר בקרת האיזון הפנימי של אותו אדם מתפקדת כראוי , שאז באופן מטפורי , כל מערכות השליטה והבקרה שלו מכוילות ומתפקדות בהלכה ואולם כאשר מופר אותו איזון משמעות הדבר היא כי אותו מנגנון בקרה אמור באופן תאורתי לפחות לפעול ולאזן ממש כמו טייס אוטומטי אשר מתקן את הסטיות ואף את התזוזות במטוס.

גם לאדם , לכל אדם , כחלק ממערכת ההפעלה המשוכללת והמורכבת שקיימת לו , קיימת עבורו יכולת איזון טבעית אשר אמורה לתקן כל סטיה מן האיזון על מנת כי אותו אדם לא יסטה ממסלולו ויתרסק חלילה.

מנגנון האיזון האוטומטי בנפשו של האדם הינו מנגנון מורכב ומסובך אשר כאמור מורכב מכל מיני תדרים כאשר לכל תדר יש תפקיד ואף משמעות והאלגוריתם המפעיל את אותו מנגנון מושפע כך או אחרת מחוסר איזון.

התשוקה כתדר , כאלמנט מבוקר ובמינונים מאוד מדודים ומדויקים עושה נפלאות עבור האדם מאחר וגורם הוא לסיפוק , אישור , הצלחה , הגשמה ועוד תדרים אשר מרוממים את נפש האדם ומזרימים כמויות ברוכות של אנרגיות אור מבריאות ולכן התשוקה כתדר עצמאי אשר מחובר ומפוקח על ידי מנגנון האיזון הינו מבורך ואולם אותו תדר בדיוק , כאמור התשוקה כאשר מסיבות שונות ומשונות , מתגבר במינונו שאז אותו תדר בדיוק ומתגבר והולך והופך לתדר בעוצמה רבה מידי.

משמעות הדבר הינה המערכת כולה יוצאת מאיזון ואז מתקיימת אותה התבלבלות. לאדם המודע באופן חלקי , קיימים מנגנונים אשר מאותתים לו באופן מסוים ואולם לא תמיד באופן מספק.

אדם סטנדרטי אשר נקלע למערבולת רגשית מצוי במקום מאוד מסוים מבחינתו וללא ידיעתו.

ואולם במידה ובאדם מודע עסקינן , שהרי יכול הוא ממבט על לקבל את האיתותים אשר מאותת לו מנגנון השליטה והבקרה.

אצל האדם המודע , קיים מנגנון איזון אשר משודרג הוא ביחס לאדם המודע פחות ולכן כדגם משופר קיימים בו אלמנטים ופונקציות אשר מאפשרות בין היתר לאזן את המנגנון באמצעות הקשבה לגוף ולנפש ולקבלת שיקוף אפקטיבי אשר יאבחן עבורו את התיקונים הנדרשים עבורו על מנת כי מאוזן יהיה.

כאשר כל מערכות נפשו של האדם נקיות ומאפשרות זרימה מאפשרת של אנרגיות אור שהרי מבורך אותו אדם ואיננו מושפע מאותו החוסר אלא מרוכז כל כולו בייעודו ובדרכו הקסומה.

כאמור , השתוקקות הינו תדר מוגבר של תשוקה חיובית ואיננו מהווה אלמנט נדרש עבור האדם.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

תיקשור בנושא האלמוניות

אדם אשר נולד אלמוני וחייו ומעשיו הפכו אותו למפורסם בזכות מעשיו שהרי זוכר הוא היטב את המקום שממנו הגיע ומשפיע הדבר על המשך דרכו ועל המעבר מאלמוניות אל הפרסום ואילו אדם אשר נולד וגדל כבן של או קרוב של מישהו ובזכות זאת לא מכיר כלל את האלמוניות.

קרא עוד »

תיקשור בנושא הנוכחות

כאשר אדם מסוים נוכח במקום עבודתו ואף מבצע במידה מסוימת את משימותיו, מטלותיו ואף נוחל הצלחה מסוימת בתפקידו ואולם במידת מה עושה הוא את פעולותיו ללא תשוקה, ללא אמביציה וללא מוטיבציה שהרי משמעות הדבר הינה כי נשמתו נוכחת במידת מה ותו לא.

קרא עוד »