תיקשור בנושא האלמוניות

15.10.2021

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את האלמוניות.

כאשר הולך האדם אל עבר מטרת חייו, שהרי במהלך אותה דרך, נתקל הוא באבני דרך ואף בנקודות ציון משמעותיות יותר ומשמעותיות פחות ואולם כל אותה הדרך אשר עובר הוא וכל אותם סימנים ואותות וסממנים אשר מופעים במהלך אותה הדרך, נותנים בידו את התשובות לשאלות אשר נתקל הוא במהלך אותה הדרך.

יכולתו של האדם להמשיך בדרך מהווה עבורו את האנרגיה המיוחדת אשר ניתן לכנותה בכינויים שונים, בין אם אמונה, בין אם תשוקה ובין אם חוסר ברירה ואולם כך או כך כאשר מצוי הוא בדרך, שהרי לעיתים עוצר הוא בצד הדרך על מנת לקבל כוחות חדשים ואנרגיות חדשות מאחר ולעיתים נדרש הוא לתחלופה ל אנרגיות וגם לחידוש הכוחות על מנת להמשיך בדרכו אל עבר מטרת חייו.

כאשר פוסע האדם בדרך נתקל הוא מעת לעת באנשים כמוהו, אשר את חלקם הקטן רותם הוא למאמצים משותפים ולחיבור משותף ואת רובם המוחלט משחרר לדרכם שלהם.

משמעות הדבר הינה כי לעולם לא הולך אותו אדם בבדידות מוחלטת ותמיד יהיו איתו עוד אנשים אשר תפקידם בחייו הוא לאזן, לכוון, להגן ואף ללמד אותו דברים מסוימים אשר אין הוא מצויד בהם ולמעשה משמשים הם כהשלמה אשר במבט על ניתן להבין ולהבחין כי ללא אותם אנשים נוספים, מתקשה היה אותו אדם למלא את ייעודו המסוים אשר נבחר הוא לבצע.

כאשר אנשים נוספים מצטרפים אל האדם המסוים שהרי נעשה הדבר בדרך כלל מאחר ומבינים הם כי הדבר מיטיב עימם ועם דרכם שלהם, ואולם גם אם אינם מבינים זאת באופן מלא עדין נמצאים הם שם כבדרך הטבע, הלכה למעשה.

הצטרפותם של אותם אנשים מסוימים במהלך הדרך של האדם המסוים, נועדה ממש כמו בפאזל, להשלים חתיכות חסרות אצלו.

משמעות הדבר הינה כי כאשר חסר משהו מסוים אצל אותו האדם, כגון ידע מסוים אודות אלמנט מסוים או חיבור מסוים אשר נוצר עבורו באמצעות עזרה מסוימת אשר אדם מסוים הושיט וסייע מסיבותיו שלו שהרי כל הפיסות החסרות הללו מצטרפות ואף מצטוותות לכלל תמונה שלמה אחת.

כאשר אותו אדם מסוים נעזר, בין אם ברצונו ומיוזמתו ובין אם במקריות אשר נגדירה כ”מקריות לא מקרית” שהרי קורים הדברים כבדרך הטבע עבור אותו אדם מסוים וכך הופכת דרכו הקסומה לדרך המלך אודות ייעודו הנבחר אשר נובעת מתוך הבנת משמעות ייעודו וגורלו המוכתב עבורו.

כאשר האדם המסוים הינו אלמוני שהרי הקושי הגדול ביותר עבורו הוא למצוא ולגייס את האנשים המסוימים אשר יכולים לסייע בידו כפי שפורט בדפים הקודמים ולכן המלאכה מורכבת ממש, ואולם כאשר אט אט יוצא אותו אדם אל האור ומתחיל להיות מוכר וידוע בזכות ידענותו המופלגת או בזכות סיבות נוספות אשר גורמות לאנשים אחרים להכיר בסגולותיו ואף ביכולותיו שהרי מלאכת החיבור וההצמדות נעשית קלה יותר מאחר ומלאכת השכנוע אשר היותה קשה ביותר עבורו בהתחלה הופכת קלה יותר ויותר ככל שמסביב לאותו אדם נוצרת ומתרחשת ההילה המייחדת אנשים אשר אינם אלמוניים.

המעבר מעולם הבדידות החברתית לעולם בו אנשים אחרים שותים בצמא את דבריו ואף מתעניינים בכל אשר עושה הוא יכולים להפוך את עולמו על פיו.

דרכו של האדם האלמוני, ישנה בה יתרונות רבים ואולם ניתן להקביל אותה לדרכו של עכביש אשר אינו משמיע הגה כאשר שוחר הוא אל טרפו וטווה את קוריו בלאט וחרישית ואותו הטרף בקושי יכול להבחין בקורים הכמעט שקופים והבלתי נראים. זאת ההקבלה הטבעית לחיה אלמונית אשר לא ממש מרתיעה את הסובבים אותה בניגוד לחיה ססגונית ומוכרת ומרעישה אשר נביא בתור דוגמא את התוכי הצבעוני אשר יכול לטרוף קלושה בגלל צבעיו המרהיבים וססגוניותו יוצאת הדופן ואולם דווקא קולניותו עומדת בעוכריו מאחר ועומדת היא בניגוד גמור לרצונותיו לא לבלוט וכך קורים הדברים בטבע.

כאשר יוצא האדם האלמוני אל האור שהרי איננו יכול יותר להסתתר ולא לבלוט וצריך הוא לשנות את התייחסותו אל הדברים ואל האנשים.

כאשר עושים את האבחנה בין אדם שנולד אלמוני או נולד מפורסם שהרי אין דומים הדברים כלל וכלל.

אדם אשר נולד אלמוני וחייו ומעשיו הפכו אותו למפורסם בזכות מעשיו שהרי זוכר הוא היטב את המקום שממנו הגיע ומשפיע הדבר על המשך דרכו ועל המעבר מאלמוניות אל הפרסום ואילו אדם אשר נולד וגדל כבן של או קרוב של מישהו ובזכות זאת לא מכיר כלל את האלמוניות, שאז התנהלותו שונה בתכלית השינוי ובה הדבר לידי ביטוי בכל מיני צורות, גוונים ואלמנטים.

כאשר אדם מסוים מגיח מן הצללים ומתחיל לבלוט שהרי אותם אנשים אשר ליוו אותו באותו תהליך של יציאה מאלמוניות לפרסום, יעידו על עצמם כי תמיד ידעו שיש בו משהו. ואולם לא בהכרח הדברים כך ואותו אדם לבטח יזכור מי סייע בו ומי הפנה לו עורף.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

תיקשור בנושא ההבטחות

ההבטחות. התחייבות לעשיה מסוימת אשר אדם מסוים מתחייב כלפי אדם מסוים אחר או גוף מסוים ואשר אותה הבטחה מהווה סוג של בטחון מסוים עבור מקבל

קרא עוד »

מדד FreeSelf

האדם מנווט את עצמו בכוחות עצמו ובעזרת הידע אשר קיימים בו ולעיתים נעזר הוא בעזרה נוספת על מנת לנווט כהלכה ועם כמה שפחות טעויות, במידת האפשר.

קרא עוד »

תיקשור בנושא ההחלמה

כאשר האדם מגיע אל פרשת דרכים מסוימת, לעיתים קיימת אצלו מצוקה הנובעת מתוך התבלבלות אשר מתרחשת עבורו ממעמקי נשמתו.
ואותם אלמנטים מחוברים יחדיו ומקפלים החלטה אשר יוצאת מן הפנים, מן הנפש החוצה באופן מסוים הנקרא- מחלה.

קרא עוד »