תיקשור בנושא יוצאי הדופן

20.6.2021

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את יוצאי-הדופן.

משמעותה של הדרך אשר עושה האדם מרגע בו עומד הוא על דעתו ועד הרגע המדויק שבו מהותו הגשמית , הפיזית מסיימת את דרכה בגלגולה הנוכחי , היא מסמלת עבור האדם את השלבים באותה דרך , את נקודות האור ואת ההתרחשויות ואת המאורעות יוצאי הדופן בחייו שלו.

במהלך דרכו אל עבר ייעודו ומטרתו המסומנים עבורו פוגש האדם מעת לעת אנשים יוצאי-דופן.

אותם אנשים יוצאי-דופן מעניקים לאותו אדם משהו מיוחד ויוצא-דופן מאחר וזהו תפקידם , זהו ייעודם וזהו הסיבה בדיוק שמוגדרים הם כשונים , מיוחדים וכאמור יוצא-דופן וחריגים.

כאשר אדם נחשב ליוצא-דופן משמעות הדבר הינה כי חשב הוא באופן יוצא- דופן, מתנהג הוא באופן מיוחד ומהווה הוא אלמנט יוצא מן הכלל.

בני – האנוש יוצאי הדופן מגיעים לכאן למעשה בזכות היותם שליחים ומוסרי מסרים , מהווים הם צינורות ידע אשר מוסרים הם את המסר אשר מצוי ברשותם ולמעשה לא ניתן להגדיר אותם כ”טובים” או “רעים” ואולם בהחלט כן ניתן להגדירם כיוצאי דופן.

לכל אדם באשר הוא קיימים זיכרונות ונקודות ציון אשר חרוטים בזיכרונם ומהווים עבורם מפגש מלא השראה ומכונן עבורם ואשר בדרך כלל יש אדם יוצא דופן אשר בין אם שינה את חייהם מן הקצה אל הקצה או לחילופין אך ורק מסרו מסר חשוב ומשמעותי ונעלמו כלעומת שבאו ואולם כך או כך , אותם אנשים יוצאי-דופן שתפקידם כאמור הוא שליחים ומוסרי מסר מסוים , משמעותם והמשקל הסגולי שלהם משמעותי ורב חשיבות וזו למעשה הסיבה העיקרית שניתן להגדירם כיוצאי דופן.

בדרך כלל אנשים יוצאי דופן מתמגנטים האדם אל רעהו בזכות היותם יוצאי דופן , מיוחדים ושונים ואף דוברים הם שפה מיוחדת כאשר איננה שפה שאנשים סטנדרטים דוברים.

למה הכוונה ? אנשים יוצאי דופן במשמעות הרוחנית מתדרים תדרים מתוכם והחוצה.
התדר המיוחד אשר בוקע מתוכם ומהווה עבורם תדר בערוץ מיוחד שרק אנשים בעלי “אנטנה מיוחדת” יכולים לקלוט וזו הסיבה האמיתית והאותנטית שהינם יוצאי דופן.

אותו התדר המסוים הוא זה אשר צרוב בהם ובמערכת ההפעלה הייחודית שלהם.
כאשר שני אנשים יוצאי דופן נפגשים ביניהם נוצרת דינמיקה מיוחדת אשר מתרחשת ברגע שבו תדר מיוחד פוגש תדר מייחד נוסף וכך מתרחשת התמוגגות נשימתית ביניהם.

כוחם של תדרים כאלה רב ועצום במיוחד כאשר מתמזגים הם מבחירה ורצון חופשי.

אותו חיבור נשמתי בין אותם אנשים יוצאי דופן מהווה אות משמיים וסימן מוסכם.
כאשר אותם אנשים מתמגנטים , קורה הדבר מסיבה מיוחדת אשר לא תמיד ברורה לכל הנוגעים בדבר ואולם מתוכננת היא מראש ויש לכך משמעות מיוחדת וספציפית.

כאשר פוגש אדם סטנדרטי באדם יוצא דופן מתרחש הפלא , מתרחש השינוי , מתרחשת הצמיחה והפריחה ומתהווה לו מצב אשר לא היה קיים קודם לכן בזכות אותו אדם יוצא דופן אשר תפקידו למעשה הוא לשנות מציאות עבור אנשים אחרים.

כאשר אדם יוצא דופן מבין שהוא כזה , שהרי מתרחשת בעבורו יקיצה , התעוררות והארה , אותה הארה אשר מתרחשת ברגע אחד , משנה את אותו אדם לנצח.
זהו הרגע הקסום שבו נגע האור הגדול.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

תיקשור בנושא ההתנסחות

תיקשור בנושא ההיתנסחות

ניסוח המילים באופן חיובי, אזי גם המחשבות יהיו מנוסחות, יהיו מונחות בצורה חיובית וכך נבנה לו הקשר הבלתי נתיק בין מילים וניסוחן לבין משמעותן וכמו כן כמובן גם האנרגיות המסתתרות מאחוריהן.

קרא עוד »

תיקשור בנושא השתקנות

כאשר האדם בוחר בחירה מודעת לשתוק ולא לדבר ונותן הוא לצד השני באותה מערכת יחסים תחושה אשר יכולה להתפרש בכמה אופנים ובכמה צורות ולכן שתקה הינה תכונה ותדר הפכפך ובעל תכונות שונות.

קרא עוד »

תיקקשור בנושא ההידהודים

כאשר האדם נזקק להבנה או לפרשנות בעבור עצמו , בכדי להוביל את עצמו אל יעודו ואל מטרתו המסומנת עבורו.
עליו להכיר ולדעת כי קיימת בו היכולת אשר טמונה בו להכוונה עצמית דרך ההדהוד.

קרא עוד »