תיקקשור בנושא ההידהודים

תקשור בנושא אומץ הלב

3.7.2021

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את ההדהודים

דרכו של האדם, מובילה לא פעם אל מקומות, אל חוויות ואל תחושות אשר לא תמיד יודע הוא לפענח את משמעותם השלמה והמוחלטת.

כאשר נזקק אותו אדם להבנה או לפרשנות אשר תבאר ותפרש בעבורו את הזקוק לו לשם הבנה, שאז משמעות הדבר כי הוא נוטל את זכותו לכך ומשמעות הדבר הינה כי בעקבות כך נזקק הוא לרכז עבור עצמו את כל אותם אלמנטים אשר אינם משוקפים לו בקלות וכבדרך בטבע.

כאשר משתמש האדם בכל האמצעים העומדים לרשותו על מנת להפוך את הדרך אל ייעודו ואל מטרתו המסומנת עבורו, שאז משמעות הדבר כי אותה הדרך ומשמעותיה הרחבות מהוות עבורו את הדבר החשוב ביותר עבורו ולכן ישתמש בכל דרך אפשרית על מנת לתרגם לעצמו גם את מה שהוא יודע ואולם בעיקר את מה שלא.

כאשר משתמש אותו אדם ביכולותיו המובנות שאז בשלב מסוים יגיע לקצה גבול יכולותיו, או לפחות כך יחשוב הוא מאחר ולא ניסה הוא לפרוץ אותם מאחר ולא נזקק הוא לכך ואולם כאשר מתחיל הוא להבין כי קיימים אלמנטים מסוימים אשר נפלאים הם מבינתו או מהבנתו הבסיסית, שאז עושה הוא צעד קדימה ומנסה הוא לפרוץ את אותם גבולות ואת אותן מגבלות ואף את אותן הגבלות מסוימות.

יכול אותו אדם להשתמש על מנת להשיג את הידע בחושיו שלו, חוש הראיה, חוש השמיעה, חוש המשוש, חוש הטעם וחוש הריח ואולם ברוב המקרים אותם חושים בסיסיים ומוגבלים לא יספיקו עבורו ואז מהר מאוד יגיע אל קצה גבול היכולת והדיוק של אותם חושים.

במקרים מסוימים יבצע הוא שינוי תפיסתי ויזכה בעקבות כך להכיר ולדעת, במידה ויאמין באותן יכולות שקיימות בו, עוד ועוד חושים.

הרצון והצורך להרחיב את ידיעותיו ולפרוץ את גבולות התודעה והמודעות ליוו בעבר, מלוות כיום ואף ילוו בעתיד את האדם באשר הוא.

כאשר מגיע אדם מסוים למצב שבו נדרש הוא למצוא בתוך עצמו “יש מאין” שאז זו למעשה הדינמיות והגשמות המחשבתית ואף המנטלית אשר קיימת בו, גם אם אין הוא מודע לדברים באופן מובהק.

כאשר מבקש האדם עוד ידע ועוד משמעות, שאז מאלץ הוא את עצמו למתוח עוד ועוד את יכולותיו וכך שמתוודע הוא אל יכולות נוספות אשר קיימות בו.

כאשר מסתמך אותו אדם גם על אלמנטים נוספים אשר טמונים בו ועד אותו הרגע נמנע מלהשתמש בהם מסיבות שונות, שאז כאשר מגלה הוא את החושים הנוספים אשר טמונים בו מהווה הדבר עבורו ממש כמו לידה מחדש.

כאשר משכיל האדם להיפתח ולשחרר אלמנטים מגבילים, שאז מתרחבת הבנתו ומתעצמת תפיסתו את המציאות אשר עד לאותו הרגע, לא ידע להבין ולהגדיר אותו כראוי מאחר והייתה מוגבלת אך ורק ליכולותיו הבסיסיות ביותר מאחר ולא הפעיל את יתר יכולותיו.

לדוגמא – אדם מסוים אשר התכחש באדיקות לאלמנטים כגון אינטואיציה או הרגשה, רק בגלל העובדה שלא ניתן להוכיח מדעית את אותם אלמנטים, שאז ברגע הסיר את אותם מחסומים ואת אותן אמונות מגבילות, שאז למעשה ניער הוא את האבק מעל החוש המשמעותי ביותר אשר לא זוכה להיכלל בין חושיו הרלוונטים והלגיטימיים שלו – החוש השישי. חוש ההרגשה.

משמעות הדבר הינה כי קיימת אפשרות לחוש באמצעות החוש הזה גם אלמנטים אשר אינם מוחשיים בממד הגולמי, הלא אלו רגשות ותדרים אשר אופפים וסובבים אותו.

כאשר מוכן אותו אדם לפתוח את סגור נפשו שאז יוכל הוא לקבל עבור עצמו יתרונות עצומים מאחר ואז פותח הוא את הערוצים אשר היו כבויים עד לאותו הרגע ואז לא יותר מדי מאמץ, יוכל להכיר בערך התחושות ובערך התדרים אשר מהדהדים בו ובנפשו.

כאשר נחשף האדם אל התדרים, שאז אין לו דרך לחזור אחורה מאחר ודומה הדבר למצב שבו מגלה הוא מידע סודי ומשמעותי עד מאוד ואשר משנה כליל את כל הכללים בנוגע לאותו תרחיש, ואז למרות אותו ידע, מתבקש הוא להמשיך כאילו שהוא לא יודע, לדוגמא – אדם לא ישקיע את מיטב כספו במיזם אשר מבין הוא באמצעות מידע שהגיע אליו כי אין ידיים ורגליים לאותו מיזם ואולם אז מתבקש הוא להציג כלפי חוץ שאין הוא יודע את מה שהוא יודע ולהתעלם מאותן העובדות, שאז מן הסתם לא יהיה הדבר אפשרי מבחינתו.

כאשר נפתח האדם המסוים אל אלמנטים אשר לא היו מצויים ברשותו קודם לכן, ואותם אלמנטים מסייעים בידו לקבל הנחיה והדרכה אודות כל מה שחסר ברשותו, שאז למעשה משדרג אותו אדם את יכולותיו הברוכות ומשתמש הוא בידע כיתרון משמעותי על אותם הללו אשר טרם השכילו לבצע את אותו שדרוג מנטלי.

כאשר האדם איננו מסתפק בחמשת חושיו ואינו מגביל את גבולות תפיסתו לחמשת החושים, שאז גם אם איננו מאמין בלב שלם ובאמונה מלאה כי קיימים חושים נוספים אשר יכולים להדהד לו עוד ועוד נתונים עבורו, שאז זו רק שאלה של זמן עד שיוכל להיות שלם ומאמין באותן יכולות ובאותם אמצעים העומדים לרשותו וכאשר נוכח הוא באותו הדהוד אשר מהדהד בתוכו ויודע לכנותו בשם – אינטואיציה, שאז למעשה “נפתחים השמיים” עבורו ועבור דרכו בין אם מודע הוא אליה וגם אם לא לגמרי.

ממש כמו בטבע, וכבדרך הטבע, ההדהוד אינו תדר רב עוצמה אשר ניתן לחלקו למאות ואלפי תדרים אשר מהווים את תשתית היקום ואת מהותו הבסיסית. למה הכוונה?

אפקט הפרפר מספר ומשקף את העובדה כי תדרים שונים אשר מועברים באמצעות גלים (תדרים) קצרים וארוכים משפיעים על דברים שונים בטבע ושולטים בכל מהלך ובכל תהליך אשר נגרם במקומות אשר בהם לא ניתן להסביר ולנמק אותם במשמעות הבסיסית של העניין. לדוגמא – קרניים אולטרה סגולות יכולות לדמות את השפעת קרני השמש ולמעשה אף לגרום לטבע לעשות פעולות בעודף כגון גידול בחממות שיש בהן שימוש בתדרי-אור מגבירות את פעולתה הטבעית של השמש.

זוהי דוגמא בסיסית והשיטה למינוף של תדרים טבעיים אשר מצויים בטבע וכבדרך הטבע.

כאשר האדם המסוים מסיר מעליו מגננות, דפוסי חשיבה מיושנים ובעיקר פחדים וחששות מפני דברים ואלמנטים לא מוכרים וידועים עבורו שאז יכול הוא לתת לאינטואיציה שלו מקום נרחב יותר, גם ובעיקר למרות העובדה כי לא ניתן “לדחוס” אותה להגדרות אשר כוללות הסברים ונימוקים מדעיים שנשענים על חמשת החושים הבסיסיים.

משמעות הדבר הינה כי כאשר האדם מקבל אל תוך האלגוריתמיקה שלו, הפרטית, את הארגומנט של החוש השישי, הרגש, העל חושי, שאז מכיר הוא וזוכה לקבל גם את משמעות ההדהוד, ממש כמו שחיות מסוימות יודעות לחזות באמצעות ההדהוד את רעידות האדמה אשר האדם הסטנדרטי לא יכול לחוש.

דוגמא זו משקפת את פעולת הסיסמוגרף אשר יודע לזהות את אותם הדהודים כאשר בעלי חיים מסוימים יכולים לחוש.

חמשת החושים הבסיסיים משותפים גם לחיות אחרות בטבע כאשר ככל שמוחו של אותו יצור הינו מפותח יותר, כך גם השימוש בחושים נוספים הינו מוגבר יותר, ממש כמו הנקבה של העכביש אשר ברשותה יכולות נוספות אשר לא מצויות אצל העכביש הזכר בזכות יכולותיה הטבעיות לחוש הדהודים מסוימים המשוקפים באמצעות תדרים אשר רק נקבות העכבישים יכולות לחוש ואפילו לטוות את קוריהן באופן שונה, יעיל יותר ומוצלח יותר, כך גם אצל האדם, כאשר לאישה שהיא הנקבה של האדם, קיימות יכולות מוגברות בשימוש בחוש הרגש, הלא הוא האינטואיציה, הלא היא האינטואיציה הנשית.

מונח זה משקף ידע של שנים רבות אשר בלתי אפשרי להוכיחו באם מדעי ואולם זו עובדה ידועה ומוצהרת כי לאישה יש יותר רגישות והכלה מאשר לגבר.

השימוש המושכל באינטואיציה, משמש באופן מופלא את אותם אילו אשר מקבלים על עצמם את אותה דרך אשר משנה כליל ומן הקצה אל הקצה את דרך החשיבה, דרך ההתנהלות ואת אורח החיים של כל אחד ואחת.

אותם אנשים אשר מתוודעים לאינטואיציה ואל נפלאותיה, יכולים להסתמך על אותו חוש רק כאשר הוא מתחדד ומתגבש וזה יכול לקרות רק כאשר מתרגלים אותו שוב ושוב.

על מנת להשתמש באינטואיציה, צריך ממש כמו בתרגול ספורטיבי, לאמן אותו ולתת לו את הזמן ולהכיר וללמוד את יתרונותיו ואת חסרונותיו ולא לחשוש מטעויות אשר יכולות להתרחש כשהוא, החוש השישי רק יצא מן הארון ועדיין לא תורגל.

כאשר האדם משלב את החוש השישי יחד עם יתר חושיו, שאז ניתן לו הדבר יתרון מובהק בהשוואה לאחרים.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

חשדנות לחשוד

תיקשור בנושא החשדנות

כאשר יש אמת, אין חשדנות. שתי פנים יש לה לחשדנות מאחר וקיימת החשדנות הטובה וקיימת גם החשדנות הרעה. כאשר אדם מטיל ספק באמת ושואל שאלות

קרא עוד »
הנשיות

תיקשור בנושא הנשיות

בבסיסו של מולד האדם והאישה, נוצרה למעשה אגדה אורבנית אשר מספרת את סיפור אדם וחווה כך שלמעשה חווה הייתה אשתו של אדם הראשון. נוצרה האישה

קרא עוד »

תיקשור בנושא ההתנהגות האנושית

בימים האפלים והחשוכים של ימי הביניים, מי שלא התנצר נחשב לבעל התנהגות מופרעת ולא מקובלת והיה גוף אשר אכף בכוח את הנצרות באמצעות האינקביזיציה אשר תפקידה ושליחותה הייתה לחנך מחדש את ההמונים לנצרות ולחוקיה ובאמצעות זאת לעיצוב ההתנהגות מחדש.
גם המפלגה הנציונאל סוציליסטית בגרמניה הגדירה מחדש את ההתנהגות האנושית המקובלת ודאגה ליישם ככל האפשר את נורמות ההתנהגות הללו על סביבתה.
מי שלא אימץ כללי התנהגות הולמים, אזי זכה לתגובות אשר שכנעו אותו להתאזן עם הסביבה.

קרא עוד »