תיקשור בנושא ההתאמות

27.10.2021

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את ההתאמות.

במהלך דרכו של האדם אל עבר מחוז חפצו, הלוא הוא ייעודו המסומן עבורו, עושה הוא מעת לעת ובשעת הצורך, התאמות מסוימות אשר מדייקות עבורו ועבור דרכו את האלמנטים אשר אינם מדויקים.

כאשר נדרשות עבור האדם ועבור דרכו התאמות משמעות הדבר הינה כי הדברים אינם מדויקים ואף עלולים לצאת מכלל שליטה, וכך שאותם התאמות אשר מבצע הוא, אמורות לארגן את הדברים באופן כזה אשר יהפכו את הקערה על פיה ויתנו בידו את היכולת להביט על הדברים ממבט על ולהחליט אם ההתאמה אשר בוצעה הועילה וכעת הדברים הינם מדויקים ונכונים או שעליו להמשיך ולנסות לארגן ולדייק את הדברים באופן יעיל וטוב יותר.

ההתאמה מעניקה לאדם את היכולת לקבוע האם הוא מתפשר אודות אלמנטים מסוימים או האם הוא מבצע את הדברים הנדרשים עבורו.

לעיתים, כאשר אלמנטים מסוימים בתהליך מסוים אינם נכונים לחלוטין, שאז כאש באים לבחון את כלל הדברים ממבט על, שאז נראים הדברים בברור ומעניקים לאדם המבקר הצופה ממעל את תמונת הלוויין ויכול הוא להבחין כי נדרשות התאמות מסוימות על מנת כי הדברים והאלמנטים יחפפו.

לדוגמא – כאשר רכיב תוכנה מסוים אמור לבצע אלמנט מסוים ולתת תוצאה מסוימת בדוח מסוים והתוצאה איננה מדויקת ואף שונה מן התוצאה הנכונה, שאז יש לבצע התאמה מסוימת ברכיב התוכנה ולכייל את הנדרש ולמעשה במידה וגם אז התוצאה איננה זהה שאז ימשיכו לבצע את ההתאמות עד אשר התוצאות תהינה תואמות ואז ניתן יהיה להגיד כי ההתאמות הועילו.

וכך שאותן התאמות אשר נדרשות לאותו רכיב תוכנה מסוים דרשו את ביצוע ההתאמה על מנת כי הדברים יתאימו ויהיו תואמים ומתואמים.

בכדי למנות או ישות גנרית אשר אמורה לשרת סוגים שונים של דרישות, קיימת גם היכולת לבצע התאמות על מנת כי יתאימו למספר גדול ככל האפשר של משתמשים.

משמעות הדבר הינה כי במידה ומדובר בתהליך של יישום או הטמעה מסוימים הנדרשים על מנת לאפשר שימוש מסוים באותם אלמנטים שאז תהליך ההטמעה והיישום של אותו רכיב או אותה ישות מסוימת דורשת את יכולות ההתאמה על מנת כי אותו רכיב או אותה הישות יתאימו באופן מלא ככל האפשר וכך שלמעשה תהליך ההתאמה הינו השלב האחרון לפני שאותו רכיב או אותה הישות הופכת לברת שימוש הלכה למעשה ותהליך ההתאמה יכול במידה מסוימת להיות גם תהליך הבקרה או בקרת האיכות אשר מעניק למשתמשים את חותמת ההכשר לכך כי ניתן להשתמש באותו רכיב או אותה ישות באופן שהוא מתאים לצרכים ולדרישות.

כאשר מדובר ברכיב תוכנה או ישות מנוהלת מותאמת אחרת שאז ניתן הדבר להתאמה באופן כמעט שלם ומלא ומותנה בגמישות ובדינמיות שממנה מורכבת הישות או רכיב התוכנה, הווה אומר בתשתית או בפלטפורמה ואולם כאשר מדובר ברכיב המורכב מכולם, הלוא הוא נפש האדם, שאז היכולת לבצע התאמות הינו מורכב הרבה יותר ואף לעיתים למרבה הצער גם מסובך.

ביצוע התאמות בין אנשים לבין מצבים מהווה את הקושי הגדול ביותר עבור הללו אשר קיימת בידם היכולת או הזכות, תלוי בסיטואציה, לבצע את ההתאמות הנדרשות בסיטואציות מסוימות כאשר נביא מספר דוגמאות על מנת להמחיש את אותו הקושי המסוים.

התאמה אנושית משמעותה שינוי מסוים וכאמור ביצוע שינוים עבור האדם, כל אדם, הינו תהליך מורכב וטעון ודורש שימת לב מרובה.

כאשר נדרש אדם מסוים לבצע התאמה עבור עצמו ועבור דרכו וחייו, שאז בדרך כלל, נובע הדבר מאילוץ מאחר ואף אדם בדרך כלל לא יבצע באופן יזום ובחפץ לב את ההתאמות הנדרשות עבורו ועבור דרכו באם לא נכפה הדבר עליו מאחר והאדם הסטנדרטי דבק באזור הנוחות שלו ומהסס היסוסים רבים כאשר מתבקש הוא לשחרר את האחיזה באותו אזור נוחות אשר אליו הוא התרגל.

ואולם, לעיתים, אין בידי אותו אדם הבחירה ונאלץ הוא לצאת מתוך אזור נוחות ולבצע עבור עצמו ועבור דרכו את ההתאמות הנדרשות כי אחרת יישאר מאחור ולא יוכל להגיע אל מטרותיו ויעדיו ויהווה הדבר עבורו כישלון ואת זה במקרים רבים הוא לא ירצה להכיל ולכן אלו התנאים הנדרשים עבורו על מנת כי יקום ויעשה את ההתאמות הנדרשות עבורו גם אם נחשבים הללו לשינויים מבחינתו.

כאשר משכיל אדם מסוים לבצע התאמות בחייו שהרי מאמץ הוא צורות חשיבה מעט שונות או מאמץ הוא צורת התנהגות מעט שונה וכך הוא מתאים את עצמו אל אנשים אשר מתנהגים באופן מעט שונה כאשר במידה ולא היה מבצע את אותם התאמות שהרי צורת מחשבתו וצורת התנהגותו לא היו מתאימות לאותם אנשים אשר מתנהגים אחרת וחושבים אחרת ואולם מאחר וכן ביצע אותו אדם את אותן התאמות שאז הועילו הם לו ויכול הוא לומר כי קיימת לו התאמה עם אותם אנשים ועם אותן מחשבות, דעות, צורות התנהגות וכך שהוא ביצע התאמה על מנת להתאים להם.

אותם שינויים אשר לעיתים נכפים על האדם מבצעים כבדרך הטבע את אותן התאמות על מנת כי הדברים יתאימו ויעבדו היטב ולא יקרטעו ויעבדו בצורה משובשת.

נפש האדם, בניגוד לטבע, מסתגלת הרבה יותר לאט לשינוים ולהתאמות מאחר ולאדם הממוצע אין בדרך כלל את האנרגיות הנדרשות על מנת להתאים ולהתרגל אל סיטואציות חדשות ושונות, לדוגמא –  כאשר תקופת הקרח התחלפה בזו שאחריה, ביצע הטבע באדם את ההתאמות הנדרשות והשילה ממנו עודפי השיער אשר בורך בהם על מנת שלא יהיה לו קר וכך שאותן התאמות בוצעו ללא יוזמתו של האדם, אותו הדבר מתרחש גם בזמן הזה עת נגיף הקורונה מבצע עבור האדם את ההתאמות הנדרשות עבורו בין אם ייתן את ידו לכך ובין אם לא, כך מתרחשים הדברים בטבע וכך מתבצעות ההתאמות מאחר והדילול המסוים שמבצע אותו נגיף נועד על מנת לדלל את כמות האוכלוסייה על פני כדור הארץ מאחר והגיעו לסף מסוכן בזכות הארכה מלאכותית של חיי האדם בניגוד להיגיון של הטבע.

אותו נגיף אשר מבצע עבור האדם את ההתאמה הנדרשת עבורו, כבדרך הטבע לא מתחשב באדם החושש משינויים והתאמות ומבצע את ייעודו.

הנגיף מתאים את עצמו כל פעם שהאדם מוצא חיסון או הגנה מפניו, בניגוד לאדם, אותו חיידק משנה את מהותו ומשנה את תפקודו מאחר וזהו נגיף גנרי הניתן להתאמות.

משמעות הדבר הינה כי מבצע הטבע התאמות אשר יתאימו לצורך הראשוני שהוא דילול כאמור ולא יעצור עד כי תושג המטרה. ככה זה בטבע.

מן העבר השני, השינויים המנטאליים אשר מבצע הנגיף אינם רלוונטיים עבורו והקושי אשר חווה האדם הסטנדרטי המתקשה להסתגל להתאמות הללו, מביא את האנושות לנקודת שפל אשר בסופו של דבר מן התחתית של התחתית תגיע התחדשות אשר תביא בעוד מספר עשורים את האדם למקום מאוזן יותר עבורו ומותאם עבורו הרבה יותר.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

תיקשור בנושא האחווה

המחויבות הקיימת במערכת יחסים חברית איננה רשומה בחוזה מסוים. אלא מתקיימת מתוקף מחויבות אשר מתבצעת ונקראת “אחווה”.
מושג זה מאגד בתוכו את התחושה הנעימה והחמימה של דאגה הדדית אשר מושתתת על אותו החיבור הנשמתי העמוק המחייב את שני הצדדים באכפתיות, הכלה ואף דאגה הדדית המאגדת את שניהם לכלל חברות, רעות וחיבור רגשי.

קרא עוד »

תיקשור בנושא ההסכמים

ההסכמים. סיכום הדברים כפי שסוכמו על ידי כמה צדדים ומהווים הדברים סגורים וחתומים ומקובלים על דעתם של כל הנוגעים בדבר ומהווה הסכם זה תחילתו של

קרא עוד »

תיקשור בנושא ההתפעלות

ההתפעלות. האדם המסוים המשתמש ביכולותיו המסוימות והנותן לעצמו מעת לעת את התכונה המסוימת היוצאת מתוך נשמתו אשר לרגע קט משמשת אותו כראי לנפשו ואשר מביע

קרא עוד »