תיקשור בנושא המעגלים

13.2.2021

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את סגירת המעגלים

כאשר מגלה האדם דרכים חדשות ללכת בהן מאחר והגיע לפרשת דרכים מסוימת ונכנס הוא למקומות שלא הכיר לפני כן, שומר אותו אדם את זיכרונותיו ואת רסיסי חוויותיו מן הדרכים הקודמות אשר בהן הלך ואשר אותן הכיר מאחר וטמונות הן עבורו בזיכרונו וכך שלוקח הוא איתו מטענים מסוימים אשר לא פעם מעיקים עליו ועל נפשו וגורמים לו לעומס נפשי אשר נזקק הוא מעת לעת לנקותם ולפנות לעצמו מקום אנרגטי וירטואלי.

על מנת שיוכל אותו אדם לבצע את התהליך החיוני הזה עבורו ועבור הווייתו יש עליו להיות ראשית כל כנה עם עצמו ועם דרכו, כנה עם פנימיותו ולאחר מכן, במידת האפשר, ובמידת הצורך, לסגור את המעגלים הפתוחים על מנת כי יוסרו המועקות הקיימות בנפשו.

סגירת מעגל יכולה להגיע מכמה סיבות ובכמה אופנים ואולם כך או כך, במידה וקיים אצל אותו אדם נושא לא פתור ואשר מעיק עליו ועקב כך הדבר מעכיר את נפשו של אותו אדם, שהרי במידה ומחובר אותו אדם אל דעתו ואל נפשו שאז, ממבט על עבור עצמו, יכול אותו אדם ממש לראות את הנקודות השחורות המעיבות, המעיקות והמעכירות אשר כל אחת מהן מייצגת ומשקפת בעבורו אירוע מסוים אשר היה מעדיף שיתרחש באופן אחר ועקב כך מהווה הדבר כמו אבן-נגף עבורו ובמידה ולא יבצע תיקון למעשה או שישחרר אחת ולתמיד את אותו “פלונטר” או אותה תסבוכת שהרי ימשיך אותו עניין ואותו הנושא להטריד את נפשו בין אם מודע הוא לכך ובמקרים קשים יותר של הדחקה והכחשה שהרי עלול אותו עניין להפוך לתעוקה ומחלת הגוף ממש.

לכל אדם, כאמור, קיימים מספר אלמנטים שאותם היה רוצה לתקן בחייו ואולם מסיבות שונות ומשונות, כאלה ואחרות, הוא ממשיך “לסחוב” את אותם מטענים כבדים עליו ואם רק היה מבין ויודע כי אותם מטענים כבדים למעשה אינם נדרשים לו ויתירה מזאת רק מאיטים אותו בדרכו אל מטרת חייו, כנראה שהיה עושה מעשה אמיץ ומשחרר ומתעמת ומתאמת עם עצמו ועם אותם מטענים ומשחרר אותם לדרכם האחרונה.

ואולם המציאות מספרת כי לאדם הסטנדרטי קשה מאוד לשחרר אירועים ואנשים מסוימים בחייו מאחר והדבר דורש, לפחות מבחינתו, מאמץ מנטלי אשר אין ברשותו מספיק אנרגיות על מנת להכיל ולהתמודד עם הסיטואציה ואולם זהו פרדוקס מובהק מאחר ואם היה משחרר מספר אלמנטים של סגירת מעגל ומתקן אותם שהרי היו מתפנות בעבורו כמויות אנרגיות עצומות.

סגירת מעגל אין משמעותה ביצוע מעשים שליליים כמו נקמה או עין תחת עין אלא אימות ועימות של האדם עם עצמו בדלת אמותיו כאשר יכול הוא להודות בינו לבין עצמו על טעויות אשר עשה ולסלוח לעצמו בנפש חפצה או יכולה להיות עבורו סגירת מעגל באמירה מסוימת אל אדם מסוים אשר בעבר נמנע ממנו לומר לו דברים מסוימים מסיבות שונות ומשונות ויכולה אף להתבצע סגירת מעגל בתיקון שבא לידי ביטוי בניסיון מחודש להצליח בדבר מה אשר בעבר לא צלח מסיבות שונות כגון מערכות יחסים מסוימות או יוזמות מסוימות אשר זמנן לא הבשיל לכלל מעשה בפועל.

כאמור לאחר התאמתות עם עצמו, יכול אותו אדם “לסמן משרות” ולסגור מעגלים רבים על מנת לשנות את מאזן האנרגיות שלו וכך יוכל להמשיך בדרך המלך שלו.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

ספק

הספקות

נהוג לומר את המשפט – “כאשר יש ספק – אין ספק”.
משמעות המשפט למעשה מכסה טפחים ומגלה טפח, מאחר ולמעשה הספק או אי ההבנה או חוסר הודאות הוא אלמנט משמעותי וניכר בכל אחד ואחד מאיתנו.

קרא עוד »
הנשיות

תיקשור בנושא הנשיות

בבסיסו של מולד האדם והאישה, נוצרה למעשה אגדה אורבנית אשר מספרת את סיפור אדם וחווה כך שלמעשה חווה הייתה אשתו של אדם הראשון. נוצרה האישה

קרא עוד »

תיקשור בנושא הייאוש

כאשר מצוי האדם במצב של מצוקה קיצונית, מניף האדם המסוים דגל לבן ומכריז בכך על כניעה שהרי גם צעד אחרון של ייאוש לא יעזור ואז למעשה אפסה עבורו התקווה.

קרא עוד »