תיקשור בנושא הנשיות

הנשיות

בבסיסו של מולד האדם והאישה, נוצרה למעשה אגדה אורבנית אשר מספרת את סיפור אדם וחווה כך שלמעשה חווה הייתה אשתו של אדם הראשון.

נוצרה האישה מכמה טעמים, הראשונה על מנת ליצור חיים ולהמשיך את החיים על פני האדמה.

הסיבה השנייה היא על מנת להוות את הצד השני של הגבר, משמעות הזוגיות במושגים הללו הינם כי משפחה מוקמת על ידי גבר ואישה ולמעשה אך ורק לאישה יש את היכולת הפיזית להוליד את הילדים ורק לגבר ולחיבור שלו אליה יש את היכולת להפרות אותה, כך שלמעשה במישור הגנטי אין קיום הגיוני לאישה ללא גבר ואין קיום לגבר ללא האישה, כך שלמעשה נוצרת לה תלות הדדית, מה שבסופו של דבר גם מאזן את הדברים.

אותה התלות למעשה הינה כמו הסכם שבשתיקה בין נשים לגברים, והבנה כי אין אחת בלי השני ואין אחד בלי השנייה.

למעשה קיים פער משמעותי בין גברים לנשים באופן אשר ניתן להמחשה בעיקר בהיבט המנטאלי, הרבה יותר מאשר בהיבט הפיזיולוגי שאותו נקל יותר להבין.

האישה, באופן כללי, חזקה פיזית פחות מן הגבר, ואולם, מנטאלית, חזקה ממנו בהרבה, האישה אף מסוגלת לחשוב באופן שונה ורחב הרבה יותר מן הגבר מאחר והינה באופן כללי מחוברת יותר לרגישיות שלה ולא רק בהיבט המנטאלי אלא גם ובעיקר בהיבט הרגשי או מדויק יותר העדינות והרגישות. מאחר וכך ניתן להצביע על אישה כעל בן אנוש בעל תכונות מורכבות יותר מבן האנוש אשר מוגדר כגבר.

משמעות התכונות המורכבות הללו הינן רחבות ומובהקות ומתחילות כאמור מהוויתה המשמעותית ביותר של אישה, הלוא היא האמהות אשר למעשה נותנת לאישה, לכל אישה, את מקומה הטבעי, הגנטי, הבסיסי בצורך פנימי אשר מתעורר בשלב מסוים בחייה והוא הצורך להביא ילד לעולם וזהו לחלוטין צורך גנטי אשר מתחבר גם אל נפשה ותת הכרתה.

מעמדה של האישה בהיסטוריה האנושית עבר לא מעט שינויים ותהפוכות ואשר לקחו בחשבון את העובדה כי הכוח הפיזי של גברים ציידים אשר דאגו להביא את הציד אל מקום השבט אשר שם היו הנשים מטפלות בילדים, כנרה שמכאן והלאה לא היה ממש שיוויון הוגן ומכיל בין גברים ונשים וללא ספק המצב כיום שונה בתכלית מאחר ולא קיימים יותר גברים אשר מביאים את הצייד אשר קיים למעשה בסופרמרקט ונשים באופן כללי כבר לא תלויות כלכלית בגברים אלא ביכולת שלהם לפרנס את עצמן שהיא כיום משמעותית רבה יותר מאחר וסטטיסטית נשים מולידות פחות ילדים וכך יש להן את היכולת ואת הזמן להיות עבורן בזכות עצמן.

למעשה ככל שיחלפו השנים, כך כוחה של האישה יתגבר וילך והגברים יהפכו למין החלש הלכה למעשה.

עם זאת המיניות והצורך באינטימיות והמשיכה ההדדית בין גברים לנשים תמיד יצרו את המתח השורר ביניהם לטוב ולרע.

יכולתה של האישה לייצר אצל הגבר את התשוקה המינית היא בין היתר בעקבות הרצון שלה לשלוט בו ולגרום לו לעשות דברים עבורה.

בבסיס הרעיון, צרכיו המינים של הגבר פועלים נגדו במערכת הסבוכה והמורכבת אשר מתרחשת בין גברים לנשים.

האישה משתמשת בנשיות שלה על מנת לגרום לגברים לעשות דברים וכאשר גבר בא לאשתו על מנת לקבל פורקן, למעשה קיימת הסכמה והבנה ביניהם כי הגבר זקוק לאישה וכך למעשה נוצרה ההבנה ביניהם שלאישה יש משהו אשר הגבר צריך ומשתוקק אליו ואז נוצרו למעשה יחסי גומלין ויחסי תלות הדדית ביניהם.

ברגע שאישה משתמשת בנשיות שלה ולמעשה ביכולת המינית שלה על מנת לשלוט בגברים, אין זה מאבק שווה כוחות למעט אם הגבר המסוים אינו מתעניין כלל במיניות באופן כללי או גם באותה אישה מסוימת במקרים מסוימים ונדירים.

גבר סטנדרטי הינו בעל צרכים מינים מובהקים רבים מאשר לאישה סטנדרטית.

בחברות קדומות, היה נוהג מסוים אשר היה מאפשר לגברים להיות נשואים למספר רב של נשים והדבר גרר בעקבותיו מצד אחד את הפטריאכליות שהניא שילטו הגבר על מספר נשים ונבע הדבר כתוצאה מצרכיו הרבים של הגבר והרצון לייצר שבט גדול באמצעות הולדת ילדים וצאצאים רבים ככל האפשר והעובדה כי גבר נשאר פורה הרבה מעבר לאישה שהייתה מפסיקה להיות מסוגלת ללדת בגיל צעיר משל הגבר, שאז נוצר פער מסוים אשר היה מגושר באמצעות מספר נשים לאותו הגבר.

ואולם כיום מונוגמיה הינה סטנדרטית וקיים איסור חוקי לשאת יותר מאישה אחת לכל גבר, דבר אשר נשמע הגיוני בהיבטים מסוימים ואולם יותר ויותר אנשים בעולם לוקחים את ההחלטה עבור עצמם כי זוגיות אחת לא מספיקה להם והם מרחיבים את גבולות האפשרויות בין אם בהסכמה הדדית או בין אם ללא ידיעת בת הזוג הגרעינית.

ההכרה בנשיות ובעוצמותיה מובילות כיום את העולם למקום זמני אשר יביא בעוצמה הדרגתית את האישה למקום של שליטה בגברים בזכות הנשיות אשר צוברת יותר ויותר כוח ויותר ויותר יעילות הן באמצעות המודעות ההולכת ומתפתחת למושא המיניות הנשית והליברליות  ההולכת ותופסת תאוצה במאה השנים האחרונות כאשר אט אט אולם בביטחון נושרות הקליפות הנוקשות של הפוריטניות המיושנת וצצה לה אט אט אולם בהתמדה הנשיות החזקה, הגאה, האוטנטית אשר נותנת לגיטימציה מלאה לנשים להבליט את תכונותיהן הנשיות ואף לא להתביש בעובדת היותן נשים חזקות, דעתניות, קולניות ואף שתלטניות באופן שבו הן לוקחות את מקומן באופן טבעי וללא חששות.

ברור ומובן במהלך הדברים כי יותר ויותר נשים אף תופסות עמדות מפתח בחיים הציבורים, בין אם בשורה הראשונה ובין אם בצורת הפעלת הגבר.

עובדתית, נשים כיום הינן חזקות ודומיננטיות הרבה יותר מפעם והדבר כאמור נובע כתוצאה מהתפתחות הטכנולוגיה, המידע האינסופי אשר קיים בהישג יד ולכל אחד, מסביר למעשה כי אישה כיום מסוגלת למלא תפקידים של גברים לכל אורך קשת הדברים.

נשיות מודרנית הינה למעשה רק הזמן שעובר ביחס לנשיות המיושנת, כיום נשים לא מעטות מביאות ילדים גם ללא בן זוג קבוע מאחר ודברים מסוימים אשר לא היו מקובלים פעם בלשון המעטה, קיימים הרבה ומתוך המתירנות ההולכת ומתגבשת והנותנת לנשים לבטא את הנשיות המתפרצת שלהן באופן שבו לא רק הגברים יכירו בעליונותן אלא הלכה למעשה יביא היקום בשורה חדשה ומרעננת כי לנשיות יש את הכוח האולטימטיבי על מנת לגרום לגברים לעשות כל מה שהאישה רוצה ואשר היא משיגה את הדברים באמצעות נורמות התנהגות מסוימות וספציפיות.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

תיקשור בנושא העליצות

דרכו של האדם, העוברת במחוזות חייו, פתלתלה וארוכה, נוגעת בנקודות מסוימות במהלך ההתפתחות המשמעותית אותה עובר הוא ויכול לעיתים להיקלע למצבים אשר מעיבים עליו ועל

קרא עוד »

תיקשור בנושא הברכות

כאשר מקבל האדם ברכה, מתייחס הוא אליה במלוא הרצינות מאחר ונזקק הוא להודיה.
החיזוקים שאותו מקבל האדם מעצימה אותו ומקבעת את האנרגיה המיוחדת אשר נובעת מן הפנים אל החוץ .

קרא עוד »

תיקשור בנושא חוש הצדק

יכולתו של האדם לדבוק בעצמו ובערכיו ללא חשש מן התוצאות, מהוות עבורו את תמצית חייו ומהותו.
כאשר חוש הצדק של האדם אינו מפותח, שאז משמעות הדבר היא כי המצפן הפנימי שלו אינו מתפקד כשורה ואף איננו מחובר כהלכה עם נשמתו ועם תחושותיו.

קרא עוד »