תיקשור בנושא ההרשאות

25.1.2021

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את ההרשאות

רצונותיו המשתנים של האדם ואף נתיבי דרכו המתחלפים מעת לעת מובילים אותו לעיתים אף להסיק מסקנות ולהפיק לקחים אודות אותה הדרך ואודות אותו נתיב.

אותן מסקנות מעניקות עבורו ועבור דרכו את ההגדרות המגדירות את הנקודות המסוימות בדרכו אשר נותנות בידו את היכולת לקבל עבור דרכו את ההיתרים ואת האיסורים ובעקבות כך גם את ההרשאות.

ההרשאות נועדו על מנת לתת אסמכתא רשמית וגושפנקא להגדרות ספציפיות בדרכו של אדם, גוף, תקרה, תאגיד או כל אוסף כזה או אחר של אלמנטים מסוימים.

כאשר נדרשת הרשאה מסוימת עבור אדם מסוים שאז משמעות הדבר הינה כי מישהו אסר עליו לבצע משהו או לשהות במקום מסוים.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

תיקשור בנושא התובנה

התובנה היא היכולת לנתח מצבים וסיטואציות ובעקבות אותו ניתוח של נסיבות האירוע גם להסיק את המסקנות אשר מובילות אל דרך הפעולה הנדרשת.

קרא עוד »
פיתויים

הפיתוי

תיקשור בנושא פיתוי.
מספר סוגים קיימים לפיתוי ונחשב הוא משמעותי ביותר מאחר ועלול לגרום לאנשים מסוימים להתנהג באופן לא מקובל ואף בוטא באופן קיצוני מאחר וכל פיתוי למעשה גורם לאדם לעבור את הגבול הפנימי שלו ולעשות מעשים אשר אמור הוא לא לעשות בדרך כלל מאחר ואי עמידה בפיתוי כלשהו עלולה להיות דבר עבירה, בין אם עבירה פלילית אשר יש עימה עונש הקבוע בחוק ובין אם עבירה מוסרית אשר עלולה לשאת עימה אות קלון גם אם לא מהווה עבירה על החוק ובין אם עבירה על החוקים שקבע לעצמו.

קרא עוד »