תיקשור בנושא ההתרפקות

27.5.2021

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את ההתרפקות

כאשר מגיע האדם לעיתים לנקודות מסוימות בדרכו שבהן חש הוא מוצף רגשית, שהרי ברגעים אלו, נזקק הוא, כבדרך הטבע, לאדם מסוים אשר יוכל הוא להתרפק עליו.

ממש כמו בטבע, שם עובדים הדברים באינסטינקטיביות וכבדרך הטבע, תגובה גוררת תגובה וכל פעולה פתאומית בלתי צפויה גוררת בעקבותיה תגובות מסוג מסוים, כך גם כל תחושה רגשית מסוימת, גוררת בעקבותיה תגובה רגשית אחרת.

משמעות הדבר הינה כי התגובתיות בטבע משפיעה הן מבחינה פיזית וגופנית והן מבחינה מנטלית רוחנית ואינסטינקטיבית.

כאשר תגובה גוררת תגובה ותחושה גוררת תחושה, נוצרת לאדם נורמת התנהגות מסוימת אשר נצרבת בו ובהווייתו וכך למעשה נוצר אופי, מבנה אישיות, מעלות יתרונות וגם חסרונות.

יכולות ההתמודדות של האדם רבות ומגוונות, והיום נתמקד בתדר ההתפרקות שהינו תדר מובהק אשר באמצעותו ניתן להמחיש עבור האדם הסקפטי את משמעות החיבור בין נפש וגוף במשמעות אחת משותפת באמצעות שניה אחת של מחשבה שמחוברת לתנועה, רגש אשר מלווה בתנועתיות מנטלית אשר מביעה גם רגש בתדר גבוה מאוד וגם תנועה מתפתלת הנגררת בעקבות אותה תחושה ואותו הרגש.

האדם מסוגל להתרפק גם גופנית וגם מנטלית ואולם יכול הוא בסיטואציות מסוימות להתרפק גם באמצעות דיבור בלבד ולא התרפקות פיזית.

משמעות הדבר הינה כי כאשר האדם המסוים חש תחושה של צער פתאומי, שאז אותה תחושה מביאה אותו לא פעם, לתדר ההתרפקות, והתגובתיות שלו הן הרגשות כתוצאה מן התדר והן הגופנית מביאות אותו להתרפקות רגשית וגם להתרפקות גופנית.

משמעותה של התרפקות היא מגע וחום.

לעיתים המגע והחום הינם רק מנטליים ולעיתים המגע והחום הינם גם גופניים.

ישנם אנשים מסוימים, בעיקר הללו אשר מתורגלים בהכלה, אשר מאפשרים באופן טבעי ובכדרך הטבע את ההתרפקות עליהם.

כאשר אדם מסוים מתרפק על מישהו אחר, בין אם באופן גופני ובין אם באופן רגשי ובין אם גם וגם, שאז משמעות הדבר כי קיים קשר חזק מאוד בין אותו אדם אשר מתרפק ואולם לא בהכרח שגם האדם שמתרפקים עליו חש אותו דבר מאחר ולא כל אחד מאפשר לאחרים להתרפק עליו מאחר וזוהי פעולה אשר עבור אנשים מסוימים יכולה להיחשב לרגשנות-יתר ואף אולי לפלירטוט מפורש, הכל בהתאם לנסיבות הדברים.

קיימות התרפקויות רגשיות וגופניות מניפולטיביות.

מאחר וההתרפקות מסתברת ומתפרשת כאלמנט וכתדר רגשי, ניתן בעצם גם לזייף אותו ולפברק אותו מסיבות שונות ומשונות.

כאשר אישה מסוימת מזייפת התרפקות על גבר מסוים, קורה הדבר ממניפולציה נשית מאוד מקובלת שנועדה לגרום לגבר לתשומת לב.

התרפקות גופנית מזויפת יכולה אף היא להתפרש כפלירטוט גופני, לדוגמא אישה אשר מעוניינת בגבר מסוים, מספרת לו סיפור מאוד עצוב ואז מביימת התפרצות רגשית ואותו גבר תמים נופל ברשת ומנסה, כאקט אנושי, לערסל אותה בזרועותיו והיא מתרפקת עליו ומחייכת לעצמה בסיפוק כי המשימה הושגה.

משמעות ההתרפקות והערסול כמו גם תנועת נחמה או התרסה מהוות כאמור תדרים מורכבים אשר הינם חלק ממארג התדרים הראשיים אשר מרכיבים את הטבע והיקום.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

הסיפוק

בעת קיום יחסי מין הנמשכים פרק זמן מסוים, ההנאה היא כמובן מן הדרך אבל באופן גורף ניתן לאמר כי תחושת האורגזמה המגיעה בשלב מסוים היא זו הגורמת לאלמנטים שונים המתרחשים באותו הזמן לתחושת סיפוק כמו הגעה ליעד מסוים.

קרא עוד »