תיקשור בנושא ההודיה

16.1.2021

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את ההודיה

כאשר עוצר האדם מפעם לפעם, נח לכמה רגעים מן המסע המענג ועוצר הנשימה מצד אחד ואף מאתגר ולעיתים אף מפרק יכול הוא להתבונן על סביבתו אשר מצוי הוא בה ולתת מתוך עצמו ומתוך נשמתו הכרת תודה על כל העזרה שבדרך.

דרכו של האדם, בין אם אדם מודע לתמצית הווייתו ולייעודו המסומן עבורו ובין אם לא, ואולם כאשר נפשו של האדם המסוים מאפשרת לו להתחבר אל פנימיותו ואל כנותו הפנימית, שאז יכול אותו אדם להכיר למעשה בניסים הגדולים ובישועות אשר זכה להם במהלך דרכו עד הלום.

לעיתים נדמה כי האדם מכיר בערך האלמנטים החיוביים בחייו בלבד ולא יודע להכיר בערך חשיבות האלמנטים אשר למראית עין ולכאורה הינם שליליים ואשר מוציאים אותו לכאורה מן המסלול ומדרכו אשר מתמיד הוא ללכת בה ואולם אין זאת כך כלל וכלל.

המאורעות וההתרחשויות בחייו של אדם נקבעים לו עוד בטרם החל והפציע גלגול חייו הנוכחי ולמעשה הוא חי את חייו על ציר הזמן מבלי שהכרתו הנוכחית מודעת לאותו תרחיש או תסריט אשר אותו הוא חי ביום יום.

מכיוון שהידע האינסופי כולל בתוכו גם את כל נקודות הציון ואת הכיוונים אשר נדרשים לאדם, לכל אדם, לצורך ההבנה וההתמצאות במהלך דרכו המסוימת, שאז הרשות נתונה לאותו אדם להושיט את ידו ולקחת מאותו הידע על מנת כי דרכו ומהלך חייו יקושטו באותו הידע אשר יוכל לסייע בידו ולהקל את חוויותיו הקשות והמאתגרות של אותו אדם.

הכרת התודה שהוא למעשה ההודיה על העזרה אשר קיימת ומצויה עבור האדם זוהי למעשה הדרך של האדם לשמר את תדר הכרות התודה ולקיים אותו בעבורו ובעבור דרכו.

כאשר מתבונן האדם המסוים על מסלול חייו ועל הדרך אותה עשה יכול הוא לקחת את הדברים אשר עשה ואף את הדברים אשר מתחרט הוא עליהם ולקבל אותם בהשלמה ובהכרת תודה מצד אחד ולכעוס על עצמו ולמעשה לא לקבל אותם ואולם האדם המודע אשר מחובר אל נשמתו ואל הווייתו מבין כי כמות האנרגיות אשר צורך האדם לשימוש עקב על פרשנויות וניסיונות להצדיק טעויות עדר שעשה ודרכים שפחד ללכת בהן מנסה הוא לתרץ ולנסח סיבות מסוגננות רק על מנת לא לקבל את עצמו ואת דרכו כפי שהוא.

ובכן, האדם המסוים, מבין ויודע זה מכדי כי יכולתו להתעלות מעל לבינוניות היא דרכו ודרך הבראתו ועל כן מקבל הוא על עצמו באהבה ואמונה את דרך הישר ואת דרך האמונה בטוב ועל כל אותה עזרה אשר קיבל בעבר, מקבלך כיום ואף יקבל ביד רחבה אף בעתיד לבוא.

הכרות התודה של האדם משמעותה הינה כי מפיק הוא עצמו אנרגיות חיוביות וטהורות אשר מקדש הוא באמצעותן להביע את אהבתו ואת אמונתו ואת ההודיה הגדולה אשר מכיר הוא באמצעות נשמתו והווייתו על כל קבלת הסימנים, האיתותים והרמזים אשר הבליחו בדיוק ברגעים אשר נדרשו ואף במקריות לא מקרית עד כי הסימנים ברורים ומובהקים.

הכרת התודה היא עבור האדם ועבור נשמתו, הכרת ותת הכרתו אשר נותנות בעבורו ובעבור דרכו הקדושה את ההבנה ואת ההסתכלות ממעל על מסלול ההליכה של האדם בדרכו המסוימת והמשורטטת עבורו.

ההודיה והכרת התודה נדרשת עבור האדם על מנת לתחזק את תדר החיבור שלו אל ההשגחה הפרטית שלו ואל זו שממעל, הם השוכנים במרומים במלכות השמיים ברוב חסד אמת ורחמים.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

תיקשור בנושא היאוש

תיקשור בנושא היאוש

אובדן תקווה או כישלון בנושא מסוים מוביל את האדם למצב אשר בו הוא מאבד את התקווה להצלחה ולכן הוא מגיע לייאוש וזוהי למעשה תחושה מנטאלית

קרא עוד »
פיתויים

הפיתוי

תיקשור בנושא פיתוי.
מספר סוגים קיימים לפיתוי ונחשב הוא משמעותי ביותר מאחר ועלול לגרום לאנשים מסוימים להתנהג באופן לא מקובל ואף בוטא באופן קיצוני מאחר וכל פיתוי למעשה גורם לאדם לעבור את הגבול הפנימי שלו ולעשות מעשים אשר אמור הוא לא לעשות בדרך כלל מאחר ואי עמידה בפיתוי כלשהו עלולה להיות דבר עבירה, בין אם עבירה פלילית אשר יש עימה עונש הקבוע בחוק ובין אם עבירה מוסרית אשר עלולה לשאת עימה אות קלון גם אם לא מהווה עבירה על החוק ובין אם עבירה על החוקים שקבע לעצמו.

קרא עוד »
התרגשות

תיקשור בנושא ההיתרגשות

ההתרגשות הרי היא אותה תחושת בטן אשר דומה לתחושת פרפרים אשר נגרמת כתוצאה מפעילות מסוימת אשר האדם מתוך תוכו יודע ומרגיש דברים קורים. ההתרגשות הינה צורת התנהגות מסוימת אשר מהווה לאדם איתות מסוים כי הדברים אשר חושש הוא מהם או הדברים אשר מייחל הוא להם אכן מתרחשים ומגיעים ולכן זקוק הגוף להתכוננות לקראתם וכך יורה המוח הנחיה לגוף להפריש את האדרנלין לכל גופו של האדם וכך נוצרת התחושה המיוחדת אשר יכולה לסמל כמו דריכות מסוימת של הגוף והנפש לקראת אותו מאורע אשר גורם לגוף להתכונן לקראתו.

קרא עוד »