תיקשור בנושא ההתחדשות

ההתחדשות

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את ההתחדשות

עת עוצר האדם במהלך דרכו על עבר מטרת חייו המסומנת עבורו והממוקדת והמדויקת, יכול אותו האדם להתבונן סביבו, לסקור ולסרוק את המראות הניבטים אליו ומהאירועים אשר חווה בעברו, חווה הוא בהווה ואף יחווה בעתיד לבוא, יכול הוא לחבר את כל המראות, הצלילים, הטעמים, הריחות, התחושות וההרגשות ולהשאיר בידו ובמחיצתו את כל הרצוי עבורו מתוך כלל חוויתיו ולשחרר לדרכן את כל מה שלא נחוץ לו.

כאשר מבצע אותו אדם, בין אם במודע ובין אם לא את אותו תהליך שחרור מבורך, שאז מפנה מקום הוא לחוויות חדשות להיכנס אל תוך מעגל חייו ולכן נוכל לכנות זאת עבורו כהתחדשות מבורכת.

ההתחדשות המבורכת מעניקה לאדם את המבט הרחב והמקיף עבור ומהווה עבור כמו התחלה חדשה בפתחו של שינוי מבורך.

לעיתים, חש האדם קושי ואף בלבול כאשר נמצא הוא בפרשת דרכים מסוימת מאחר והקושיות המועלות בפני אותו אדם הינן רבות והאלמנטים החדשים אשר מתדפקים על דלתו יכולים להיות עבור גודש מנטלי מסוים אשר דרושה התעקשות מצד אותו אדם ועמידה על שתי רגליים מוצקות על מנת כי אותם אלמנטים לא ישבשו את דעתו ויסיטו אותו מדרכו המסומנת עבור ולכן לעתים בזמן שמצוי אותתו אדם בפרשת דרכים ונעזר הוא במורה נבוכים, מסמן האדם את אותם אלמנטים אשר חפץ הוא ליטול אותו אל המשך דרכו המסומנת ואילו אלמנטים בוחר הוא להשאיר מאחור אותה התחדשות מביאה אותה בעבור אותו אדם את השינוי המיוחל, אל עבר מטרת חייו, וכך יכול אותו האדם לצאת אל דרכו המשופרת, כאשר מצויד הוא באלמנטים חיוביים ומעצימים כאשר את האלמנטים המיותרים עבור השאיר מאחורה כאבן שאין לה הופכין.

ואולם כיצד יכול אותו האדם לדייק בעבור עצמו אילו אלמנטים יכול ורוצה הוא לקחת אותו הלאה ואילו אלמנטים מעדיף הוא לשחרר?

ההתבוננות שעורך האדם במהלך דרכו על חוויותיו וביצועיו, על החלטותיו ועל קשייו, משמשת אותו עת עורך הוא עבור עצמו מאזן זכות וחובה ויכול הוא לקבל את החלטותיו ביחס להמשך.

לדוגמא – אם מצוי אותו האדם במחיצת אנשים מסוימים אשר התדר המסוים שמצוי כל אחד ואחד מהם לא מסתנכרן באופן מובהק עם התדר שלו שהרי ניתן לאמר בעבורו כי במידה ומשקיע הוא מאמצים על מנת לגשר ולפשר ועדיין לא נוצר אותו הסנכרון באופן חיובי ומייטיב שאז יכול האדם המסוים לשחרר את אותם אנשים להמשך דרכם ואולם בלעדיו וכך, אותן אנרגיות שנאלץ הוא להשתמש בהן לשווא, עומדות כעת לרשותו בעבור אנשים אשר מצויים בתדר אשר כן מסתנכרן עם התדר שלו ומתקיים חיבור.
על מנת שתתקיים התחדשות במלוא מובן המילה וכדרך הטבע, נזקק האדם המסוים למידה רבה של אמונה, נחישות, רצון וכנות פנימית.

במידה ויכול אותו אדם להביט לעצמו ב”לבן של העיניים” שאז במידה ואכן מסתייע הוא במידות ובכמויות מספקות שלהן יכול הוא להתרווח במקומו ולהביט בסיפוק על הדרך שעשה, גם אם ביצע טעויות לא מעטות ואולם שימשו אלה כאלמנטים מלמדים ומנחים ויכול הוא להשתמש כאותן חוויות רעות לכאורה כאבני דרך מכוננות עבור למען יהוו אלה סימנים כי כבר עבר בדרך והפיק את הלקחים ואף את המסקנות הנדרשות עבור ועבור הקרובים אליו ויכול לבחור הוא באילו דרכים ללכת ובאילו לא ואף יכול הוא לבחור לסלול דרך חדשה וליצור לעצמו בעצמו את סביבת הקיום הרצויה והנדרשת עבור ואף עבור צאן מרעיתו.

ככל שיבחר האדם להתעלם מאותם סימנים  ומאותם איתותים שמקבל הוא בדרך, יעלה לא פעם על מהמורה ולעתים יפול לבורות ואף עלול הוא להיסחט ולהיפצע ואף להיפגע ואולם אל לו להלין על כך אלא לקבל באהבה רבה את אותן מעידות מאחר ובמידה ואמונתו חזקה ועוצמתית ומאמין הוא כי ההשגחה שומרת ממעל עליו ועל דרכו המסומנת עבור שאז יחבק בשתי ידיים את ההתחדשות ללא חשש וללא מורא וכך יכול אותו האדם להמשיך בדרך המלך שלו אל עבר מטרת חייו המסומנת עבור כשהוא מלא באנרגיות טובות וחיוביות, מעצימות ומכילות מאחר ועשה את הבחירה הנכונה עבור עצמו וכעת כאשר שחרר את המיותר לו ואת המעיק והמוריד והמנמיך גם נפשו רגועה יותר ונינוחה יותר ויכול לחבק את השינוי ואת משב כנפי ההתחדשות המגיעה אליו מן ההשגחה שלו.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

חשדנות לחשוד

תיקשור בנושא החשדנות

כאשר יש אמת, אין חשדנות. שתי פנים יש לה לחשדנות מאחר וקיימת החשדנות הטובה וקיימת גם החשדנות הרעה. כאשר אדם מטיל ספק באמת ושואל שאלות

קרא עוד »