תיקשור בנושא מצבי הרוח

11.12.2020

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את מצבי הרוח

במשך כל חייו של האדם, יודע הוא עליות ומורדות במצבו, בתחושותיו, ברגשותיו ובמצבי רוחו.

מאורעות חייו של האדם, בין אם משמחים הם ובין אם פחות שמחים, לוקחים הם אותו על כנפי הדמיון המודרך אל עבר מחוזות בלתי ידועים ואל עבר דרכים בלתי סלולות, כך שידע היטב אודות משמעות מצבי רוחו המשתנים תדיר.

יכולתו של האדם להפיק מעצמו אנרגיות טובות ומיטיבות עבורו, מאותתות לו אודות יכולותיו הן הטובות והמעודדות והן אודות מצבי רוחו הפחות טובים ואשר מפיקים עבורו אנרגיות שליליות אשר אינן מיטיבות אותו, עם נפשו וכמובן גם עם גופו, אותה יכולת הינה הפקת אנרגיות אשר יתנו בידו את הכוח לשרך דרכו ולהמשיך אל עבר מטרת חייו בין אם מודע הוא אליה וגם אם לא.

במהלך כל חייו נוטל אותו האדם גם סיכונים וגם מפיק הוא לקחים אודות הצלחותיו וכישלונותיו על מנת שיוכל הוא למצות את עצמו באופן המיטבי ואולם ידוע כי אותו האדם, במידה ושורה עליו ההשראה, יכול הוא לחוש כי הינו במצב רוח חיובי וטוב ואילו מן העבר השני יכול לחוש הוא במצב רוח שלילי אשר מוריד אותו ומתסכל אותו ולכן ברור כי מצבי רוח בלתי יציבים גורעים ממנו אנרגיות טובות ומציפות אצלו חוסר  יציבות אשר מנחה אותו בדרכים עקלקלות ומנמיכות.

מצב רוחו של האדם הוא שיקוף של מצבים שונים אשר יכולים לשקף בעבורו את המידע הרלוונטי עבורו על מנת כי יבין את מצבו ויוכל להפיק עבור עצמו את האנרגיות הטובות אשר חסרות לו, כלומר במידה ויכול האדם להיות מודע למצב רוחו, שהרי יוכל הוא לבצע שינוי ותיקון באופן מידי.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

הנתינה

ברגע שאתה עושה מעשה של נתינה משחרר אתה ללא ידיעתך כמות מסוימת של אנרגיה שלילית הטמונה בך ומקבל אתה תחושה של התעלות הנפש והנשמה והסיבה ברורה – מפלס האנרגיות החיוביות עולה

קרא עוד »