תיקשור בנושא המחלוקת

כאשר כל צד אוחז בכל כוחו בדעתו וביכולת אשר גורמת לו לרצות להוכיח את צדקתו מכאן שנוצרת לה חוסר הסכמה בין שני הצדדים.

אין דבר אשר רוצה האדם יותר מאשר להוכיח את צדקתו באמצעות דין ודברים אשר יוביל בסופו של הדיון למצב שבו המחלוקת תסתיים לה ללא אומר מצד האדם שכנגד.

המחלוקת למעשה הינה עתיקת יומין ונגרמה כתוצאה מוויכוח עתיק יומין אשר נאלץ להיות מיושב בדרך מסוימת וכשם שנאמר באותה הצורה שלוח עץ חייב להיות חלק בטרם ניתן לבצע דבר מה ממנו כעבודת שולחן או רהיט באותה המידה המחלוקת בסופו של דבר צריכה לייצר מצב פוטנציאלי שבו הדברים יוחלקו וייושבו בסופו של דבר בין שני הצדדים.

מחלוקת אשר לא מסתיימת בצורה חלקה, סופה שתהפוך לריב ומדון קשים ואף למצב של מלחמה ולכן באם מחלוקת מביאה את שני הצדדים לשיחה אשר מטרתה הינה ליישב אותה שהרי זוהי ההסכמה.

 

 

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

ההתמסרות

ההתמסרות

הנכונות להתמסרות הינה טוטאלית וכאמור מגיעה היא מתוך הנפש, מתייחסת באופן ראשוני אל אמונה אשר יכולה להיות אמונה דתית, אמונה לשליחות ואמונה ליעוד מסויים אשר מאמין האדם בלב מלא ושלם. ההתמסרות הינה הנכונות למסור את נפשך בעבור אותה אמונה, אותה שליחות ואותה הדרך אשר נובעת כאמור מתוך הנפש, מתוך הנשמה ומתוך הרצון המשמעותי.

קרא עוד »
השמחה

השמחה

בעת שאדם במצב של שמחה, אושר וצחוק גדול הוא נמצא באנרגיות טובות ואז הכל עובד בשבילו. אנשים מצחיקים הם אנשים שנעים להיות במחיצתם, נעים לתקשר איתם, לכן גם אנשים מצחיקים ממש יכולים לעבוד בזה מאחר ורוב האנשים נהנים להיות במצב של צחוק ושמחה.

קרא עוד »