תיקושר בנושא ההכלה

28.12.2021

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את יכולת ההכלה.

יכולותיו של האדם, הבאות לידי ביטוי הלכה למעשה בפעולות אזר עושה הוא ובמחשבות אשר חושב הוא באשר מתכנן הוא את פעולותיו.

אותן יכולות אשר קיימות לאדם נובעות רובן ככולן מתוך יכולת ניצול המשאבים העומדים לרשותו של אותו אדם בין אם יכולות מנטליות, בין אם יכולות פיזיות ובין אם יכולות המשלבות מחשבה ותנועתיות ואולם כך או כך, כאשר מאגר האנרגיות של אותו אדם מלא וגדוש באנרגיות טובות ומועילות, שאז כבאורח פלא, יכולותיו רבות וטובות ואילו במידע ומאגר האנרגיות שלו מרוקן, שאז גם כאן, יכולותיו מתמעטות וכך שאותן יכולות ברוכות ומועילות נותרו למעשה ריקות מתוכן ולפתע פתאום נדחה כי אותו אדם מועיל ויעיל הפל לכלי ריק מתוכן.

משמעות הדבר הינה פשוטה: כאשר משווים את האדם לכלי קיבול של אנרגיות ניתן להבין ביתר קלות את מידת יעילותו ביחס ישיר.

אופיו של האדם ממפה למעשה את מבנה אישיותו המכיל למעשה את כל התמונות הקיימות אצל כל האנשים ומה שעושה את ההבדל בין מבנה אישיות של אדם אחד ובין מבנה אישיות של אדם אחר הוא מנעד השוני בין תכונה לתכונה.

לדוגמא- אדם אחד הינו סלחן יותר מאשר האדם השני ואילו האדם השני הינו חד לשון יותר מאשר הראשון, האדם הראשון הינו סבלני יותר מאשר האדם השני ואילו האדם השני הינו מחושב יותר מן האדם הראשון וכל הלאה, תכונה תכונה, תדר תדר, נותן את באפשרות לקבל שיקוף אודות מבנה אישיותו של האדם וכל שבמידה והאדם היה תרשים סכימאטי, שאז ניתן היה לראות בבירור את כל קשת ומגוון התכונות אשר קיימות אצל אותו אדם כאשר המשותף לכולם הוא כי אצל כולם קיימות כל התכונות ומה שמבדיל בין אדם לאדם הוא כמות ויכולת הכלת האנרגיות בין תכונה לתכונה.

למעשה, אותן יכולות מסוימות אשר קיימות לכל אדם, נובעות הן מן הגנטיקה שלו אשר באה לידי ביטוי במבנה הגופני שלו והן מן הנפש שלו אשר מושפעת היא גם מגלגוליו הקודמים כאשר תכונות מסוימות אשר קיימות אצלו נובעות מחוויות חיים קודמות אשר ברוב המקרים קדומות הן ואינן פעילות ואולם די באירוע מסוים אשר ״יעורר״ אותן ויהפכו את התכונה לפעילה.

משמעות הדבר הינה כי למעשה נפשו ונשמתו של האדם, כל אדם, מהווה כלי קיבול אשר מכיל בתוכו את מניד תכונותיו ויכולותיו ובמידה ואותו אדם ניחן ביכולות התבוננות פנימית אשר נגדירן המפותחות ומאפשרות, שאז יכול הוא להשתמש באותן יכולות לטובתו ולטובת דרכו וייעודו וכך שאותן יכולות באות למעשה לשמש כמיטיבות עם אותו אדם על מנת שיגשים את ייעודו לטובת דרכו, במידה ומודע הוא אליה.

כאשר מאגר האנרגיות של אותו אדם מסוים מצוי בנסיגה, שהרי באופן ישיר לכך, יכולותיו מידלדלת וחש הוא חסר אנרגיות ולכן עליו לדאוג למלא אותן באנרגיות טובות וחדשות ממש כמו בתחנת תדלוק עבור מכוניות.

מאחר ולא ניתן לרכוש אנרגיות חיוביות וטובות נאלץ האדם לשאוב את האנרגיות הללו בדרכים ובאופנים אחרים כאשר הדרך המקובלת ביותר והמוכרת ביותר הינה לקבל את אותן אנרגיות מאנשים אחרים אשר להן קיימים מאגרים גדולים של אנרגיות וכאשר נתקל אדם מסוים אשר כמות האנרגיות שלו מועטה באדם אשר כמות האנרגיות שלו רבה, שאז כבדרך הטבע, עקרון ההדדיות פועל גם כאן ובמידה וקיים ערוץ תדרי ונשמתי פתוח ביניהם שאז באופן פילאי וקסום עוברות אנרגיות מאחד לשני, אותו אחד אשר נזקק לאותן אנרגיות מקבל אותן וגם השני, זה הנותן מרגיש כי נתן לאחר נתינה כנה והדבר מיטיב עימו.

אנשים בעלי יכולת נתונה הינם בעלי תכונות אופי מסוימות לעומת אנשים מסוימים בעלי יכולת נתינה נמוכה יותר ונחשב הדבר כמאפיין אופי לכל דבר ועינין. מה הכוונה ?

כאשר מחלקים את תכונות האופי למאפיינים ולסגמנטים שונים, שהרי יכולת הנתונה נחשבת לתדר בזכות עצמו וממש כמו יכולת הקבלה, יכולת הדיבור, יכולת ההבנה, יכולת ההפנמה וכמובן שגם יכולת ההכלה.

כל אלו הינם תכונות ותדרים לכל דבר. כל תדר ותדר אשר מרכיב את מבנה אישיותו, אופיו ונפשו של כל אדם מצוי בו מתוקף מבנה מערכת ההפעלה האנושית והקוד הגנטי האנושי ואולם כל התכונות וכל התדרים הללו כאמור שונים מאדם לרעהו ומושפעים גם מן הסביבתיות הנוכחית שלו ומעוד פרמטרים ואלמנטים רבים כאשר כל אותן תכונות וכל אותם תדרים מצוין במבנה שונה אצל כל אדם.

יכולת ההכלה של האדם אשר נחשבת ליכולת משמעותית ביותר משפיעה על האדם באופן כזה שאדם בעל יכולת הכלה גבוהה יכול להכיל יותר מאשר אדם בעל יכולת הכלה נמוכה וירודה. כוונת הדברים הינה כי אותו אדם הינו בעל יכולת הגשמת תכונותיו כאשר בבסיסו מגיע הדבר מתוך היותו נותן ולא מקבל.

החלוקה הבסיסים של תכונות האדם האנושי מחלקת בהתחלה את האדם לסוגים שונים כשאחד הוא הנותן והשני הוא מקבל וכך שאדם בעל יכולת הכלה הוא מקבוצת הנותנים באופן ודאי.

הכלה ״כולל״, ״מייכל״ , ״תכולה״ ועוד כיוצא במילים אשר מבטאות ומתארות אגירה מסוימת.

כאשר אדם הינו בעל יכולת הכלה גבוהה משמעותית הדבר כי דרכו ושליחותו הינה טיפול, עזרה, התחשבות בזולת ונתינה מתוך הנפש החוצה.

אנשים בעלי יכולת הכלה גבוהה משמשים בשליחותם ככאלה אשר קיימות בהם יכולות וסגולות אשר נועדו על מנת לתת לאנשים אחרים ולכן אותם אנשים בעלי יכולת הכלה גבוהה משמשים ככלי קיבול באופן משמעותי והם מעטים מאוד ביחס לאנשים בעלי יכולת הכלה סטנדרטית.

אותם אנשים נדירים פותחים בקלות את ליבם בפני אנשים אשר נזקקים לאוזן קשבת, לעזרה לסיוע וליד מנחמת וכאשר אותם אנשים בעלי יכולת הכלה מפותחת עוזרים לאנשים אחרים, שאז ממלאים הם את שליחותם והדבר מגביר בצורה משמעותית את כמות האנרגיות החיוביות אשר מקבלים הם כתוצאה ממימוש ייעודם ואך שליחותם שזו ההגשמה בהתגלמותה.

אנשים בעלי יכולת הכלה הינם שליחים עבור רוב האנושות ולמעשה הטבע חנן אותם בתכונות אשר יאפשרו להם להיות במלוא יכולתם כל הזמן.

התכונות המאפיינות במיוחד את אותם בעלי יכולת הכלה גבוהה הינן- חמלה, סלחנות, הקשבה, אופטימיות, תבונה, חוכמה, יצירתיות וכמו כן הינם בעלי רגישות אנושית גבוהה.

משמעות ניתוח התכונות הללו מעידות על כך שאותם כנשים בעלי יכולת הכלה מפותחת אשר שייכים לקבוצת הנתונים חייבים לדאוג למלא כל העת את המכלים באנרגיות טובות על מנת שיוכלו לתת לכל מי שהן נדרשות לו ואולם במידה ומוקף הוא באנשים שלוקחים ולוקחים, שאז יתכן מצב שבו בשלב מסוים יסתיימו המאגרים.

כאשר מתקיים מצב שכזה, שהרי משמעות הדבר הינה כי אותו אדם מתרחק מייעודו ומשליחותו ועליו לתקן את הדברים ולחזור עד מהרה אל דרך המלך שלו מאחר וכידוע כאשר מתרחק אדם מסוים מיעדו יותר מידי, שהרי עלול הוא לחלות ולכן כאשר אותו אדם מצוי בתודעה גבוהה שהרי נדרש הוא לתקן דרכיו במהרה.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

תיקשור בנושא ההבלגה

ההבלגה. האדם המרכז את מלוא כוחו ואת תעצומות נפשו, על מנת לעצור את תגובותיו אשר הינן לעיתים לא מידתיות והעלולות לפגוע הן בעצמו והן בסובבים

קרא עוד »

ההתמדה

ההתמדה נמדדת ברגעים שבהם האדם מקבל איתותים וסימנים שונים כי הדרך שבה הולך הוא רצופה מכשולים וקשיים.

קרא עוד »

תיקשור בנושא המשחקים

יציאה מסוימת אשר מתרחשת בזמן מסוים בעבור אדם מסוים או מספר אנשים על מנת לחרוג מן הסטנדרטי ואשר אינו מהווה חלק מן השגרה הרגילה. האדם

קרא עוד »