תיקשור בנושא המאמצים

9.12.2021

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את המאמצים.

כאשר הדרך הארוכה, דרכו של האדם אל עבר ייעודו המסומן עבורו, הולכת ומתארכת, הולכת ומתמשכת, שאז בעצם מוצא את עצמו אותו אדם משקיע מאמצים ניכרים על מנת לעמוד בקצב ההתקדמות אשר יאפשר לו להגיע אל ייעודיו.

כאשר משקיע האדם מאמץ, משמעות הדבר הינה כי האנרגיות אשר קיימות בו נצרכות.

משמעות הדבר הינה כי ללא השקעת מאמצים יעמוד אותו אדם באפס מעשה ולא יתאמץ כלל, שאז למעשה גם לא יצרוך אנרגיות ואז למעשה אין הוא מתאמץ כלל.

המאמץ עבור האדם מאפשר לו להתקדם קדימה לעבר המטרות והיעדים כאשר הציב לעצמו או להשיג הישגים אשר מבקש הוא להשיג על מנת להגיע אל מחוז חפצו ואותה השקעת מאמץ מבחינתו מסמנת עבורו את יכולתו להסיק מעצמו את אותם מעשים בפועל.

ממש כמו בטבע, האדם מתאמץ הן גופנית והן מנטאלית מאחר וכאשר מאמץ האדם את גופו שאז נדרש הוא לכוחות פיזיים אשר יאפשרו לו לעשות פעולות מסוימות וכך גם בעלי החיים אשר מאמצים את שרירי גופם על מנת לבצע פעולות .

מן העבר השני, השקעת מאמצים ומשאבים מנעליים משמעותם כי האדם צורך אנרגיות מסוימות אשר אינן קשורות להפעלת מאמץ גופני ואולם גם מהיות מאמץ עבור האדם כאשר משקיע הוא מחשבה אודות דברים ומאמצים שמבקש הוא להשיג עבור עצמו ולכן שלב התיכנון אשר קודם לשלב הביצוע גוזל מאמצים מאותו אדם על מנת לתכנן ולתכלל את מעשיו בהמשך ולאלמנט הזה נקרא מאמץ מחשבתי.

כאשר משקיע האדם מאמץ מחשבתי שאז כמות האנרגיות אשר נצרכת אצלו נכללת אף היא במאזן האנרגיות אשר נדרשות עבורו כך או אחרת ולכן מאמץ הוא מאמץ בכל מקרה.

על מנת לאפשר לעצמו לגייס אנרגיות חיוביות אשר ישמשו אותו לצורך ביצוע אלמנטים שונים, על האדם לאפשר לעצמו לקבל מן הסביבה אנרגיות.

משמעות הדבר כי מודעות עצמית גבוהה יכולה לתת לאדם את ההבנה כי איזון אנרגטי נכון ואף חיובי מאפשר לו להיות במצב מנטלי אשר יוכל הוא לצרוך את אותן אנרגיות לטובתו ולתועלתו ומן העבר השני על מנת לשמר כמות אנרגיות אצלו באופן תדיר, עליו להימנע מלבזבז אנרגיות מיותרות לצורך אשר אינו הכרחי עבורו.

כאשר מתייחס האדם לאנרגיות כאל חומר גלם חיוני מבחינתו מצוי הוא בתודעה רוחנית אשר מאפשרת לו להיות ממוקד ומרוכז במעשיו ואף בשאיפותיו אשר מאמין הוא בכל ליבו ששווה ואף חיוני להשקיע בהן אנרגיות ולמעשה להתאמץ.

כאשר אין מצויות מספיק אנרגיות עבורו, שאז למעשה מתקיים נושא מאמץ היתר על מנת לבצע את פעולותיו ומעשיו המסוימים.

כאשר מבצע האדם מאמצים כנים ואמיתיים שאז מצוי הוא באנרגיות של עשיה ברוכה.

כוונת הדברים הינה כי יכול אותו אדם לזייף מסיבות שונות מאמצים ואז למראית עין הוא אכן מתאמץ ואולם אין הוא מאמין באמת ובתמים כי יכול להפוך את המאמצים הללו לכלל עשיה חיובית וברוכה ולכן נכנה את אותן מאמצים כאמצעי סרק אשר אינם מונעים מאנרגיות חיוביות אלא מאנרגיות שליליות ואז למעשה אין כל סיכוי כי אותם מאמצים יישאו תוצאות טובות וחיוביות עבור האדם המבצע אותם.

ממש כמו בנוסחה אלגוריתמית, נושא המאמצים אל מול צריכת האנרגיה משקפת לאדם את יכולתו להשיג דברים ואלמנטים שונים עבור עצמו ועבור דרכו.

המאמץ אשר משקיע האדם בהשגת יעדיו ואף מטרותיו מאלצת אותו כאמור להצטייד במלאי מספק של אנרגיות עשיה וכאשר מתמלא מאגר האנרגיות שלו, שהרי מצוי הוא ברצון לעשיה מאחר וחש הוא שפע רב מאותן האנרגיות.

כאשר מצוי האדם במצב של רווחה נשימתית, שהרי למעשה עובר הוא למצב שבו מציירת הוא בכוחות עצמו אנרגיות חיוביות ולא נזקק הוא לשאוב אותן מאנשים אחרים ולכן כאשר נתלה האדם על אנשים אחרים על מנת להצטייד במלאו אנרגיות שהרי עליו להגיע למצב רוחני שבו יוכל הוא לייצר עבור עצמו ועבור דרכו את אותו דלק אנרגטי המאפשר לו להתקדם קדימה.

ואולם במידה ומדובר באדם בלתי מחובר שאז אין הוא מודע לכך שאלו מאמצי סרק ומשוכנע הוא כי מדובר באמצעים אמיתיים ולכן כאשר אין הדברים מתקיימים עבורו בגלל האנרגיות השליליות שאז אין הוא מבין מדוע אין הדברים עובדים ומפתח הוא תסכול ודיכאון עמוק ואף משמעותי.

אלמנט נוסף וחשוב ואף משמעותי עבור האדם הוא היכול להיות כנה ואמיתי עם עצמו ולהתרחק ככל האפשר מדברים אשר עלולים להעכיר את מצב רוחו ולהתרחק ואף להישאר מאנשים אשר מפרים את האיזון האנרגטי שלו מאחר וכאשר לא מקפיד האדם על כך שהרי משקיע הוא לא מעט מאמצים לצורך שימור האנרגיות הקיימות בו וכל שאם יקפיד הקפדה יתרה לעשות אלך ורק דברים טובים ומיטיבים עבורו ולשלב באותה עשיה אנשים אשר יוכל לקבל מהם אנרגיות ולא רק להישאב על ידם, שאז יהיה הוא באיזון נכון עבורו ולא יצטרך להתאמץ מאמצים עצמיים על מנת להשיג את מטרותיו והדברים יראו עבורו כאילו הוא מצליח בקלות מבלי להתאמץ כלל.

משמעות הדבר הינה כי עליו לשים לב כאשר מתאמץ הוא ולהפנים את העובדה כי התאמצות כרוכה ומשולבת היא באיזון האנרגטי המדויק עבורו ועבור דרכו המבורכת.

מקובל לחשוב כי כאשר מלא אדם מסוים בתשוקת עשיה ברוכה שאז אין הוא מתאמץ כלל על מנת להשיג הישגים ואילו כאשר אין בו את איתה תשוקה שהאי כל דבר קל נראה עבורו כמו חציית ים סוף ואכן בדיוק כל הם פני הדברים מאחר וכאמור אותו מאמץ אשר אותו אדם מתאמץ גוזל ממנו וצורך ממנו כאמור את חומר הגלם הנקרא אנרגיות עשיה.

מאחר וכל הם פני הדברים, צריך האדם להשקיע מחשבה יתירה אודות המעשים אשר עושה הוא ואודות האנשים אשר מצוי הוא בקרבתם מאחר וכאשר משקיע האדם המסוים מאמצי יתר ולהשיג הישגים מבלי שיחוש תשוקה או רצון או מוטיבציה שהרי כמות האנרגיות שיצרוך הינה כפולה מאשר אם הייתה מתלווה לאותם מעשים גם תשוקה.

נוסחה פשוטה זו מבטיחה כי האדם המסוים ישמור על איזון אנרגטי נדרש מבחינתו.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

תיקשור בנושא ההסכמים

ההסכמים. סיכום הדברים כפי שסוכמו על ידי כמה צדדים ומהווים הדברים סגורים וחתומים ומקובלים על דעתם של כל הנוגעים בדבר ומהווה הסכם זה תחילתו של

קרא עוד »
תיקשור בנושא הביקורת

תיקשור בנושא הביקורת

אמירת ביקורת ברוב המקרים כשמדובר בבני אדם מתפרשת כשלילית למעט אם אדם מסוים מבקש או יוזם הוא בעצמו קבלת ביקורת וישנן מספר דוגמאות בין אם מרגיש אותו אדם כי הוא אינו יודע להחליט לגבי דבר מה בהתנהגותו ואזי מבקש הוא מחבר טוב או אחד שסומך הוא על דבריו להגיד את דעתו אודות הנושא.

קרא עוד »