תיקשור בנושא החיוניות

4.12.2021

בבוקר זה מקבל אני את הידע הנמסר אודות החיוניות.

יכולתו של האדם, להיות במלוא חושיו, ביעילות מרבית ביחס לסביבתו וביחס לעצמו מהווה עבורו מדד משמעותי למצבו האובייקטיבי.

כאשר האדם מצוי במצב שבו חושיו מתפקדים במלואם ובצורה חיונית, משמעות הדבר הינה כי ממצה הוא את הפוטנציאל הטמון בו והגלום בו ויכול לתפקד בערכים גבוהים בהשוואה לאחרים או גם לעצמו ואולם במצבים אחרים.

חיוניות בוחנת ומשקפת את הערנות של אותו אדם, כמו גם את תשוקתו לעשיה מסוימת אשר אותה ניתן להשוות בצורה מובהקת למצבים שבהם אין הוא מצוי במצב של חיוניות שהרי במידה וכך הם פני הדברים שאז אין אותו אדם מצוי בערנות ואף איננו משתוקק להביא את אותה חיוניות לכדי מימוש או לידי ביטוי באופן מסוים.

כאשר האדם מצוי במצב חיוני שהרי זורמות בו אנרגיות חיוביות, אנרגיות אור מבורכות עבורו.

משמעותה של החיוניות היא למעשה בחינת מדד היעילות עבור האדם ועבור המעשים והאלמנטים אשר עושה הוא, חושב הוא ומבצע הוא.

כאשר מסתפק האדם בתיאוריה בלבד ללא עשייה מעשית הלכה למעשה שאז אין הדברים באים לכדי מימוש מלא ואז למעשה נפגמת החיוניות שלו.

כאשר תהליך מתבצע באופן שלם שאז החיוניות של אותו אדם באה לידי ביטוי גם בעשיה.

לדוגמא- אדם אשר מבקש להפריח את השממה ומשוחח הוא על כל עם עוד אנשים ומתאר הוא בפירוט אודות המעשים הנדרשים לעשותם, המומרים אשר נדרשים להשגה על מנת לבצע את הדברים ועל כמות האנשים אשר נדרש לגייסם על מנת לבצע את העבודה ואודות העלויות של החומרים וכוח האדם ואודות האפשרויות לגייס את הכסף והתקציב ואולם הלכה למעשה הכל נשאר בגדר הדבורים שאז מידת החיוניות של אותו אדם נמוכה מאחר והדברים לא חרבו עדיין מטווח הדיבור ולא פלשו לעשיה.

בהנחה כי באדם מסוים מצויות מספיק אנרגיות טובות על מנת לקיים עבור עצמו ועבור דרכו את הנדרש עבורו שאז יכול אותו אדם להגדיר את עצמו כחיוני ויעיל הן עבור עצמו ובעיקר עבור אחרים מאחר ובמידה ואין ברשותו של אותו אדם מספיק אנרגיות שאז מידת העשייה שלו לא תעלה ותשקף רק את מה שמסוגל הוא לבצע.

כאשר אין האדם חיוני, משמעות הדבר כי איננו יכול להועיל ואז באופן טבעי, מידת החיוניות שלו משתקפת כנמוכה ולא מספקת.

כאשר האדם חש כי איננו חיוני הוא, שאז פרט לאנרגיות חלשות חש הוא דכדוך, עייפות, אדישות וחוסר מוטיבציה שכולם באים לידי ביטוי במדד חיוניות נמוך במיוחד.

כאשר מצב רוחו של האדם שפוף ונמוך, שאז גם מצד החיוניות שלו באופן ישיר יהיה נמוך וכך שלמעשה החיוניות משתקפת היטב במצב רוחו הנפשי של האדם המסוים.

כאשר מחובר האדם אל עצמו ואל הווייתו באופן מספק, שאז יכול הוא להבין מתוך ראיה ואף התבוננות על עצמו ועל תכונותיו, מעלותיו ואף תדריו כי יכול הוא, באופן יזום, להעלות עבור עצמו את מדד החיוניות שלו הלכה למעשה.

אותו אדם מקבל שיקוף אודות מצב רוחו אותם תדרים אשר למעשה קיימים עבור אותו אדם את התאונות המולדות שלו ביחד עם החיבור אל נפשו והווייתו למעשה אמורים להיות ברמה אנרגטית גבוהה כאשר מצוי הוא במצב של תשוקה, רצון ואנרגיה טובה של עשיה ולכן כאשר המצב הוא אכן כזה, שאז אותו אדם מצוי בזרימה אנרגטית חיובית ולכן גם חיונית.

כאשר לאותו אדם אין תשוקה, אין רצון ואין גם אנרגיה טובה, שאז למעשה התמונה המשתקפת אליו מבבואתו הווירטואלית הינה של אדם אשר חסרה בו החיוניות הלכה למעשה.

כאשר יורד האדם לשורש הבעיה אשר נגדיר אותה כחוסר חיוניות עצמית, שאז נדרש הוא לתחינה מדוקדקת אודות מצב רוחו ומצב תדריו.

כאשר מצוי האדם באנרגיות נמוכות שאז מצב רוחו מושפע באופן מובהק מחוסר עשיה.

כאשר האדם מצוי במצב של חוסר עשיה מתמדת שהרי יעילותו נפגמת בצורה קיצונית והופך הוא לסטאטי ממש כמו בטבע כאשר מידת הולכת החשמל בתא מסוים יורדת מתחת לערכים רגילים ואז גם הביצועים של אותו תא בודד נפגעים ונפגמים באופן ישיר.

משמעות הדבר הינה כי כאשר משווים את הנעשה והמתרחש בטבע אל מידת חיוניותו של האדם ומרכיביו, הן הגופניים והן הנפשיים, שאז נותן להבין כי אותה חיוניות אמפירית אשר ניתן למדידה בטבע משפיעה באופן מקביל גם על האדם אשר מורכב מתדרים רבים אשר כל אחד ניתן למדידה של חיוניות בעקבות כמות האנרגיה שלו.

כאשר סך כל תדריו של האדם פרושים לפניו ואף גלויים הם וברורים ומובהרים, שהרי יכול אותו אדם להבין את מידת החיוניות של כל תדר ותדר וכך יכול הוא להבין היכן נדרשת העלאה והגברה של כמות האנרגיות החיוביות ביחס למצב רצוי של חיוניות ויעילות מרבית.

כאשר האדם מקבל בשורה שלילית ומצב רוחו בעקבות כל יורד לערכים נמוכים, משמעות הדבר כי מדד החיוניות שלו פוחת והולך ככל שהאנרגיות השליליות הולכות ומתגברות.

משמעות הדבר הינע כי על האדם להעלות את מדדי מצב רוחו באופן מלאכותי על מנת שמדד החיוניות שלו לא יצנח לערכים מסוכנים.

כאשר אין לאדם אנרגיות טובות של עשייה ברוכה עבורו ועבור דרכו, שאז משמעות הדבר הינה כי באופן מלאכותי עליו לקבל אותו ממקורות חיצוניים אשר יוכלו באופן מידי להעלות את מדד האנרגיות החיוביות עבורו.

כאשר מצוי האדם בערכים שליליים של אנרגיות, נדרש הוא לבצע מהלכים אשר יודע הוא כי יעלו את מצב רוחו ואת כמות האנרגיות הטובות והחיוביות הנדרשות לו ברגע המסוים.

לדוגמא- ישנם אנשים אשר מצב רוחם עולה כשמשחקים הם עם בעלי חיים או תינוקות וישנם כאלה שמצב רוחם משתפר ומתעורר כאשר הם שומעים מוסיקה שעושה למצב רוחם פלאים, ישנם כאלה אשר טיול משובב נפש על שפת הים יכול ליצר עבורם כמויות יפות ונאות של אנרגיות טובות וישנם כאלה שמקבלים חיוך רחב מאוזן לאוזן כBOOST של אנרגיות אור, כל אחד ודרכו וכל אחד ותדריו המיוחדים במינם.

משמעות הדבר הינה כי לכל אדם צריך שתהיה רשימה של אלמנטים מעוררי אנרגיות טובות ואשר יוכל הוא להשתמש בהן כל אימת שחסרות הן עבורו למען כי מדד החיוניות שלו ירקיע שחקים.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

תיקשור בנושא הנוכחות

כאשר אדם מסוים נוכח במקום עבודתו ואף מבצע במידה מסוימת את משימותיו, מטלותיו ואף נוחל הצלחה מסוימת בתפקידו ואולם במידת מה עושה הוא את פעולותיו ללא תשוקה, ללא אמביציה וללא מוטיבציה שהרי משמעות הדבר הינה כי נשמתו נוכחת במידת מה ותו לא.

קרא עוד »
ההשתקפויות

תיקשור בנושא ההשתקפות

צלילות מחשבתו של האדם, הינה שלב התפתחותי מסוים אשר דורש בנוכחותו רוגע מנטאלי מסוג מאוד מסוים, כזה המאפשר לכל אותם רעשים והפרעות אשר בדרך כלל

קרא עוד »