תיקשור בנושא הפייסנות

9.9.2020

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את הפייסנות

ההבנה המתמשכת הנותנת את אותותיה ואף את סימניה המובהקים אודות דרכו של האדם מתאפשרת כתוצאה מכמה וכמה אלמנטים המביאים את אותו האדם אל עבר מטרת חייו וייעודו המבורך.

אותה הבנה המגיעה ממרום המרומים ואף מחלחלת אל אותו אדם מביאה אותו כאשר מסתיים שלב החלול אל עבר מקומו הנכון ואף המדויק ואז תחושתו של האדם היא תחושת פייסנות שנותנת לו את תחושת הנוחות ואף הנינוחות.

כאשר האדם נמצא במצוקות ובמכאובים משמע כי תחושות כלפי עצמו הינה שלילית.

משמעות הדבר הינה כי הוא איננו בטוב עם עצמו ומן הסתם איננו מפויס כלפי עצמו.

מצד זה כאמור מייצר אנרגיות שליליות רבות אשר פוגעות בו בנפשו ובגופו.

משמעות הפיוס העצמי והסליחה העצמית מהווה את בסיס מיצובו של האדם בתמצית חייו.

מה הכוונה? כאשר האדם המסוים מגיע למצב שבו האנרגיות השליליות של רבות לאין שיעור על האנרגיות החיוביות שאופפות אותו מן הפנים אל החוץ ומן החוץ אל תוך הפנים, שאז נותן לציין בעבורו כי מצוי הוא בהתרוממות הנפש ומפויס הוא עם עצמו ועם הסובבים אותו, ואילו במידה והתמונה הפוכה שאז אין הוא מפויס ומצוי הוא באופן תדיר בסערת רגשות.

אותה סערת רגשות למעשה מנטרלת את תחושת הפייסנות שלו כלפי עצמו.

משמעות הדבר הינה פשוטה – במידה ואין אותו אדם מפויס עם עצמו שאז אין הוא מרוצה מעצמו ואז נטייתו הטבעית היא לכעוס על עצמו ואז למעשה סיכוייו להאריך ימים יורדים בצורה מסוכנת.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

סליחות

תיקשור בנושא הסליחה

הסליחה או בקשת הסליחה הינה צורך פנימי בראש ובראשונה על מנת לשחרר משא כבד של רגשות אשמה במידה והסליחה מגיעה ממקום אמיתי וכנה, קיימת כמובן בקשת סליחה מתוך אינטרס של העמדת פנים ומתוך חוסר ברירה.

קרא עוד »

תיקשור בנושא הדחפים

הדחפים אשר מניעים את האדם לבצע מעשים אשר מועדים בקריטריון ובהגדרה של מעשים בלתי שגרתיים מובילים אותו לעשות את אותם מעשים מן היצר.

קרא עוד »