תיקשור בנושא החיבור הנשמתי

28.3.2021

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את החיבור הנשמתי.

כאשר עושה האדם את דרכו אל עבר ייעודו הנבחר ובמהלך דרכו נתקל מעת לעת בתחנות משמעותיות שאז יכול הוא לשים לב כי את אותן תחנות מלווים בדרך כלל אנשים מסוימים אשר בעלי משמעות חזקה ומובהקת הם בעבורו ובעבור דרכו המיוחדת, רב וחזק הרבה יותר מאשר אנשם רגילים.

האנשים המיוחדים הללו אשר נמצאים באותן תחנות מיוחדות ומסוימות עבור אותו אדם נשלחו עבורו על מנת כי יהוו עבורו עזרה בדרך ואף הישענות מסוימת באותם רגעים אשר צריך הוא כזו ואף מהווים הם בעבורו חיבור מיוחד מעין כמותו מבלי שיוכל לשים את האצבע במדייק וידוע.

עבור האדם המסוים שהינו מחובר באופן מובהק אל עצמו ואל משמעות ייעודו, שאז ניתן לכנות זאת כחיבור נשמתי בין אותם אנשים.

לא בהכרח מדובר בקשרים שניתן לכנותם כחברות או ידידות ולעיתים אותו קשר הינו בלתי מוסבר ובלתי מפוענח ואולם חזק הוא באופן ברור.

לעיתים, ובמיוחד כאשר מדובר במערכות יחסים לא סטנדרטיות, לא ניתן להבין בראיה ראשונה את מהות הקשר הזה וכך שהוא מאופיין בחיבור חזק אשר בא לידי ביטוי ביחס מיוחד בין השניים, בדרך כלל אותו הקשר לא יהיה בעל סממנים של מערכות יחסים מוגדרת, אלא קשר שיהווה דינמיקה שכוללת בתוכה הזדקקות והתלות אשר לא תמיד תהיה בעלת יכולת אבחנה של מערכות יחסים אשר “נופלות” תחת ערך של חברות או ידידות או מערכות יחסים עסקיות או זוגיות ועדיין אותו חיבור ביניהם הינו חזק ונדרש בדרך כלל עבור שניהם באותה המידה גם אם אין הם יודעים לשם את האצבע על אותה סיבה מדויקת.

למעשה אותו החיבור הנשמתי נוצר על ידי כוחות אובייקטיבים ואנרגיות אשר משפיעות על שני בני האדם אשר ביניהם קיים אותו החיבור.

אותם אנשים מיוחדים הינם בעלי שליחויות מיוחדת האחד עבור השני ואיך בכך אלא סימן כי נועדו הם אחד עבור השני מסיבות אשר אינן מובהקות.

כאשר שני אנשים כאלה נפגשים, נוצרת כימיה מאוד מיוחדת בין השניים וקיים רצון עז לבלות זמן משותף האחד בחברת השני.

כאשר שני אנשים כאלה “מגלים” האחד את השני קיימת אצל שניהם תחושת אופוריה גדולה ושמחה גדולה, ממש כאילו ציפו שניהם זמן רב לאותו המפגש.

אותו החיבור נשמתי מהווה עבור שניהם סימן כי לא נפגשו הם במקרה ורוצים הם לגלות את הסיבה על מנת לקבל אישור כי לא קרו הדברים באופן שרירותי.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

ההשפלה

השפלה הינה רגש קיצוני מאוד ואפשר בהחלט להגיד שכאשר משפילים מישהו הוא עלול להגיב באופן קיצוני עד מאוד.

קרא עוד »
תיקשור בנושא ההתנסחות

תיקשור בנושא ההיתנסחות

ניסוח המילים באופן חיובי, אזי גם המחשבות יהיו מנוסחות, יהיו מונחות בצורה חיובית וכך נבנה לו הקשר הבלתי נתיק בין מילים וניסוחן לבין משמעותן וכמו כן כמובן גם האנרגיות המסתתרות מאחוריהן.

קרא עוד »