תיקשור בנושא התשתיות

14.5.2021

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את התשתיות.

ההבנה אודות משמעות דרכו של האדם נותנת בידו את היכולת לרדת לדקויות וההבחנות המשמעותיות של הבנת ייעודו ומטרתו העיקרית.

חלק עיקרי מאותה הבנה נובעת מהתנסויות מעשיות וחלק מאותה הבנה נובעת נבנית בפועל ותוך כדי תנועה כאפשר אותה הדרך אשר עושה הוא הינה במקרים רבים תיאורית ואשר נאלץ הוא הן להשתמש בניסיונם של אחרים או שנאלץ הוא להשתמש בדמיונו במידה וקיים לו כזה במידה ומספקת ואולם כך או כך, על מנת לתפעל את המשמעות העמוקה של אותה דרך יש על אותו אדם לסכם לעצמו את סך האלמנטים וסך המרכיבים אשר מכילים במלואם את משמעותיה של אותה הדרך אשר מובילה אותו אל ייעודו הנבחר עבורו.

כמו גם בניית בניין, כביש, חברה או תאגיד, הנחת תשתיות באופן הגיוני וחכן הינה ערובה להצלחה ומן העבר השני במידה והתשתית מורכבת באופן לא מדויק, שאז הכישלון מובטח גם.

 תכנון נכון ומוקפד של הדברים מאפשרת לתוכנית אם מסוימת לתת בידי המבצעים אותה הלכה למעשה את האיזון הנדרש ואף הביטחון אשר נותן תיכנון מוקדם מאחר ואם לצורך הדוגמא מתברר כי לאחר הנחת צינורות ביום במבנה מסוים, הצינורות לא ארוכים מספיק ביחס לקומה מסוימת שאז משמעות הדבר כי התשתיות לא חישבו נכון ואז למעשה קורים שני דברים:

או שצריך לפרק ולהרכיב מחדש לאחר חישוב מחודש ונכון, או שצריך לאלתר במסגרת האפשרויות העומדות לרשות המתכננים.

כאשר מדובר בתשתיות פיזיות וחומריות שהרי הקושי הינו כפול ומוכפל ואולם גם תשתיות וירטואליות וטכנולוגיות אשר הינן קלות לכאורה לשינוי, הינן בעלות משמעות חזקה, לדוגמא יציאה מנקודת הנחה כי תשתית מערכת תוכנה עובדת לפי השיטה המשרות בעוד בפועל קיים הצורך לעבוד בשיטת חישוב מידות אחרות.

כאשר התשתיות מונחות נכון ובהתאם לתכנון משמעות הדבר נעשתה חשיבה מוקפדת ואף נעשתה בפועל חשיבה עתידית להמשך ונלקחו בחשבון תרחישים שונים למען לא יתקיים מצב שבבו עלולה לקרות טעות, בין אם טעות תכנונית ביצועית או פרקטית ואולם כך או כך במידה והתשתית גמישה ואפקטיבית במידה ראויה, שאז גם במידה וקיימים שינויים מסוימים אשר יכולים להתרחש לעיתים, שאז התשתיות מספיק גמישות ומאפשרות לאותם שינויים להתרחש באופן שבו תהיה פגיעה מינימלית בתוצר המוגמר או במשמעות ההרכבה התהליכית.

כאשר מדובר בהנחת תשתית רעיונית, שאז המלאכה מורכבת פי כמה וכמה מאחר וביצוע של רעיון אשר טרם היה כמותו מהווה הנחת תשתיות תוך כדי תנועה, מה שמצריך גמישות ופתיחת מחשבה רבה ומשמעותית מצד הללו המתכננים והמתכללים.

משמעותה של הנחת תשתיות לרעיון מסוים הוא למעשה הכנה של כל הנוגעים בדבר והצגה של התוצר המוגמר והסופי על מנת שכל אותם הנוגעים בדבר יבינו את התוצר הסופי ואף ישכילו לדבר עליו על מנת כי התשתיות תמלא את תפקידה באופן מיטבי.

תפקידה המיועד של התשתיות היא למעשה לתת את התבנית, את הגבולות הגזירה ואת הבנת הגמישות המאפשרת לדברים להתקיים.

על מנת כי תשתית של רעיון או קונפליקט או צורת חיים או אמונה מסוימת תקרום עור וגידים, שאז כל הנוגעים בדבר צריכים לדבר את אותו התדר.

כוונת הדברים היא כי משמעות ודרך אמירת הדברים צריכה להיות אחידה ממקום עמוק ביותר של אמונה במהות ובהוויית הדברים.

אם יכול האדם המסוים להעביר את המסר באמונה שאז מוודא הוא כי המקבלים והמעבירים הלאה יוכלו לדבר את הדברים באותו האופן.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

תיקשור בנושא ההגשמה

ההגשמה. בחירתו של האדם והתכווננות אל מימוש יכולותיו, מימוש כישרונותיו והחיבור המספק שלו אל עצמו הוא הבסיס אשר נדרש לו על מנת להגשים את עצמו

קרא עוד »

תיקשור בנושא הבטלה

הבטלה. חוסר מעש או העברת הזמן באופן לא יעיל ובצורה אשר לא מייצרת שום דבר מעשי ומוחשי נחשב בעיני רבים כבטלה. ללא יכולת לעשיית מעשים

קרא עוד »