תיקשור בנושא המשקעים

11.6.2021

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את המשקעים

כאשר מצוי האדם בדרכו אל עבר ייעודו עובר הוא משמעות, תהפוכות ושינויים מהם הוא צומח ומשתדריג , ממש כמו בטבע , ממש כמו צמח המושפע בין היתר מן הסביבתיות.

כאשר צומח צמח מסוים , שהרי השינויים אשר חווה הוא במהלך חייו הקצרים , הם אלו אשר משפיעים על אופן גדילתו ואופן צמיחתו כאשר בין היתר , המשקעים אשר נופלים מן השמים הם אלו אשר משפיעים על גדולתו וקיימים באותם משקעים אלמנטים שונים אשר כל אחד ואחד מהם נותן משהו מסוים עבור אותו צמח ועבור אותה פריחה.

ממש כמו בטבע , כך גם עבור האדם אשר צובר משקעים מסוימים אשר כל אחד ואחד מהם נותן עבור האדם אלמנטים שונים אשר משפיעים על אופן התפתחותו וצמיחתו , גם אם לכאורה יכול הדבר גם להיות במוטיב שלילי באופן מסוים.

כאשר אדם מסוים צובר משקעים בנפשו, משמעות הדבר הינה כי מצטברים אצלו אלמנטים אשר משפיעים עליו ועל נפשו , לדוגמא – אדם אשר ילדותו עברה עליו בתוך כדי חוויות קשות של אלימות כלפיו מצד אביו , שאז אותן תחושות של פחד תהומי והשפלה צורבת אשר ליוותה את צמיחתו בתור עולל , שקעו אל מעמקי נפשו והצטברו לכלל משקיעים משמעותיים אשר הפכו למעשה אצלו לנורמת התנהגות אשר שקעה אל תוך נפשו וכך שכל פעם שמתרחש עליו אירוע מסוים של אלימות ואפילו רק מרומזת , שאז אותם משקעים אשר צבר בנפשו , מתעוררים ואז יוצאים הם ממנו בצורות שונות של התנהגות אשר יכולה להיות מוסברת באותה ילדות אשר משפיעה עליו עד עצם היום הזה מאחר ולא השכיל אותו אדם לנקות ולשחרר את תחושותיו ואת רגשותיו למען ייטיב לו.

המשקעים אשר קיימים בנפשו של האדם , כל אדם, משפיעים באופן ישיר על צורת התנהגותו.

עובדה משמעותית זו משפיעה על האדם ועל דרכו באופן ישיר גם אם אין לאותו אדם חיבור אמיתי ומשמעותי אל נפשו ואולם אותם משקעים אשר קבעו בנפשו בגלל אותן מאורעות אשר התרחשו על אותו אדם , חרצו חריצים משמעותיים ברוחו של אותו אדם וכך שאם מבקש הוא שהרי עליו להתבונן פנימה ולבצע תהליך ניקוי ושחרור של אותן חוויות אשר משפיעות עליו.

ממש כמו בטבע , קיימים לאדם סוגים שונים של משקעים אשר משפיעים עליו , ואם בטבע מדובר בטל , גשם , שלג , ברד וכדומה שהינן צורות מגוונות של מים שנופלים מן השמיים או במילים אחרות, משקעים אטמוספריים שהרי בנפשו של האדם המשקעים מורכבים פי כמה וכמה.

המשקעים הרגשיים והטראומתיים כאשר נצברים בנפשו של האדם , מסמנים עבורו סממנים שונים אשר למעשה ממפים באופן כזה ואחר את האירועים אשר חווה ואת משמעות אותם מאורעות אשר משפיעים באופן מסוים על אותו אדם.

משקעים רגשיים כגון אכזבות , פחדים , חששות , מצוקות , טראומות , פוסט טראומות ועוד מגוון רחב ומנעד עצום של רגשות מעורבים מכל מיני סוגים למעשה מייצרים את הגורם מספר אחת להתחלות הנפש ולאחר מכן באופן ישיר , גם לאותה תחלואה להיספג גם בגופו של אותו אדם ממש כמו טיפות של גשם זרחני ורעל עוצמתי אשר מאכל את כל מה שבא איתו במגע.

המשקעים הללו למעשה מייצרים את הסטרס שהוא גורם המוות מספר אחת לאדם.

כאשר אדם מסוים מודע ומחובר אל עצמו ואל נפשו , שהרי בשלב מסוים , אותן הדחקות ואותן הכחשות המצויות בן מאחר ושקעו לכלל משקעים רגשיים אצלו , יבקשו לצאת ממנו החוצה ולנקות ולשחרר את נפשו למען תתנקה.

תהליך ניקוזי וניקוי משקעים הוא הבסיס לשיטת FREESELF אשר נותנת לאדם יכולת הפרדת התדרים המרכיבים אותו ובאמצעות כך לשחרר ולטהר את התדרים אשר אינם לחלוטים נקיים.

כאשר קיימים בנפשו של האדם משקעים אשר שקעו עקב חוויותיו המצטברות , שהרי תהליך ניקוי וניקוז רעלים מנטליים זהו התהליך הראוי עבורו וכך שבמשך הזמן כאשר דבר הוא עוד כי איכות חייו לא תפגע שאז מאולץ בעבורו לבצע את אותו תהליך על מנת כי ייטיב לו ולדרכו וזוהי למעשה דרך הבראתו וצמיחתו מן היסוד, בלי אותם משקעים.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

תיקשור בנושא הפשטות

אם ינטרל האדם את ההשוואתיות לאחרים ויתמקד כל כולו בשבירת מחסומים ותקרות זכוכית אך ורק בהשוואה לעצמו, יוכל להביא את האושר המוחלט מאחר ובמידה וילמד וישכיל אותו אדם להיות שמח בחלקו ויוכל לשמוח מן הדברים הבסיסיים, הפשוטים והנכונים עבורו.

קרא עוד »

תיקשור בנושא ההתאמות

ביצוע התאמות בין אנשים לבין מצבים מהווה את הקושי הגדול ביותר עבור הללו אשר קיימת בידם היכולת או הזכות, תלוי בסיטואציה, לבצע את ההתאמות הנדרשות בסיטואציות מסוימות כאשר נביא מספר דוגמאות על מנת להמחיש את אותו הקושי המסוים.

קרא עוד »