תיקשור בנושא הצירופים

26.2.2021

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את הצירופים.

במהלך דרכו של האדם, אל עבר מטרתו ואל עבר ייעודו, עובר הוא תהפוכות ושינויים אשר מסמנים את דרכו בנקודות ציון מסוימות, אשר מעניקות בידו את היכולת להבחין בין טוב לרע ובין חושך לאור וכך שמתוך אותן חוויות, בין אם חיוביות ועוצמתיות ובין אם הן שליליות ומטלטלות, יכול אותו אדם לאבחן עבור עצמו ועבור דרכו וייעודו, מהן אותם נקודות אשר מיטיבות איתו ומהן אותן נקודות אשר לא.

במידה ואותו אדם מודע לעצמו באופן מיטבי שהרי יכול לנקוט הוא בדרכי פעולה יזומות על ידו ואשר מתסבכות על ניסיונו המצטבר ועל יכולת ההבנה העמוקה שלו ולחזות את העתיד לבוא, באמצעות חיבורים וחיסורים , הכפלות וחילוקים ובאמצעות חישובים מסוימים, יכול לקבל אותו אדם תשובות לשאלות המנקרות בו.

כאשר עומד האדם לפני אירוע מסוים אשר ייתכן וחווה בעברו, יכול הוא לנתח את ההתרחשות מבעוד מועד, באופן כזה שיוכל לתאר לעצמו מהלכים ואסטרטגיות מסוימות אשר יכול הוא להסתמך עליהן באופן כזה שיתנו בידו מענה מסוים אודות המשך מהלכיו ומשך דרכו.

במידה ואותו אדם ניחן ביכולות מחשבה מעמיקות, שאז למעשה ניתן לכנותו כאסטרטג שמסוגל על סמך צירוף של נתונים ואלמנטים שונים לחשב את דרכו באופן מודע שמסתמך על חישובים מסוימים ואשר חוזות בעבורו את מהלכיו העתידיים ואת דרכו העתידית וזאת אפילו אם היא טרם התרחשה במציאות ובהווה.

יכולת זו מסתמכת על צירוף של אלמנטים בינם לבין עצמם ועל צירוף של אובייקטים שונים אשר חיבור, חיסור, הכפלה וחילוק שלהם יוצר עבורו את הנוסחה אשר בונה עבורו את המסלול, את הדרך ואת המטרה באופן ברור ומובהק.

בעת שמחשב אותו אדם את חישוביו ומצרף הוא את צירופיו, יוצר הוא עבור עצמו את מהלכיו אשר נועדו עבורו על מנת כי דרכו אל עבר מטרתו תהיה ברורה ופשוטה.

כאשר קיימות בידו של אותו אדם התשובה, יכול הוא להתקיים ללא הפרעה בדרך וכך שלמעשה צירוף של ניסיון, ידע ויכולת חישוב בהירה ואף הגיונית מעניקה לאותו אדם את היכולת להתקדם קדימה כמעט ללא טעויות.

במידה וטועה האדם באחד מן החישובים שהרי משמעות הדבר כי לא צירף נכון את אחד מן הנתונים או שחישוב לא נכון אותם הנתונים כך או כך לא יוכל לדעת האדם אם אותו החישוב או אותו הצירוף המסוים נכון אם לא בדרך תחילה את אמיתות הנתונים או לחילוף את אמיתית ונכונות נופלת החישוב אשר מכונה אלגוריתם.

כל חישוב באשר הוא, מבוסס על צירוף מסוים של אלמנטים.

כאשר קיימת לאדם המסוים יכולת חישוב והבנה של מהות והבנת המסגרת, שאז יקבל בידו לרדת לעומקים של חישובים באופן כזה שייתן בידו את יכולת החישוב מלמעלה למטה ומלמטה למעלה, בכל דרך אפשרית ובכל תיאוריית חישוב באשר הוא, כאשר קיימות למעשה כמעט אין סוף אפשרויות ומצרפים להגעה אל הנתון המסוים אשר מהווה את אותו האלגוריתם אשר ייתן מענה בשאלה הנשאלת ובתשובה המתקבלת.

כאשר קיימת לאדם האפשרות לבסס את הידע על סמך בדיקה והצלבה של נתונים וניתנת בידו היכולת לאמת את התשובות שאז למעשה נסגר המעגל הפתוח ומתקבלת התשובה לשאלה והנתון הבדוק מאמת.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

סיכונים

תיקשור בנושא הסיכונים

במהלך חייו, מגיע לא פעם האדם, לנקודות מסוימות בדרכו ובין אם היא מתוכננת ובין אם היא ספונטנית,  למקומות שהוא מרגיש פחות בטחון גם ביחס לתחושותיו

קרא עוד »

ההצלחה

ההצלחה באופן כללי הינה מילה מופשטת לחלוטין ומבטאת איזו כמיהה ושאיפה לרוב מי שמשתמש בה כמדד מסוים לאושר.

קרא עוד »