תיקשור בנושא המיומנות

18.3.2021

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את המיומנות.

משמעותה של הדרך אשר בה הולך האדם מעניקה לו את ההבנה העמוקה אודות הידע המחלחל בעבורו כאשר מבין הוא היטב כי מעת לעת נדרש הוא לפתור סוגיות אשר צצות ועולות כשאלות ובעיות אשר נותנות לו את הדיוק אודות אותה הדרך.

ואכן, כאשר נדרש אותו אדם למיומנות אשר תיתן בידו את התשובה המסוימת אליה נדרש עבור אתה הדרך המסוימת ועבור אותה מטרה שאז יכול הוא להישען ואף להסתמך על אותה המיומנות אשר ניחן בה אותו אדם.

לדוגמא- אדם אשר מיומנותו המשמעותית היא יכולת הדיבור שלו, שאז אותה יכולת תשמש אותו בעת שאותה מצוקה או אותה בעיה עומדת בינו ובין המשך הדרך אל עבר מטרת חייו.

אין לו לאותו אדם הרבה יותר מכישרונותיו, יכולותיו ומיומנויותיו על מנת כי יתרמו לו כאשר נזקק הוא להן כאשר נדרש הוא להפגין את יכולותיו הברוכות.

יכול להיות כי מיומנויותיו משמשות אותו עבור פרנסתו, יחסיו עם הסביבה ועוד כיוצא בהללו ואולם כאשר מודע אותו אדם לכישרונותיו שאז יכול לנצלם ואף עושה זאת בנפש שמתה שאז נקראת זו “עשיה ברוכה”, מאחר ומודע אותו האדם ליכולותיו ואף משתמש הוא בהן ביד רחבה, כאשר איננו מודע אותו אדם לאותן יכולות שאז נידונה דרכו לכישלון מאחר ואינו משתמש באותן יכולות ברוכות.

החיבור של אותו אדם אל עצמו ואל פנימית, מעידות עליו כי מסוגל הוא “ליישם את יכולותיו בהצלחה”.

לעיתים, נדרש אותו אדם לעזרה על מנת כי אותן מיומנויות יבואו לידי ביטוי ונאלץ הוא להשתמש באותן יכולות מסוימות על מנת להפעיל אנשים נוספים על מנת שאלו יפעילו עבורו ועבור דרכו את האלמנטים הנדרשים עבורו לצורך קידום מטרותיו.

מה הכוונה? כאשר אדם מסוים ניחן במיומנויות של ניהול שאז משמעות הדבר כי הוא מפעיל אנשים נוספים למטרותיו ולדרכו.

מיומנות של ניהול נותנות בידי אותו אחד אשר בורך בהן יכולות שליטה וניווט של אנשים אחרים.

יכולת להניע אנשים נוספים ויכולת לכוון את אותם אנשים אל אותה המטרה ואל אותו היעד אלא שהם עושים זאת עבורו ויכול הוא להגביר באופן כזה את יכולותיו אשר הינן לעיתים מוגבלות עקב שאינו יכול לעשות הכל בעצמו.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

תיקשור בנושא העצלנות

העצלנות. התנהגות אמנם מתפרשת באופן שלילי אולם ניתן בנקל להסביר אותה עבור הללו המוגדרים כעצלנים ובעבור אותו אדם המוגדר כעצלן. כאשר אדם מסויים, חסר מוטיבציה

קרא עוד »
שחיתות

השחיתות

במשך שנים רבות הזדהו מגזרים מסויימים כמושחתים, הרי אלה מוסדות הממשלה והשילטון, כאלה שמחוברים למוקדי כח, כאלה שמחוברים ומזוהים עם יכולת קבלת החלטות, כסף, שררה, כח וקומבינציות שונות.
בעלי תפקידים תמיד היו ותמיד יהיו בעלי יכולת השפעה ניכרת ובעלי יכולת השפעה על דברים שונים באופן כזה שקל להבין כי עמדת מפתח מסויימת אשר מאוישת בידי אדם מושחת יכולה לייצר אנשים מאוד לא ישרים וכאלה יש בשפע.

קרא עוד »