שיטת FREESELF

20.3.2021

שיטת FREESELF הינה שיטה המבוססת על ראיה של האדם כדרך חיים המעניקה עבורו את הכלים הנכונים לו והמתאימים עבורו למען יוכל לשפר את ההליכה בנתיב חייו ולקבל תשובות לשאלות אשר מטרידות ומציקות לו עת הולך הוא בדרכו אל ייעודו בין אם מודע הוא לכך ובין אם לא.

שיטה זו המאגדת בתוכה פרקטיקות מגובשות ודרכי התבוננות של האדם בעצמו על ידי שיטת שיקוף של ראיה מפוכחת וכנה ב”לבן של העיניים” כאשר קיים מרחק בין אותו אדם למטרותיו, שאיפותיו והצלחותיו, יכול הוא להביט בסיפוק כיצד הוא משתפר והולך או נסוג אחורה ודור עבור עצמו שיפור.

שיטה זו מבוססת על 3 נושאים ראשיים אשר מהוויים את המהות של כל אדם באשר הוא.

הזוגיות, הקריירה והיחסים שלי עם עצמי.

כל נושא בפני עצמו מכיל עולם ומלואו ועל מנת לחבר בין שלושת העולמות הללו נתחיל בראשון.

העולם החדש אשר מתרחש ומתהווה ממש בתקופה זו, מביא עימו צורות חשיבה שונות אשר נועדו לעדכון ושדרוג צריך החשיבה הסטנדרטית אשר הייתה קיימת באופן מובהק בדורות האחרונים.

נושא הזוגיות עבור האדם משקף למעשה עבורו הצלחה וכישלון. מה הכוונה?

בעולם הנוכחי כל דבר מדוד וכל נושא מכיל בתוכו שתי קצוות, הצלחה וכישלון, שמחה ועצב, אופטימיות ופסימיות, תקווה וייאוש, אהבה ופחד וכיוצא באלה, כך גם ההקשר לנושא הזוגיות, זוגיות יכולה להיות מוצלחת, יכולה להיות כושלת, יכולה להיות שמחה או עצובה, יכולה להיות תחושת אופטימיות ויכולה להיות פסימית וכך הלאה בהקשר של הזוגיות.

כל אחד רואה את הזוגיות הנוכחית שלו כמדד השוואתי למה שהוא היה רוצה ביחס המקביל וכך נוצר לו הפער למעשה.

זוגיות כמו כל דבר אחר, דורשת תחזוק והכנסת אלמנטים אשר יצמיחו אותה ואף יפתחו אותה על מנת שתהיה דינאמית ולא “תרדם”.

כאשר נדון נושא ה-FREESELF למעשה נוצר משחק אשר נועד להציף בשיטה טיפולית של התבוננות כנה פנימה דרך שליפת קלף אקראית. בן זוג, לצורך הדוגמא שולף קלף “בגידה” ואז מייצרים שיח פתוח ולא שיפוטי אודות משמעות המילה, לאחר מכך שולפת בת הזוג קלף וכך הלאה, 3 קלפים כל אחד. המטפל מאלתר שיח באמצעות הקלפים.

כל קלף יש לו משמעות רבה לייצור של שיח כנה ופתוח בין בני הזוג.

בסיכום התהליך המטפל מסכם עבור שניהם את המסר המסוים שעבר דרך הקלפים.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

הויכוח

הויכוח

הויכוח משמש במיקרים רבים דיון נוקב אודות נושא מסויים ועקרוני ובמשך כל ימי האדם הויכוחים תפסו מקום של כבוד ביחסים שבין אדם לחברו, כאשר גם ויכוחים שעלו לדרגת מחלוקות כאשר לא היה להם פתרונות ראויים בתחום של ויכוח פשוט, יסתיימו במיקרים לא מעטים בין כותלי בית המשפט.

קרא עוד »