תיקשור בנושא המלמולים

16.4.2021

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את המלמולים

עת עושה האדם את דרכו אל עבר מטרת חייו , נתקל הוא בסיטואציות רבות ומגוונות ונותנות לו אלו את מצבור חוויותיו , התנסויותיו ואת הידע והניסיון העומדים לרשותו וככלי עבודה וככלי עבודה יעילים יותר ויעילים פחות על מנת כי דרכו תהיה נעימה ויעילה בהליכתו בנתיב חייו.

אותן סיטואציות משקפות עבור אותו אדם את האלמנטים המרכיבים את חייו את ישותו ואף את המאזנים אשר משקפים עבורו את האיזון הפנימי אשר חש הוא , בין אם מגדיר הוא את מצבו במאושר , מסופק , שמח, אופטימי ועוד אלמנטים חיובים ובין אם לא מאושר , לא מסופק , לא שמח , לא אופטימי ועוד אלמנטים שליליים וכך שאותו איזון עבור אותו אדם נקבע ממש כנוסחה אשר לוקחת בחשבון את סך האנרגיות השליליות והתוצאה במידה והיא בזכות או בחובה מצביעה על המרחק של אותו אדם מעצמו.

כידוע , אין האדם יכול באמת לשקר את עצמו ואם וכאשר הוא מנסה לעשות זאת שאז קיימים אלמנטים וסגמנטים שונים אשר יכולים לשקף את עובדת אותו אדם מנסה לשקר לעצמו , אחד האלמנטים המשמעותיים ואף הבולטים הינה המלמול.

כאשר אדם מסוים ממלמל , קיימות לכך משמעויות שונות ונובע הדבר מכך שאותו אדם לא ממש סגור על התשובה הבוקעת מפיו באופן מילולי ובין התדר הפנימי אשר נותן בעבורו את התחושה הפנימית אשר חש הוא אותה מתוך הווייתו ומתוך נשמתו.

כאשר שני האלמנטים הללו זהים שאז אין לו לאותו אדם שום סיבה למלמל ואולם במידה ולא קיימת זהות מסוימת בין השניים שאז מתחיל אותו אדם למלמל מלמול קל או קשה יותר.
במקרים מסוימים המלמול נשמע בתדרים שונים אשר משקפים עוצמת תדר אחרת.

כאשר המלמול נשמע כהתנצלות מסוימת או בין אם המלמול נשמע כמו שיחה של אותו אדם עם עצמו קיימת לכך סיבות שונות. לדוגמא – כאשר מלמול שנשמע על ידי אישה מסוימת כהתנצלות על כך שהיא לא יודעת לנהוג בצורה איכותית , שאז המלמול שבוקע מפיה יכול לדבר על כך שהיא התחילה לנהוג בגיל מאוחר ובגלל זה היא לא כל כך נוהגת היטב.

ואולם, אותו מלמול לא תואם את האמת הפנימית שלה שהיא למעשה בכלל לא אוהבת לנהוג ואולם לא מחוברת היא אל אותה תחושה ולכן המלמול נשמע מפיו של אדם מסוים כמו שיחה שלו עם עצמו, שאז נובע הדבר מפערים אשר קיימים לאותו אדם עם תחושותיו.
אותו פעם בא לידי ביטוי במחלוקת פנימית של התנצלות , רצינות של אותו אדם.

כאשר אדם מסוים מצוי בפערים מסוימים עם עצמו שהרי משמעות הדבר הינה כי לא קיים בו איזון ברמה המספקת ואז יכול הדבר להגיע למצב של השפעה מנטלית על הגוף ולהתחלות.

כאשר לאדם מסוים יש רצון מסוים לעשות דבר מה עבור עצמו ומצד שני דבר זה עלול להוביל אותו למצב שלילי ולראייתו , שאז מתחיל הוא לפתח פערים עם עצמו ומעסיק הוא את עצמו במחשבות עמוקות אודות עולמות מקבילים של “מה היה קורה אילו” ולכן הוא מבזבז וצורך אנרגיות עבור שני אנשים בפועל.

כאשר האדם מאוזן באותו פרמטר , שאז משבע כי קיים אצלו איזון אנרגטי ואז לא נדרש הוא לבזבוז של משאבים מנטליים עבור כי יוכל הוא להתנהל באופן טוב ומטייב עבור דרכו.
משמעות המלמול הינה עמוקה ואף משמעותית עד כי נותן אותה כשפה.

אופן השימוש של האדם בכלי הבעה כמו מילים מלווה אותו משחר ילדותו , המילים , אופן השימוש בהן , ליווי המילים בתדרי דיבור אשר מתבטאים בעוצמות שונות , להן קיימת משמעות ריגשית עמוקה. שימוש בהבעות פנים ובתנועות ידיים לצורך חיזוק ההתכוונות וההתכוננות נותנת תוקף ומשמעות רבה יותר למילים אשר כאמור הינן שפה מכל זווית אפשרית.

המלמול מהווה למעשה תת-שפה מאחר ושימוש בקטעי מילים לא מובנים , בהמהום מוחלש ולא מלא עוצמה על מנת להסתיר דברים במקום להבליט ולהטעים מהווה שפה אשר לה קיימים אלמנטים , מאפיינים ומשמעויות רבות ומגוונות.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

תיקשור בנושא הבטלה

הבטלה. חוסר מעש או העברת הזמן באופן לא יעיל ובצורה אשר לא מייצרת שום דבר מעשי ומוחשי נחשב בעיני רבים כבטלה. ללא יכולת לעשיית מעשים

קרא עוד »

תיקשור בנושא הדעתנות

דעתנות מעידה על אדם מסוים כי איננו חושש להשתמש במקורותיו שלו ועומד הוא על דעתו וממנף הוא את דעותיו העצמאיות על מנת כי יובן כי אין לו צורך בדעות אחרות וכי עומד הוא על דעתו ותומך בה במלואו.

קרא עוד »