תיקשור בנושא היומרנות

8.6.2021

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את היומרנות

בעת שפוסע האדם בדרכו אל עבר מטרת חייו אשר נקבעה עבורו , יכול הוא מעת לעת להביט לאחור אל הדרך אשר כבר הספיק ללכת ולשקף עבור עצמו את אשר רואה הוא בפרספקטיבה אשר תיתן בעבורה את ההבנה העמוקה אודות מעשיו , הצלחותיו ואף ובמיוחד כישלונותיו.

כאשר אדם מסוים מונע על ידי כוח פנימי אשר נותן בעבורו את הדחף אשר מניע אותו , שאז אותה עשיה אשר עושה הוא , שלמה היא ואף מעניקה בעבורו את אותה יכולת התמדה ושאיפה להגיע במהרה אל מחוז חפצו.

 ברגע שלאדם מסוים יש מודל מסוים אשר מנסה הוא לחכות שאז למעשה כל מעשה אשר יעשה הוא ויהיו פחותים ממושא החיקוי , שאז מקור השוואתו גבוה יהיה , יספק לו את הרצון ולמעשה את היומרנות להגיע גבוה ורחוק.

כאשר לאדם קיימות יומרות מסוימות להגיע למטרה מסוימת , שאז למעשה אלו ציפיות מסוימות אשר באם משתמשות הן שאז מוגדרות הן כהצלחות ונובעות הן מן השאפתנות שלו ובמידה ואינן מתממשות , שאז מוגדרות הן ככישלונות אשר נבעו כתוצאה משאפתנות היתר שמשמעותה הינה יומרנות.

כאשר לאדם מסוים אין יומרות להצלחה ואף לעשיה ברורה שאז סביר להניח כי לא תצליח דרכו ואילו כאשר לאדם קיימות יומרות להצליח שאז משמעות הדבר הינה כי אותה יומרנות מומרת בשאפתנות ולכן זהו אותו התדר רק משתי קצותיו.

משמעות היומרנות אצל האדם הינה כי מטרותיו הנעלות אשר רוצה ושואף הוא אליהן יתגשמו ויבשילו ויניבו פירות בהנחה וקיימת לאותו אדם הסבלנות הדרושה לקום כל בוקר ובסבלנות ובאהבה אין קץ ישקה את גינתו וימתין לפריחה , להתחדשות ואף לתוצאות העשייה הברוכה.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

תיקשור בנושא החסימות

כאשר החסימה מתרחשת, על האדם לקחת פסק זמן מדרכו ולהתבונן התבוננות עמוקה פנימה על מנת כי יוכל לאבחן ברגע ובאופן מעמיקה את הסיבה השורשית לחסימה כאשר מביט האדם אל תוך נפשו ואל מקורות החסימה יכול להבחין ואף לאבחן כי משמעות החסימה נעוצה בחוסר.

קרא עוד »

תיקשור בנושא השקרים

השקרים. אמירה של דברים לא נכונים על ידי אדם מסוים או סילוף הדברים באופן כזה שלא תהיה כנות אמיתית באופן מכוון משמעותה שקר. עצם נושא

קרא עוד »