תיקשור בנושא התהפוכות

28.5.2021

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את התהפוכות

האדם ההולך בעקבות גורלו מוצא את עצמו לעיתים בצמתים ובנקודות מפנה בחייו.

אותם שינויים, בין אם הינם פתאומיים ובלתי צפויים ובין אם מדובר בשינויים יזומים ומתוכננים, מהווים אירועים בעלי חשיבות רבה ומשמעותיים ביותר מאחר והם לעיתים משנים את חייו של אותו אדם מן הקצה אל הקצה ולכן ניתן אף להגדיר אותם כמהפכים אשר מייצרים עבור האדם את התהפוכות.

משמעות הדבר היא כי כאשר אותו אדם הולך בדרך מסוימת, כאשר הינו משוכנע ובטוח שזו דרכו וזהו גורלו, הוא איננו לוקח בחשבון את הדרכים החליפות מאחר וכל כולו מרוכז ואף שקוע בדרך המסוימת אשר בה הולך הוא ואז לפתע וללא התראה מוקדמת מתהפך אותו גורל ואז מוצא את עצמו בדרך חדשה באופן משמעותי מאחר והדברים עבורו מהפך.

משמעות המהפכים והתהפוכות עבור האדם היא בעלת משקל משמעותי ועיקרי מאחר וההתמודדות הנדרשת מן האדם לצורך אותם שינויים ואותן תהפוכות הינן עצומות ודורשות ממנו את האנרגיות הקיימות בו ואף נדרשות ממנו יכולות מסוימות אשר בדרך כלל הוא לא מביא אותן לידי ביטוי מאחר וזו דרכו הרגילה ואולם כאשר מתרחשות אותן תהפוכות שאז משמעות הדבר שהדברים והאלמנטים אינם כמו ביום יום אלא הפוך ואז נאלץ אותו אדם ליתר תשומת לב וקפדנות אודות הפרטים הקטנים אשר מרכיבים את אותה דרך חדשה ובלתי צפויה.

התהפוכות בחייו של האדם המסוים מביאות אותו במקרים רבים להתחדשות ויציאה לדרך חדשה ולעיתים התהפוכות בחייו גוזרות עליו להתמודד עם אירועים קשים ומאתגרים ואולם הדברים תלויים בו כיצד הוא לוקח אותם.

נהוג לחשוב כי כאשר מתחולל שינוי בלתי צפוי אצל אדם מסוים, שאז זוהי בהכרח גזרת גורל מאחר ואם היה רוצה את אותו שינוי מן הסתם היה גורם לו בעצמו וביזמתו ואולם אין הדברים כך.

השינויים, ההתפתחויות, הפריחות והצמיחות הינן כולן מילים בעלות תדר חיובי בעיקרו ואילו התהפוכות יכולות לטמון בחובן גם את המשמעות השלילית, המאיימת ואכן יש אנשים אל מעטים אשר החרדה מפני תהפוכות הגורל גורמת להם לקיפאון ושיתוק מפחד.

הפחד מפני העתיד לבוא, הפחד מפני הטעויות, הפחד מכך שלא תהיה בידו היכולת להתמודד עם משמעות המהפכים אשר עתיד הוא לחיות לפיהם.

ואולם, כידוע, הכל עניין של השקפה ושל ראיית הדברים באור חיובי או שלילי, הכל בעיני המתבונן.

אדם מסוים אשר דרכו מובילה אותו אל נתיבים מסוימים אשר מבחינתו היה מעדיף שלא להיות בהם, יכול לקחת את אותה רשות אשר ניתנה לו ולשנות במו ידיו את גורלו.

ואולם, המשמעות האמיתית של הדברים היא כי יכול וצריך ואף נדרש הוא להתמודד עם כל דבר אשר מתרחש עליו, בין אם מדובר באלמנטים בעלי נופך חיובי ובין אם מדובר באלמנטים בעלי נופך שלילי ואולם כך או כך, ההתמודדות של אותו אדם והתדר המסוים אשר בוקע ממנו נקבע על פי יכולתו להחליט על עצמו כי הוא לוקח את הדברים בצורה שלמה ולא מתייחס אל הדברים כאל גזירת גורל שלילית אלא מנסה למצוא את הצדדים החיוביים של אותו מהפך ואת הצדדים הטובים של אותן תהפוכות אשר הובילו אותו לשינוי, צמיחה פריחה והתפתחות עבורו ועבור דרכו המסומנת זה מכבר.

כאשר אותו אדם בוחר להתמקד באלמנטים החיוביים והטובים בחייו, שאז כל כולו מצוי בדרך הישר ובדרך המלך עבורו.

משמעות הדבר הינה כי אותו אדם  יכול לקבל את כל האלמנטים בחייו באותה מידה ובאותו יחס ואז מבחינתו אין טוב ורע אלא יש עובדות בשטח ואיתן אל ניתן להתווכח ואולם במידה וקיים אצל אותו אדם תדר חיובי וטוב שאז אותן התהפוכות בחייו גורמות לאלמנט חיובי ולא לשלילי מאחר והוא רואה את הדברים כסיכוי ולא כסיכון מאחר וזהו האופן בו הוא פועל ומתנהג כבדרך הטבע.

במידה ואותו אדם היה הולך נגד הטבע, שאז  היה “מצליח” למצוא גם את האלמנטים השליליים, המנמיכים, המעכירים והרעים בתוך התמונה הגדולה ואז האנרגיות השליליות היו גוברות ואותו מהפך היה נחשב להתרסקות עבורו.

האדם המסוים אשר חי את חייו בצפייה כי הדברים יתרחשו עבורו, עלול להתאכזב.

הרצון כי הדברים יקרו מאלוהים הוא נאיבי ולא ריאלי מאחר ולדברים הטובים, ממש כמו לדברים הרעים שי כוח פנימי ואנרגטי אשר מונעים על ידי אותן אנרגיות אשר מופקות מן האנשים המעורבים באותם דברים וכמובן שגם מן הסביבתיות.

לדוגמא- נהוג לומר כי מחשבות יוצרות מציאות, ואכן יש אמת רבה באותו משפט ובאותה אמירה ואולם אל המחשבות יוצרות את המציאות אלא האנרגיה אשר מתרחשות בעקבות אותן מחשבות.

זוהי נוסחה פשוטה – מחשבות טובות יוצרות אנרגיות טובות ומחשבות רעות מביאות אנרגיות רעות ושליליות ולכן זו הרשות נתונה במלוא תפארתה, הרשות שיש לכל אדם לקבל את הטוב ואת הרע באהבה.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

החלוקה

תיקשור בנושא החלוקה

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את החלוקה כאשר עושה האדם את דרכו בינות דרכים לא סלולות ותוהה הוא בליבו האם הולך הוא בדרך הנכונה עבורו,

קרא עוד »
תיקשור על אמינות

האמינות

תכונת אופי המייחדת בדרך כלל את האדם אשר קיימות בו אמירת האמת באופן כזה שלא ניתן יהיה לחלוק עליו או להטיל ספק בדבריו או במעשיו

קרא עוד »

תיקשור בנושא החומרניות

החומרניות. ההבדל בין החומר והרוח תופסים מקום עיקרי בהתמודדות היום יומית של האדם. התחושה של האדם הנובעת מתוך תחושותיו, רגשותיו והתנהגותו המונעת מתוך נפשו היא

קרא עוד »