תיקשור בנושא ההיתנערות

3.6.2021

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את ההתנערות

דרכו של האדם, משמעות חייו, הניגודיות ואף ההפכפכות אשר לעיתים יכולות להימצא אצלו מעניקות לו את היכולת לשקף עבור אנשים את יכולותיו, הישגיו ואף את תכונותיו.

כאשר אדם מסוים בולט מעל לשאר, משמעות הדבר הינה כי קיימות לו תכונות מסוימות אשר משקפות את אותה שונות ומבליטות את אותו היחוד.

ואולם במידה ואותו אדם בעל תכונות מיוחדות וייחודיות איננו משתמש באותן תכונות באופן אשר יתן בידו את ההובלה ואת המנהיגות, שהרי הסיבה לכך, בדרך כלל, הינה כי הוא איננו לוקח אחריות על אחרים מאחר ולקיחת אחריות הינה תכונה מנהיגותית ומעידה על כך שאותו אדם מודע, הן לעצמו, הן לאחרים ובעיקר ליכולת ראיית הדברים ממבט על ומנקודת מבט שונה.

התנערות מאחריות מעידה על רצונו של האדם להתרחק ולהסתייג ולא להתקרב ולהתגייס.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

מה זה אכזבות

תיקשור בנושא האכזבות

האכזבות. כאשר נוצרת ציפייה מסוימת כי תהליך מסוים יסתיים באופן מסוים והוא לא קורה או כאשר קיימת אמונה כי דרך מסוימת תסתיים או תניב תוצאה

קרא עוד »
מתירנות

המתירנות

קיימת מתירנות ברגע שקיימת הבנה כי קיימות מגבלות, כאשר קיימים איסורים מסוימים באופן אוטומטי נוצרים כמובן האלמנטים המותרים וכאשר בחברה מסוימת קיימת חוקיות מסוימת אז

קרא עוד »

תיקשור בנושא הרמזים

כאשר מגיע האדם אל פרשת דרכים או אל צומת אשר הדרכים מסועפות ומורכבות וזקוק הוא לסימן, איתות ותמרור אשר ייתן לו הבנה אודות דרכו העתידית, שאז למעשה מחפש הוא אחרי רמזים וסממנים אשר יתנו בידי של אותו אדם את תחושת ההבנה לגבי אותה הדרך ואותו הנתיב.

קרא עוד »