תיקשור בנושא ההשגחה

4.6.2021

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את ההשגחה

ההבנה העמוקה אודות דרכו של האדם, מרגע הגחתו לאוויר העולם ועד הרגע בו עוצם הוא את עיניו בפעם האחרונה בהחלט, משקפת עבורו מעת לעת נקודות מסוימות ואירועים מסוימים אשר מהווים עבורו אירועים בלתי נשכחים ומכוננים אשר לעיתים ניתן לומר כי הינם משני חיים.

כאשר מצוי האדם במהלך דרכו, בין אם נוחה, קלה ונעימה ובין אם מאתגרת, קשה ולעיתים מתסכלת ואולם כך או כך, כאשר חש אותו אדם כי חושש הוא לגבי מאורע כזה או אחר ואשר אינו יודע כיצד לנהוג, איך להחליט ומה לומר, שאז נתון הוא למעשה בידי חסדי שמיים, כלומר נותן הוא להשגחה הפרטית שלו להחליט ולעשות מעשה עבורו, ברוב המקרים, נעשים הדברים כבדרך הטבע ואין לאדם יכולת אמיתית להבין את אותו מהלך מאחר ונעשים הדברים בתת הכרתו ובתת המודע שלו.

כאשר חש האדם כי קרוב הוא אל עצמו ואל ייעודו ושליחותו, שאז יכול הוא לחוש ולהרגיש את תחושת האיזון הפנימי אשר היא זו אשר מאפשרת לאנרגיות המצויות בו לקבל עבורו חיוב או שלילה, כאמור ניתן הדבר להשוואה אל קרן אור אשר מבליחה באפלה ופוגעת בעצם מסוים, בעוד שעצם מסוים אחר שמצוי ממש לידו לא זוכה כי אותה קרן אור תקרין עליו את אותו האור וכך שגוף אחד מקבל את האנרגיה החיובית אשר מצויה בקרן הואר ואילו העצם השני לא מקבל את אותה אנרגיה.

כך ניתן להמחיש את אותם הללו אשר ניחנים באותו איזון פנימי והללו אשר לא.

באותו האופן, וכבדרך הטבע ממש, ניתנת להמחשה אותה השגחה אשר דואגת באופן טבעי לאיזון הפנימי של כל אדם ואדם, מי יותר ומי פחות, ואולם כך או כך, אותה השגחה מחוברת בצד השני שלה אל מאגר ומאגר הנשמות הגלובלי.

אותה השגחה אשר קיימת לו, לאדם, למעשה כשמה כן היא, משגיחה עבורו על איזונו ועל תפקודו, בין אם מודע הוא לכך ובין אם לא.

יכולתו של האדם, במידה ורוצה הוא בכך, להתחבר אל אותה השגחה תלויה ביכולתו לכנות פנימית.

במידה ואותו אדם מסוגל להביט עמוק אל תוכו, שאז במידה וכנה הוא במידה מספקת, שאז מסוגל הוא לאבחן עבור עצמו עת הדרוש תיקון, הבהרה ודיוק.

כאשר מתרחשים אלמנטים אלו, שאז חש הוא את אותה תחושת איזון אשר נגרמת כבדרך הטבע על ידי אותו מצפן פנימי, אותה השגחה אשר הינה חלק בלתי נפרד ממערכת ההפעלה הפנימית המופלאה אשר מתפעלת את מערכות מוחו, נפשו וכמובן גופו כמכלול מגובש ואחיד.

כאשר נכנסת ההשגחה לפעולה, שאז מתרחשים הדברים עבור אותו אדם, החל מן הדברים הפעוטים לכאורה כמו לנשום אוויר וכלה בהחלטות הרות גורל ומכריעות כמו קביעת גורלות של אנשים אחרים.

ההשגחה אשר קיימת אצל כל אדם מחוברת באמצעות אנרגיות אשר מהוות את תשתית ההוויה הקוסמות ואשר גורמת ליקום, לטבע ולכוחות הבריאה לגרום לדברים להתרחש בתיאום מופלא וכבדרך הטבע.

מאגר האנרגיות האינסופי הזה מונע כל העת ולנצח נצחים ובעקבות כך מתרחשים כל האלמנטים הקיימים ביקום, כולל כמובן הצירים המרכזיים אשר בהם דובר בעבר עבורך כגון יסודות האדמה, הרוח והאש וכמו בן אלפי התדרים אשר מעניקים לכל התמונה העצומה הזו עוד מימדים ועוד רבדים וכמובן צבעים וגוונים לרוב.

כאשר האדם מתחיל בהתבוננות פנימה אל תוך עולמות האור וההשגחה, דומה כי זהו מסע אינסופי אשר לא מסתיים לעולם, דורש מאמץ והתמדה וכמובן גם אמונה רבה באותה הדרך, באותם כיוונים ובאותה ההשגחה.

כאמור, המפתח הינו פשוט, כנות פנימית והתבוננות חרישות על האיזון הפנימי ולאחר מכן יישום בפועל.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים