תיקשור בנושא התוקפנות

20.7.2021

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את התוקפנות

מתוך נפשו של האדם, מבצבצות נקודות מסוימות אשר מעיבות ומעכירות את צלילותה.

כאשר צלולה היא נפשו, שאז תחושתו הכללית של אותו אדם הינה חיובית ונעימה מאחר והשליטה העצמית שלו קיימת ונוכחת וניתן להגדירו כמאוזן וזהו למעשה שיקוף אנרגטי הנותן בעבורו את אותה תחושה חיובית ואולם כאשר נפשו של האדם איננה מאוזנת ושולטות בה האנרגיות השליליות, השחורות העכורות ומעיבות, שאז ניתן לומר כי חוסר איזון שולט בו ובהווייתו ולכן אותן נקודות מאחר וחוסר איזון אנרגטי מייצר את אותו חוסר איזון הנובע מתוך אותם אלמנטים שליליים כאשר מצוי האדם במצב של פחד, כעס, מרמור , זעם אלימות ותוקפנות בין אם תיאורטית ובין אם הלכה למעשה.

הצצה חטופה פנימה, אל תוך נפשו של אותו אדם, תשקף כאמור את אותן נקודות שחורות וירטואליות שיקוף מובהר ואשר כאמור כל אחת ואחת מהן בכוחה לטלטל את הספינה ועלולה לבסוף אף להטביעה, כאמור ואף לגרום כפועל יוצא את האלמנטים השליליים להפוך למחלות אשר נגרמות כתוצאה מאיבוד שליטה ואיבוד היכולת לאיזון עצמי מאחר והתערערותה של נפשו של האדם, מאפשרת לגופו לחלות מאחר וחוסר יכולתו של האדם לאזן את נפשו מביאה אותו למצב של תסכול שהוא המפתח לתחושה המייצרת גם את סמפטומי ההמשך שלו, שהם כאמור האלמנטים המזיקים יותר ואשר נובעים מנפשו הבלתי מאוזנת כתוצאה מחוסר כרוני באנרגיות חיוביות, אנרגיות אור, המצויינת בנפשו כפועל יוצא של תחושתו הפנימית של אותו אדם ואשר נדרשות עבורו לצורך איזון.

ממש כפי שחוסר איזון בטבע גורם לתגובות שרשרת אשר אמורות להביע אלמנט מסוים אל נקודות הקצה שלו, כך גם נפש האדם שהיא שיקוף מובהק של גופו, כך מתרחשים הלכה למעשה תהליכים אשר משפיעים באופן מובהק על האדם.

האלמנטים המעכירים והמנמיכים, אותם הללו אשר מוציאים את האדם מאיזון גורמים לו להתנהגות אשר משקפת את תחושתו הפנימית ומהווה כאמור שיקוף חיצוני והסבר מפורט לגבי מצבו המעורער מאחר ואותן אכזבות ממצבו הבלתי מאוזן מייצר אצל האדם ממשק חיצוני והתנהגות אשר מאותתת לסובבים כי ההתפרצות קרובה ומשמשים כאותות אזהרה ממש כמו בטבע כאשר קיימים סימנים מקדימים לרעידת אדמה והתפרצות געש, כך ממש גם נפשו של האדם אשר מגיבה באופן כזה ואחר להתערערות.

כפי שהכנות של האדם מתחילה מבפנים ונובעת החוצה, גם ההבנה שלו בדבר אכזבות מחוסר יכולתו להתגבר על מצבים ואלמנטים אשר מוציאים אותו מאיזון, כך גם התחושה הצורבת של התמודדות עם קושי אשר נובע כישלון גורם לאדם לבטא את אותה אכזבה מרה בצורת ענישה עצמית אשר כאמור גורמת לו להביע את אותו הכעס כלפי חוץ ממש כמו בהתפרצות געשית כאשר אין יותר מקום לאותם אלמנטים פנימיים ואז מתפרצים הם החוצה ומוחצנים.

כעסו ותסכולו הפנימיים של האדם יוצאים ממנו ומנפשו ומבוטאים בתוקפנות כלפי אלמנטים אשר לתחושתו יאפשרו לו את ההתפרקות של אותם אלמנטים שליליים.

הכוונה היא שתוקפנות חיצונית, מחכה ומסתירה כעס עצמי ואכזבה מפני חוסר יכולתו של נפש האדם לאזן את עצמה.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

אשליות מהן

תיקשור בנושא האשליות

לכל אדם באשר הוא קיימת תפישת המציאות שלו ואין היא דומה במאומה לתפישת המציאות של אדם אחר למעט המציאות האובייקטיבית אשר ניתנת למדידה ברורה למשל נושא הזמן אשר מומחש באופן מציאותי ע”י יחידות קצובות כגון שניות, דקות, שעות, ימים, חודשים ושנים.

קרא עוד »

תיקשור בנושא ההחמצות

כאשר פוסע האדם בנתיבי חייו אל עבר ייעודו הנבחר עבורו, מוצא הוא מעת לעת הזדמנויות אשר נקרות על דרכו.
אותן הזדמנויות אשר צצות לפניו, מאפשרות לאותו אדם לקבל החלטות אודות משמעותן ולדון עם עצמו האם מבקש הוא לקחת אותן ולנסות לממשן או שלא.

קרא עוד »