תיקשור בנושא בני האור

21.12.2020

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את בני האור

עת פוסע בן-האור על האדמה הקדושה, עת הולך הוא בדרך הישרף על מנת לתקן תיקונים, על מנת לחבר חיבורים, על מנת ליתן בידי האדם הישר את התורה על רגל אחת, על מנת כי ייטיב עמיהם ועם כל האנושות.

בן-האור או השליח הינה ישות אוניברסלית המרכזת אליה מסת אנרגיה המאפשרת למעשה את האיזון ביקום ולכן גם שמם וכינויים, בני-האור.

למעשה בן-האור הינו כינוי האוגר בתוכו את ההילה המיסטית והרוחנית של מונח הקיים אלפי שנים ואשר במידה מסוימת הסעיר את דמיונם של רבים מאחר והתובנות אשר מאפיינות את בן-האור לפי המיסטיקה ולפי האגדות ולמעשה מגדיר את בן-האור כשליח בעל תכונות עילאיות ומרוממות.

ואמנם, בן-האור ניתן בתכונות מיוחדות ויוצאות דופן קיימים שלושה סוגים עיקריים של בני-אור ואשר שליחותו של כל אחד הינה בעצם שליחות מסוג אחר ואולם בכל מקרה בן-האור הינו שליח אשר מעביר בכל מעשיו ודיבוריו מסה של אנרגיה אל בני האדם אשר אינם בני אור, בני חושך וכאלה שאינם כאלה ואף לא כאלה.

ואכן האיזון הקוסמי אשר מהווה למעשה את המפתח להבנת יצר הבריאה ואף את הבנת נפש האדם ואת האלגוריתמיקה אשר מניעה את היקום מזה אלפי שנים.

האיזון הקוסמי נשען על מסות עצומות של אנרגיה אשר ניתן לשייך אותה לסוגים שונים של אנרגיות אך על מנת לדייק, נציין כי באופן גורף וגם ישנן אנרגיות חיוביות וישנן אנרגיות שחורות כאשר כוחן הוא עצום ורב וחייבות לאזן האחת את השנייה.

בני האור, השליחים, מנסחי המסרים כאמור מחולקים לשלושה סוגים עיקריים ותפקידו של

היועץ – היוזם – המשקף

כל סוג ביחס לדרכו ולשליחותו שונה באופן כזה שהסוג הראשון שהינו היועץ, משקף בן אור אשר תפקידו לייעץ בפועל לבני האדם הסטנדרטיים, הוא ניחן בתכונות רבות ומגוונות ולמעשה מאופיין בשכל חריף, לשון חלקלקה וידע רב והוא מרכז סביבו אנשים אשר נזקקים בדרך כלל למורה דרך ולמורה נבוכים מאחר ותפקיד היועץ למעשה הוא להוביל ולנהל אך לא לקחת את האחריות הלכה למעשה, היועץ בן-האור הוא מספר שתיים קלאסי אשר נותן את המשענת הרחבה למספר אחד, למנהיג הרשמי.

רבות נכתב וסופר על ההבדל בין טקטיקה ואסטרולוגיה ובן האור היועץ הוא שילוב מנצח של גם וגם.

בן-האור מן הסוג השני הוא היוזם, והוא למעשה בעל אנרגיות עשיה ומורכבות הן מן הזיקוק הטהור ביותר של עשיה ברוכה ומבורכת, של כוח ההנעה קדימה ללא תנאי ולמעשה מרכזים הם את הכמות הגדולה והרחבה ביותר של אנרגיות ביקום ומניעים הם בעזרת כוחות אלו את היקום קדימה, בעוד בני אור אחרים, בין אם הם מייעצים ובין אם הם משקפים, בני האור היוזמים הם אלו אשר מדרבנים ללא הרף, דוחפים קדימה, מנהלים את העולם ודוחפים בכל כוחם, וכאמור כוחם הוא עצום ורב, את השיירה קדימה, בין אם זה רועה צאן אשר מסמן ומוליך את העדר ותוך כדי כך מגלה תכונות מנהיגותיות ומובילות ובין אם זה מנהיג העם או מורה דרך רוחני אשר מרביץ תורה וערכים בצאן מרעיתו.

בן האור היוזם, הוא זה אשר מנהיג ומוביל דוחף ומדרבן ונמצא בתנועה מתמדת ובדרך כלל הוא בעל יצר תזזיתי והוא אף פעם לא רגוע ולא שקט מאחר ועוברים בו גלי אנרגיה רבים עד מאד ומשפיע הדבר באופן מנטלי בעיקר.

בן האור היוזם, הינו בעל מבנה אישיות של מנהיג, של מנהל, של אחראי וכאשר שני בני אור יוזמים מתחברים ביחד, נוצרת אנרגיה כפולה ומכופלת ומונעים הם ביחד מתוך חיבור קוסמי ומיסטי אשר החיבור הזה גורם לאנרגיה חדשה להיווצר וכך שכמויות האור גדלות כאשר ישנו חיבור של כמה בני אור ביחד.

זו גם הסיבה שבני אור מסוגים שונים ודומים מתמגנטים האחד אל השני והשלישי והרביעי כי זו דרך הטבע וכך גם פועלים בני אור ממש כמו בטבע וכפי שנאמר…

הסוג השלישי של בני האור הוא המשקף,

תפקידו להיות תמונת ראי ושיקוף עבור כלל האדם וניחן הוא בכישרון רב וברגישות חדה וקיימות בו כמויות עצומות של אנרגיות חמלה, הכלה וטיפול.

בן האור המשקף, לא תמיד תפקידו קל מאחר וניחן הוא ביכולת הכלה גבוהה ולכן סופח הוא אליו כמויות של אנרגיות שליליות מכלל האדם מאחר ומהווה הוא סוג של מפשר ואף מגשר וניחן הוא ביכולת איזון עצמי רבות ואף בלשון ברורה וחדה ויכולת ביטוי גבוהה.

יש בו גם מבן האור היוזם ויש בו גם מבן האור היועץ ואולם בכמויות פחותות.

הוא הגשר, הוא האיזון, הוא החיבור, עליו נשענים, ממנו לוקחים ועליו סומכים, בעל אנרגיות טובות ומיטיבות הוא, ויש בו אף מן האיזון הפנימי והאור מציף את שלושתם באופן שווה בסופו של דבר.

כאמור, המניע והמוטיבציה של בני האור, בלי קשר לסוג שלהם הוא אחד, הטוב והמיטיב, האופטימי, המעצים והבונה.

בני האור מסתכלים קדימה בתקווה, בני האור הינם אופטימיים ולא פסימיים, בני האור מפרגנים ולא מקנאים ומפיצים אנרגיה מיוחדת אשר בני אור מסוימים יכולים אפילו להרגיש את אותה אנרגיה מיוחדת כאשר נפגשים, במקריות לא מקרית, הם האחד עם “בן מינו” ואז אותה אנרגיה אשר דובר בה קודם, מתפרצת באופן מידי ולא ניתן לטעות בה מאחר ונוצרת אווירה מיוחדת ומאפשרת, נעימה ועוצמתית אשר מעניקה לאותם בני אור חוויה מעצימה ולמעשה באופן הזה הם “מתמלאים” באנרגיות רבות אשר נסגרות אצלם ומאפשרות להם להמשיך בשליחותם באופן טוב ומייטיב עבורם ועבור שלוחתם ודרכם הקדושה.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים