תיקשור בנושא הרווחה

26.11.2021

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את הרווחה.

כאשר במהלך דרכו של האדם אל עבר מטרתו, ייעדו ויעודו מוצא הוא את עצמו במצוקה שהרי משתוקק הוא באותו רגע ממש לתחושת רווחה.

תחושת הרווחה מהווה עבור אנשים רבים, בין אם מידיעתם ובין אם מחוסר מודעותם, את המקום הנוח והנעים, המקום המרווח אשר מעניק עבורם תחושת איזון והקלה לנפשם אשר מוטרדת היא ממחשבות טורדניות ואותה תחושת רווחה מעניקה להם נינוחות אשר מאזנות את המועקה, הלחץ והמצוקה אשר חשים הם כאשר מציפים אותם במהלך דרכם מיני אירועים אשר למעשה אינם יודעים כיצד להתמודד עימם ולכן אותה תחושת רווחה נדרשת עבורם ועבור נפשם אשר דורשת היא את אותה רווחה.

כאשר מצוי האדם במצב של אנגריות שליליות שהרי מצוי הוא בנסיגה ומצוי הוא במרחק רב מנקודת האיזון אשר חש הוא במצב של רווחה.

אותו מצב מסוים אשר מוגדר כמצב רווחה עבור האדם מהווה נקודת איזון מושלמת בין הנפש והגוף. כאשר מצוי האדם בחוסר איזון אנרגטי מבחינתו, תחושת חוסר רוגע וחוסר איזון הן תחילה של תחושת המועקה אשר הופכת אט אט לתחושת סטרס ואשר משפיעה באופן שלילי על גופו.

כאשר מצוי האדם ברווחה, מן העבר השני, שהרי לא אפשרית מבחינתו תחושת הסטרס ולכן כאשר מצוי הוא ברווחה, שהרי ישאף אותו אדם מסוים לשמור על אותה תחושה ועל אותו תדר מסוים אשר נוכל לכנותו כתדר רגוע ומתון, נינוח ושליו מאחר וזהו תדר אשר מהווה עבור אותו אדם את אותו מצב רווחה אשר מאזן אותו ומעניק בעבורו את צלילות הדעת ואת מצב ההשראה אשר מאפשר לו לקבל מן היקום את המסרים החיוביים עבורו ומתוקף כך גם את יכולות הניווט הנכונים אל עבר מחוז חפצו ואל ייעודו המדויקים.

אדם בעל מודעות עצמית גבוהה יכול בדרך כלל גם להבין את מצבו ואת מדד הרווחה הפנימי שלו.

כאשר מביט האדם בהבראתו הנשקפת אליו דרך ראי הנפש, יכול לבחון הוא היטב את מצד רוחו ואף את מצב רווחתו וכך לקבל באמצעות אותה התבוננות פנימית, כנה ונכונה את אותם אלמנטים אשר נדרשים עבורו באותו רגע נתון לצורך שיפור מצבו ושיפור רווחתו וכך שלמעשה אותו אדם מודע, מבין ויודע היטב אלו מהלכים אמור הוא לעשות על מנת לאזן את עצמו.

כאשר המועקה והתעוקה ממצב מסוים חודר ומחלחל אל נפשו של האדם מבלי שישים לב לכך, הופך הוא לפחות רגוע ופחות נינוח וכמובן שאותו מדד רווחה גם הוא נפגע בהתאם וכך שאותה מודעות עצמית, במידה ונוכחת היא, מסמנת לאותו אדם באמצעים שונים, למשל תחושת אי נוחות או אפילו תחושת סבל שמשהו לא כשורה.

כאשר מקבל האדם סימנים ואיתותים אודות מצב של סבל, שהרי משמעות הדבר הינה כי עליו לבצע באופן מלאכותי איזון.

כאשר אותו חש תחושות שליליות באופן עקבי ורצוף שהרי מצוי הוא כבר בתוך תחושת מועקה מתקדמת ומשמעות הדבר הינה כי מצוי הוא בנסיגה אנרגטית אשר במידה ולא יחלץ את עצמו ממנה, שהרי שפוגע הדבר בו באופן משמעותי ביותר וסוחף אותו, ממש כמו בטבע, למערבולות וסחף ריגשי מאוד יהיה קשה עבורו להיחלץ מהן ולכן אל אותו אדם לנסות לדחות ולהדוף מעליו את אותן תחושות מאחר ואלו דווקא מאותתות ומסמנות בעבורו את מה שעליו לתקן.

במילים אחרות, כאשר דוחה האדם את הטיפול באותן מועקות ותחושות רעות לזמן אחר, שהרי מחמיר הוא את מצבו מאחר ותחושות אלו לא נעלמות סתם כך לאף מקום אלא פשוט עוברות למקום אחר בנפשו שהיא מגירת ההדחקות.

כאשר מבין האדם כי תחושת חוסר רווחה עבורו דורשת טיפול שהרי בדרך כלל אומר הדבר כי עליו לשנות משהו בדפוסי התנהגותו.

כאשר נדרש האדם לבצע שינוי מסוים שהרי דורש הדבר ממנו תעצומות נפש ובמצב של חולשה אנרגטית שחש הוא, יקשה עליו מאוד לאגור את אותן אנרגיות על מנת לבצע את אותו שינוי וזהו למעשה מצב של מצוקה עבורו ולכן כאשר מחליט האדם לקום ולעשות מעשה של שינוי תודעתי עבור עצמו שהרי ראשית כל עליו לאזן את נפשו מבחינה אנרגטית וכך יוכל להתמודד עם אותו שינוי שמבקש הוא לעשות.

לדוגמא- אדם אשר מבקש לשנות את איכות הזוגיות שלו, במידה ויגיע אבל וחפוי ראש אל בת זוגו שהרי אף היא תחוש את האנרגיות השליליות ויהווה עבורה הדבר תחושה שלילית.

ואולם במידה ויגיע אליה נמרץ מחויך ואנרגטי שהרי היחס שקיבל ממנה יהיה בהתאם.

כאשר מסוגל האדם לפרש עבור עצמו מצבים של חוסר אנרגיה כמצב של חוסר רווחה, שהרי עליו לבצע עבור עצמו אלמנטים אשר מהווים מבחינתו כמו עזרה ראשונה נפשית לצורך של העלאת מצב רוחו ומצב רווחתו.

על אותו אדם לבצע מדיטציה קצרה כאשר יוכל לנשום באופן רגוע ומרגיע ולנסות לנקות מעליו את הרחשים והבחשים שבתוכו וזוהי למעשה תחילה של התבוננות פנימה בשקט.

כאשר מנקה מעליו האדם את הרעשים החיצוניים שהרי יכול הוא להתבונן ללא הפרעה אל תוך הנפש ולקבל שיקוף מדויק אותות האלמנטים הטורדניים אשר מונעים את זרימת האנרגיות החיוביות אל תוך נפשו כאשר אותן אנרגיות חיוביות דוחקות החוצה את האנרגיות השליליות וכך שאט אט כאשר קורה הדבק, שהרי מצב רוחו של אותו אדם משתפר והולך.

בהמשך הדרך, יוכל אותו אדם לארגן את כל מחשבותיו, לבטיו ומצוקותיו לכלל תכונות פעולה מסודרת ומנומקת אשר תיתן בידיו את אותה רווחה נפשית אשר תאותת עבורו כי מצוי הוא בתדר אנרגטי חיובי אשר מצרים את אנרגיות האור הברוכות אל נפשו ונשמתו.

כאשר קורה הדבר שהרי יחוש האדם הקלה ויוכל לנשום ביתר קלות, כל פעם יותר ויותר בקלות, עד כי יחוש כי מאוזן הוא אנרגטית ולמעשה מצוי הוא במצב של רווחה.

כאשר אותה תחושת רווחה מפעמת בו שהרי יכול הוא למצוא את הנירוונה, את שלוות הנפש אשר את חסרונה חש הוא קודם לכן.

כאשר האדם מצוי במצב של רווחה שהרי משמעות הדבר הינה זרימה מודעת של אנרגיות חיוביות בנשמתו ואז יכול הוא לבצע את כל אותם דברים אשר נמנעו ממנו לבצע כאשר היה במצב הפוך של חוסר איזון וחוסר באנרגיות אור.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

תיקשור בנושא הבדלנות

יכולתו של האינדיבידואל, כמו גם יכולתה של קבוצה מסוימת או של חברה מסוימת להוציא את עצמה מן הכלל ולסמל ולסמן את עצמה באופן מיוחד ושונה

קרא עוד »

תיקשור בנושא המוסכמות

המוסכמות. כל בני האדם הינם שונים אחד מהשני, אין אדם אשר דומה למשנהו ומכאן שאין דברים אשר טובים, נוחים ומתאימים לכל האנשים ולכן סביר להניח

קרא עוד »