תיקשור בנושא האיזון הפנימי

11.5.2021

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את האיזון הפנימי.

כאשר עוצר האדם לרגע קט במהלך דרכו אל עבר מטרתו וייעודו, יכול הוא, במידה וקיימת בו מידת המודעות העצמית הראויה, לשקף עבור עצמו את תחושתו הפנימית האובייקטיבית.

קיימים מספר אלמנטים קטן אך משמעותי ואשר לפיהם נקבעות אמות המידה המסוימת אשר מעניקות לאותו אדם את יכולת ההבחנה ואף האבחנה עבורו היכן מצוי הוא על הסקאלה המדויקת של עצמו ושל האיזון הפנימי שלו.

למעשה במידה ואותו אדם מסוים חש בחושיו כי הוא מבולבל , תוהה, מהסס ואף מוסח דעת מבלי היכולת להתמקד, שאז משמעותה הברורה והמובהקת הינה שיקוף עבורו כי האיזון הפנימי שלו הופך והוא לא מאוזן.

מאחר וזו תחושה שמשתלטת עליו, שהרי סימן הוא יכול לתפקד באופן משביע רצון ולמשך זמן.

יכולתו של האדם לסמן עבור עצמו ועבור דרכו את האלמנטים המיוחדים אשר גורמים לו לאותו חוסר איזון היא זו אשר נותנת בידו את המענה המדויק למעשים אותם יכול, במידה ומעוניין הוא בכך ובכל מאודו, לעשות על מנת להחזיר את עצמו אל נקודת ההתמקדות.

משמעות הדבר הינה פשוטה: קיימת נקודה אחת ברורה, חדה ומובהקת אשר ניתן לכנותה “כנקודת איזון” והיא למעשה משתנה מאדם לאדם.

אותה נקודה מדויקת או יותר נכון, אותו מיקוד אשר משקף עבור אותו אדם את תחושת האיזון שלו, היא זו אשר יכולה לתת בעבורו את התשובה ואת המענה לצורך המיוחד והספציפי שלו לאזן את עצמו כאשר מרגיש הוא שאין הוא נמצא בתוך מסגרת ההתמקדות אלא מצוי הוא בהתפזרות.

ההתפזרות, בניגוד להתמקדות מפורקת את אותו אדם לכל עבר. מה הכוונה?

כאשר האדם ממוקד במטרתו ובייעודו הברורים עבורו, שאז כל כולו מרוכז בדרך ומשמעות הדבר הינה כי כל האנרגיות החיוביות אשר מאזנות אותו פועלות כשורה, לדוגמא- אדם מסוים אשר מודע לכך שהזוגיות שלו דורשת איזון מאחר והיחסים בינו לבין בת זוגו לא יציבים מאחר וקיימת חוסר כנות בניהם הנובע מכעסים מסוימים אשר נשארו צבורים אצלה כתוצאה ממעשים מסוימים אשר הוא עשה בעבר ופגעו בה ונפשה ואולם על מזבח הפייסנות והפרשנות היא טמנה ראשה בחול והבליגה, ואולם אותם שרידים אתרו במנעד תחושותיה ומשמעות הדבר הינו שיבוש של מנעד האיזון שלה ואשר משפיע גם על האיזון שלה הפנימי וכמובן שגם על האיזון הזוגי בניהם.

מאחר והאיזון הפנימי הוא נקודת המוצא לכך שגוף מאוזן מייצר אנרגיות חיוביות , הרי משמעות הדבר הינה הנקודה המדויקת ואף הממקדת עבור האדם, כל אדם, היא זו אשר נקבעת עבור כל אחד ואחד על פי הגדרתו ומודעותו הפנימית של האדם.

משמעות הדבר הינה כי ראשית כל ועל מנת לשפר באופן מהותי את מצבו, על האדם להיות כנה עם עצמו ועם פנימיותיו לפני הכך ואז יכול הוא לאזן את עצמו באמצעות מודעות פנימית כנה ואמיתית.

כאשר אותו אדם מסוים מצליח לאזן את עצמו משמעות הדבר כי הוא ממוקד במטרתו ובייעודו ואותה תחושה של איזון פנימי, מובילה אותו להמשך דרכו לאיזון עם אלמנטים חיצוניים.

האמת והכנות הפנימיים עבור האדם הינן מצפן מדויק לנקודת האיזון הפנימי שלו עם עצמו.

לאחר שהאדם ממוקד וחש הוא באיזון פנימי אשר קרוב הוא למיקוד, שהרי מייצר הוא כפועל יוצא של כך, אנרגיות חיוביות ונכונות עבורו ועבור דרכו.

כאשר האיזון הפנימי הזה מתערער ומופר, שהרי על האדם לסמן עבו עצמו מה בדיוק עורער והפר את אותו איזון ומיקוד ואז יכול בנקל להבין את משמעותה של אותה יציאה מאיזון ואת משמעותיה המשתנות.

כאשר אותו אדם חש מאוזן פנימית לאורך זמן נניח במשך כמה שעות או כמה ימים, שאז מדובר למעשה באיזון פנימי מתמשך אשר צובר עבור אותו אדם נקודות זכות עבורו ועבור דרכו המיוחדת. כוונת הדברים הינה כי אותה נקודת איזון קיימת עבור האדם בכל רגע נתון והוא בכוחותיו שלו ובמודעותו שלו, יכול לאזן את עצמו בכוחותיו שלו.

כאשר קיימים עבור האדם, כל אדם, מדדים אשר מאותתים ומשקפים לאותו אדם את האבחנה עבורו כי איננו נמצא בנקודות האיזון הפנימי שלו, שאז באמצעות אותם מדדים ואותן תוצאות המהוות למעשה שיקוף עבורו ועבור דרכו, שאז יוכל אותו אדם באמצעות אותם שיקופים עצמיים את הפעולות שעליו לעשות על מנת לאזן חזרה.

למעשה, תעבורה ותחלופה של אנרגיות בתוך נפשו של אותו אדם, תרענן ותזרים אנרגיות חדשות ומרעננות אל הווייתו הפנימית וכך כבמטה של קסם, יוכל האדם לשחרר מטענים מיותרים של אנרגיות שליליות מעצמו ולפנות מקום וירטואלי לכניסה של אנרגיות אור אשר משמעותן היא זרימה פנימה של אנרגיות טובות ומיטיבות אשר מסייעות לאדם לאזן את עצמו בעצמו.

כל שעליו לעשות זה להיות מודע.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

התמימות

לא מאמין לאיש, אי אפשר לעבוד עליו, אי אפשר לגרום לו לעשות דברים בעבורך ללא תמורה, יהיה הוא חשדן ומתרחק מן האמת, דרכו תהיה דרך ההונאה ויגידו עליו שהוא ממש לא פראייר.

קרא עוד »

תיקשור בנושא ההפכפכות

הפכפכות יכולה להיחשב לתכונה שלילית במקרים לא מעטים אך לעיתים אותה הפכפכות יכולה דווקא לתרום לאותו אדם ודווקא לאותת ולסמן עבורו כי אותה הססנות וחוסר החלטיות נובעת מסימנים ורמזים ששולחת השגחתו הפרטית .

קרא עוד »

תיקשור בנושא תאוות הבצע

משמעותה של התאווה באופן מובהק היא אובדן שליטה ואף התנהגות קיצונית אשר מעידה על רמות גבוהות ביותר של רצון ואף תשוקה וכאשר אדם מסוים מתאווה אל משהו או אל מישהו שהרי אותו רצון מתפתח ומתרחב לתשוקה בלתי נשלטת אשר גורמת לכל יתר הדברים לזוז הצידה ולכן נחשבת התאווה ליסוד החטאים בנצרות למשל.

קרא עוד »