הבלי העולם

הבלי העולם

מאז אשר הומצא הצורך של האדם למדידת זמן, לגרום לדברים לקרות במחזוריות של שמש וירח, 24 שעות ביממה, 60 דקות בשעה וכך הלאה, תמיד היה לו צורך במינוחים אשר יפיסו את דעתו ויגרמו לו לרוקן את מוחו ממחשבות טורדניות.

הצורך של האדם לנקות את מחשבותיו מדאגות וצרות עד מהרה הובילו אותו להמציא את האלכוהול, סמים והדבר המוגדר כשעות הפנאי והתחביבים.

הקצבת הזמן לצורך “לא לעשות כלום” קיבלה משמעות מאוד רחבה ומאוד משמעותית.

למעשה בעידן המודרני הוגדרו במיוחד שעות העבודה ומעבר לכך בתוך שעות העבודה הללו, הוגדרו שעות מנוחה, בעוד שבורא עולם קבע את מנוחתו ביום שבת. ניתן להגיד כי כיום גם בשעות העבודה האדם נמצא רוב הזמן במצב של ריפיון מוחי מסויים עקב המכשיר החכם שברשותו אשר פולט ללא הרף הודעות ומסרים, צבעים וקולות, הסחת דעת אחת אחרי השניה, כך שמוח האדם טרוד כל הזמן וללא הרף.

מוחו של האדם כיום סובל הרבה יותר מהפרעות רבות שגורמות לו בסופו של דבר לחוש הרבה פחות מפעם ולהיות חד הרבה פחות מפעם.

על מנת להגיע למצב שבו יהיה ממש מרוכז זוהי משימה רצינית מאוד ובלתי רגילה.

למעשה הטלפון החכם מהווה כיום הילך חוקי ומצוי כמעט אצל כל אדם ביקום. יכול לגרום לכל האנושות להתחבר לאותה רשת ולאותו תדר בצורה פשוטה מאחר ולדוגמא ידיעה אשר תגרום לעולם להזדעזע כגון מטוס אשר נכנס בתוך מגדל אייפל בפריס יתפרסם בתוך דקות אחדות בפייסבוק העולמית, בווצסאפ ובאופן גורף בכל הרשתות והאמצעים הדיגיטליים וכך ידיעה אשר בימי קדם היתה מגיעה לכל העולם תוך שנים, כיום תוך דקות ספורות.

כל זאת באמצעות הטכנולוגיה.

ואולם האדם למעשה תלוי כיום בטכנולוגיה בכל דבר ובעיקר מבחינת שעות הפנאי שלו, הטלוויזיה, הקולנוע, האינטרנט, האפליקציות והמשחקים, תופסים את רוב זמנו של האדם ולמעשה מצמצמות עוד ועוד את מוחו.

מכאן שלמעשה אל לנו לחשוב שהנטייה והמגמה שהחלה, תחזור חזרה והאדם יתחיל לקרוא ספרים ולצבור ידע כאשר הכל למעשה מצוי בקצות האצבעות.

כל המידע הנדרש מצוי במקום אחד ואין צורך לו לאדם להפעיל את זיכרונו יותר מידי או את יכולותיו המנטליות האחרות מאחר והדברים קלים ופשוטים.

האדם המודרני אט אט ישתנה אף במראהו, יגדל אצבעות יותר ויותר ארוכות, עינים גדולות יותר ואף קרניים קטנות אשר יהוו מעין מקלט של גלי תדר כמו ראוטרים אנושיים.

כך שבסופו של גלגול האנושות הנוכחי בין האנוש יהיה דומה יותר לעב”ם מאשר לעצמו כיום.

ואולם ממבט על ניתן לומר בעבור רוב בני האדם כי העולם נמצא כיום במקום בו יותר מתמיד הוא צריך את הכיוון המחשבתי והוא צריך משהו מאוד חזק ועוצמתי להאחז בו ולהאמין בו מאחר ומקום המחשבות הטורדניות הולך וגדל, הולך ומתעצם ומתחזק ואפילו ניתן לומר שנמצא במקום מאוד גבוה מבחינת החשיבות של האדם.

זהו עיתוי מושלם עבור התחלה של תקופה חדשה אשר תגרום לאדם לרצות להיות במקום של חמלה ותקווה, מקום שיש עוד אנשים כמוהו, מקום שבו יוכל להיות הוא ללא צורך בשיפוטיות או בהלקאה עצמית, מקום שבו דווקא הדברים שהוא מתבייש בהם יגרמו לו להרגיש שייך לעולם ולבריאה ולא יהיו שם אנשים אשר ישפטו אותו ויגנו אותו רק בגלל שיש לו מחשבות טורדניות אשר גרמו לו לאי ספיקת כליות נניח.

פעם העובדה שלא היה את הצורך להתנקות מתסביכים, גרמו לו לאדם לשאת את מלוא כובד המשקל של היותו שונה עם כל הקושי וההתמודדות על גבו והתיוג האנושי היה מאוד אכזרי –  שמנים, ממושקפים, קרחים, טיפשים, כושים, ערבים, פיסחים, חיגרים ונחים, לכל אחד היה סימן הכר שבו היה אפשר לתייג אותו ואילו כיום ברשתות החברתיות אפשר להסתתר ולהתחבא ולבלות את כל הזמן בניסיון להיות מישהו אחר והדבר גורם לריחוק עצמי ולהתבודדות ושלא יהיה את הצורך להתמודד למעשה עם מי שאתה ומה שאתה.

מוכר וידוע הנושא של פרופיל משתמש מזוייף אשר חי חיים של מישהו אחר, נראה כמו מישהו אחר, מדבר כמו מישהו אחר וכך הלאה עד לרגע שבו הוא צריך להגיד את האמת ולהישפט עליה.

מקום שבו יהיה ניתן להבין את המקום שבו מתחילים אט אט אולם בביטחון אין קץ זרעיו של העולם החדש לנבוט ולבצבץ אט אט מתוך האדמה הלחה של הבלי העולם, כך בין השיממון האין סופי הצביעות, השקר והעמדת הפנים המוחלטת קמים אנשים ואומרים – די, לא עוד.

המונח “יציאה מן הארון” משמעותו לצאת ממקום של להסתתר ולהתבייש במה שאתה ולקרוא בקול גדול – זה אני.

הצורך לנקות ולהשתחרר ממוסכמות גורם לו לאדם, סוג של טוהרה וניקיון רוחני אשר כפי שנאמר לו לא פעם גורם לו לתחושת אופורייה חזקה ולרצון אף לשחזר את התחושה הזו.

השימחה אותה חש אדם אשר מרגיש סוג של הקלה על דבר שהוא משחרר ממנו גורם לו להרגיש קל יותר והסיבה היא כמפורט להלן –

יש לו לאדם כמות מסויימת של אנרגיות שמגיעות באמצעות תדרים שונים.

מאחר ורוב בני האדם המוחלט אינו מודע לכך ואף אינו פועל בהתאם “הוא מבזבז” את האנרגיות שלו לעיתים קרובות ותחושת לאות וחוסר קיצוני באנרגיות משתלט עליו.

כיוון שכך, ברגע שאדם מוציא מעצמו אנרגיות שליליות אשר יש להן נטיה להיספג חזק במוחו בצורת מחשבות טורדניות יש לקחת בחשבון שברגע שהוא מנקה מעצמו למשל את רגשות האשמה אזי מתפנה ממש מקום לאנרגיות חדשות ונקיות, אנרגיות מטהרות וחיוביות, אנרגיות של שמחה, אנרגיות של אור גדול, אנרגיות של מרפא להיכנס אליו.

 

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

תיקשור בנושא ההסתרה

מתוך התבוננות עמוקה אל תוך נפשו של אדם מסוים, ניתן לעיתים להבחין בין כל הדברים והאלמנטים הברורים והגלויים גם בדברים אשר הינם סמויים מן העין ומן האוזן והם אותם דברים אשר אותו אדם מסתיר הן מעצמו והן מאחרים.

קרא עוד »

תיקשור בנושא השיפוטיות

כאשר אדם מסוים נקלע למציאות מסוימת אשר רואה הוא אותה באופן אחר, למעשה מנסה הוא לפרש את אותה סיטואציה באופן כזה שתהיה תואמת לאלמנטים ולחוויות אשר כבר עבר בעצמו ומנסה הוא להסביר לעצמו ולבאר לעצמו על מנת שיוכל להכילה.

קרא עוד »