תיקשור בנושא השיכנוע

שכנוע

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את כושר השכנוע

יכולתו של האדם לשנות הן עבור עצמו והן עבור אחרים את הנתונים ואת המצב נובעים לא פעם ממקום של חשש מאותו השינוי עבור אנשים רבים אשר עצם משמעות השינוי הלא ידוע והמרתיע גורם להם להירתע ולחשוש על ידי כך למעשה מונעים מעצמם את השינוי אשר כמובן הינו מבורך ונדרש ואולם למרות זאת, עדיין קיימים אנשים רבים אשר דוחים ומכחישים את הצורך בשינוי.

במקרים אשר קיים ספק ורתיעה, שם נדרשים סוכני השינויים אשר רובם ככולם רואים היטב את הקושי ואת החששות ואולם שליחותם המבורכת היא יכולתם לשכנע את אותם אנשים אשר חוששים מאותו השינוי ולגרום להם בסופו של תהליך לעשות את המעשה הנדרש והמבורך מבחינתם, תחילתו של שינוי שנגרם למעשה על ידי דחיפה משמעותית.

אותם אנשים אשר מוגדרים כסוכני שינויים לא בהכרח תמיד מודעים לייעודם המסוים ורבים מהם רק משוכנעים שניתנו בכושר שכנוע מפותח ולכן תחום התעסקותם הוא בדרך כלל כרוך וקשור ביחסי אנוש ואולם לא תמיד זה המצב ובדרך כלל אותם סוכני שינויים משוכנעים כי הם יודעים לקחת אחריות ולהוביל אנשים אחרים ואולם אותם סוכני שינויים במידה ולא יקפידו היטב על האחריות הרבה אשר ניתנה בידיהם, עלולים לחטוא לתפקידם המובהק ולקלקל קלקולים אשר יחולו בעיקר על אותם הללו אשר נעזרו בהם כסוכני השינויים שלהם.

האחריות המוטלת על אותם בני האור אשר נבחרו לשנות שינויים אצל אנשים מסוימים, אותה אחריות ראוי וצריך שתהיה בה לא מעט חמלה והכלה מאחר וביצוע שינויים אינם מובנים מאליהם עבור רוב האנושות המתקשה.

כאשר נפגשים שני אנשים אשר אחד מהם הוא סוכן שינויים ואילו השני מצוי על סופו של שינוי משמעותי שהרי בחיבור בין שניהם הינו מיידי וקוסמי, מה הכוונה?

שליחותו של האחד בעל כושר השכנוע ומצד שני הצורך באותה השליחות של האדם המשנה את דרכיו הינו צורך הדדי וכך שאותו אחד המשכנע, רואה בתהליך הזה אף הוא כאתגר משמעותי וכך יוצא שגם המשכנע וגם המשוכנע עוברים תהליך שלך חשיבה עמוק ומשמעותי אשר מוליך הסופו של דבר לאותו שינוי מיוחל ומבורך אשר מוטיב הן עם בעל השינוי עצמו והן עם אותו אדם אשר הוביל למעשה את תהליך ההכרה בשינוי עבור האדם השני וזוהי למעשה הושטת עזרה ממקום של חמלה וגמילות חסדים ואולם בעיקר ממקום של אמונה ביעוד ובכוונת הדרך המסוימת.

האדם המסוים בעל כושר השכנוע המפותח יודע בדרך כלל לאבחן ולהבחין באותם אשר צריכים את אותו השינוי המבורך עבורם ובעקבות כך יודע לחבר את אותו הצורך אל יכולתו המסוימת.

כאשר נדרשת התערבות של אדם מסוים אשר גורם לאדם אחר לעשות משהו אשר מתקשה אותו אדם לשכנע את עצמו שהרי באופן מסוים נוצרת כאן התנגדות חריפה מצד האדם המשוכנע מאחר ואם גמלה אצלו ההחלטה ולהתנגד לאותו מהלך, שהרי במידה והמשכנע איננו חזק אופי ונחוש במיוחד, שהרי אותם שכנועים לא בהכרח  יעזרו ואם אותו אדם משכנע אינו מסוגל להכיל את העובדה כי לעיתים השכנועים שלו יכולים להעיד ולהרתיע את הצד המשוכנע, שהרי יתקשה מאוד לשכנע ואף להצליח.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

תיקשור בנושא האבהות

החיבור המיסטי בין גבר לאשה, היצר הקדמון והבראשיתי אשר נקבע עת תחילתה של האנושות, ההבדל הברור בין גבר לאישה, בין אור ולחושך, בין הפכים מוחלטים

קרא עוד »

תיקשור בנושא ההודיה

כאשר עוצר האדם מפעם לפעם, נח לכמה רגעים מן המסע המענג ועוצר הנשימה מצד אחד ואף מאתגר ולעיתים אף מפרק יכול הוא להתבונן על סביבתו אשר מצוי הוא בה ולתת מתוך עצמו ומתוך נשמתו הכרת תודה על כל העזרה שבדרך.

קרא עוד »
מה פרוש המילה חשיפה

תיקשור בנושא החשיפה

החשיפה. כאשר האדם מגיע לרמת מודעות עצמית ברמה מסוימת אשר מבחינתו נחשבת לגבוהה יחסית, הוא יכול לעיתים להרגיש כי הוא מוכן ורוצה להיחשף באופן מסוים

קרא עוד »