תיקשור בנושא המתח המיני

מתח מיני

תחושת האינטימיות אשר מגיעה מתוך הבטן וקשורה גם אל הלב, מייצרת אצל האדם את האותות ואת הסימנים שמעידים על אותו אדם כי נוצר ממנו תדר מסוים שמעלה באופן ניכר את רמת ההתרגשות ואת רמת העניין, מעלה את הדופק, האדרנלין משתולל בתוך הגוף ואז הגוף מתחיל להכין את עצמו אל החוויה המינית והמוח מתחיל לאותת בסימנים מובהקים כי אותו מתח מיני מסוים אמור בסופו של דבר להתכונן אל המעשה עצמו.

קיימים מספר לא קטן של אנשים אשר המתח המיני פועל עליהם באופן חיובי ואולם קיימים גם כאלה אשר המתח המיני משפיע עליהם לרעה.

אותו האדם המסוים אשר נקלע לסיטואציה מסוימת ובלתי צפויה אשר מוצאת אותו בלתי מוכן, יכול אף לחוש לעיתים מאויים כתוצאה ממתח מיני מסוים שנוצר לו לפתע וללא הכנה מוקדמת.

בדרך כלל, אדם מסוים אשר מתכונן לסיטואציה אשר בה הוא אמור להראות לאותה אישה מסוימת כי הוא מעוניין בקיום יחסי מין ואז על מנת כי הדבר יקרה בהקדם, מנסה הוא לרמוז לה ברמזים ואף בסימנים מוסכמים שהוא מעוניין בה ואולם אין הוא יודע עדיין אם היא גם מעוניינת בו ולכן למעשה רמת המתח המיני אצלו גבוה ביותר ואם ניתן היה למדוד אותו הלכה למעשה שאז ניתן היה לראות כי כאשר הגבר כבר שכב עם אותה אישה מספר פעמים שאז הולך ופוחת המתח המיני בהדרגה.

המתח המיני במקרים רבים, נחשב לתדר אשר יכול לשדר אל שני הצדדים, כלומר זהו תדר אשר יכול להתפרש גם כחיובי וגם כשלילי.

למה הכוונה? תדר אשר יכול להיות קיים אצל אדם מסוים ואשר אישה מסוימת אשר איננה נמשכת אל אותו גבר עלולה להיבהל ולהירתע מנוכחות אותו תדר ומן העבר השני במידה והיא נמשכת אליו שאז אותו התדר גורם לה לשמוח ולהתקרב אל אותו גבר.

כלומר אותו התדר בדיוק, אל מול אישה אחת ואל מול אישה אחרת משדר שני דברים והיפוכם.

המתח המיני אשר יוצא כאמור בתצורת תדר, יכול אף להשפיע באופן שונה אצל אותו אדם אשר משדר את המתח המיני מעצמו, כלומר רמות שונות של אותו התדר אשר מופקות מאותו אדם יכולות להשפיע באופן שונה על אותה האישה, כלומר בתרגום אנושי, אני מרגישה שהיום בא לך עלי יותר מפעמים קודמות משמעותה, היום המתח המיני שלך גבוה הרבה יותר.

על מנת לייצר מתח מיני באופן מכוון צריך למעשה רק צד אחד אשר ייצר את אותו התדר.

כמו בכל דבר ויזואלי אחר, גם כאן יש יתרון ניכר לנשים על פני גברים, כאשר אישה מסוימת מעוניינת מסיבותיה שלה ליצור מתח מיני מסוים אשר יפעל לטובתה, צריכה היא להיות חייכנית, פתוחה, משוחררת, לגעת הרבה בשיער הראש בתנועות מלטפות וגם ארוכות וגם לנעוץ מבטים ישירים אל תוך פרצופו של הגבר המסמיק ואף להגיד משפטים בנוסח של “אל תחשוב שאני לא רואה איך אתה מסתכל עלי…” בנימת קול מסתורית וכו’, כמובן שלא יזיק גם כפתור פתוח וסורר אשר כל הזמן נפתח מעצמו ונותן לגבר עוד נקודת מבט מעניינת ולא צפויה למצב הכללי אשר מעיד כאלף עדים על רצונה של האישה לייצר את המתח המיני אשר יסובב לגבר לחלוטין את ראשו ואף יגרום לו להיות כרוך אחריה באופן עוצמתי ומובהק.

בעוד שאצל נשים, ניכרת ההתכווננות לעניין, מאחר ונשים יותר מודעות לרגישות הפנימית שלהם ויודעות הן לזהות את אותו התדר בדרך כלל, אצל גברים הסיפור הוא מעט שונה.

גברים רבים מאוד, פועלים לפי שיטה ומתודולוגיה אשר פועלת עבורם בדרך כלל כאשר הם מחליטים לבצע מהלך פרקטי על אישה מסוימת.

הגבר הממוצע זוכר בדרך כלל את הפעם הקודמת שבה נקלע למצב מסוים אשר בו נוצר מתח מיני ומנסה הוא לשחזר את דרך הפעולה גם על אישה אחרת מאחר ואוטומט הדפוסים שלו רגיל כך.

ואולם לא פעם נתקל הוא בקשיים בדרכו מאחר ולא כל אישה ובמיוחד לא נשים שרגילות לנורמות חיזור אחרות ושונות ידעו להכיל את אופן וצורת החיזור של אותו גבר אחר מאחר ובדיוק פה נמדדת ההתאמה בין השניים, כלומר ביכולתו של הגבר להתאים את התדר שלו אל התדר של אותה אישה על מנת להפעיל את כפתור המתח המיני.

המתח המיני ההדדי נבנה לו בהדרגה כתוצאה מאיתותים שונים ומגוונים המשודרים מכל צד בתורו.

לדוגמא – אישה מסוימת מנהלת שיחה עם גבר מסוים על נשוא עסקי מסוים ואז תוך כדי שיחה אומר הגבר משפט מסוים בעל קונוטציה מינית מסוימת ואולם כזה שניתן לפרש אותו לשתי הצדדים כגון “המוצר המסוים הזה לא עושה לי את זה” ואז האישה יכולה להגיב בשאלה פרובוקטיבית  בנוסח של “אז מה כן עושה לך את זה?” ואז למעשה היא מאתגרת אותו וגם בוחנת אותו בד בבד מאחר ואם הוא “מרים את הכפפה” ומגיב באותה מטבע, לדוגמא – ” את בטוחה שאת רוצה לדעת ?” וכך מתגלגלת לה השיחה ונוצרת ונבנית אט אט אותה התחושה המוכרת והידועה אשר משדרת לשתי הצדדים כי המשימה הושגה, נוצר לו מתח מיני ובכך נדלקו הסימנים כי ניתן להתקדם אל עבר השלב הבא שהוא שלב המימוש המיוחל.

בדרך כלל מתקשרת התחושה המתלווה למתח מיני לתחושה של מתח ואיום מרומז מאחר וכאשר אין בהירות בין שניים אשר מנהלים שיחה שכזו שאז צד אחד, למשל הגבר, בטוח שתחושת המתח המיני חיובית בעוד שכל משפט נוסף שהוא אומר לאישה המסוימת רק מוריד לה יותר ויותר מאחר והוא בוטה מידי ותחליטי מידי, פרובוקטיבי שלא לצורך ואף באופן מופרז שאז המתח המיני מכוונה מתפוגג ואילו הוא מתגרה יותר ויותר וכך שהמתח המיני קיים רק אצלו בעוד שהיא מתחננת נתיב המלטות ותירוצים.

יצירת מתח מיני הולם, כהכנה למעשה עצמו לאחר מכן הוא ערובה לסקס איכותי ומענג.

ככל שההכנה המוקדמת המילולית והתדירית, תהיה הולמת ומפורטת יותר, כך התדר יהיה במיטבו והדבר ישליך באופן משמעותי על איכותו.

מתח מיני חיובי מייצר במוח האדם תחושות עילאיות ומופלאות ועל כן גם מומלצות.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

הגעגועים

רגש חזק המציף את האדם החש סוג של נוסטלגיה, כמיהה ותשוקה רחוקה לאדם מסוים, או רעיון מסוים או לזיכרון כלשהו אשר איננו.

קרא עוד »

תיקשור בנושא טוב הלב

הדרך הארוכה אשר עושה האדם במהלך חייו היא זו אשר משקפת עבורו את אותם רגעים קסומים של נתינה וטוב לב אשר למעשה הופכים להיות רגעים מכוננים שאותם יזכרו לעד.

קרא עוד »