תיקשור בנושא הגישושים

הגישושים

בבוקר זה משחרר אני מתוכי את הגישושים.
האדם המסוים, העושה את דרכו הארוכה ורבת האתגרים והמסקרנת בדרך כלל, מוצא מעת לעת ובזמנים מסוימים את עצמו שואל שאלות ומקשה קושיות אודות אלמנטים מסוימים בדבר שאלות מסוימות וכאשר נאלץ הוא לחפור ולחפש את התשובות לשאלותיו, שהרי דומה הוא לאותו אחד המגשש באפלה אחרי סקרנותו שהתעוררה ואולם האפלה סמיכה ובלתי נראית ולכן הוא צריך לגשש ולתור אחר תשובות לסוגיות.
ואכן, אותו הגישוש המסוים מהווה את דרכו של האדם המסוים אל עבר מטרת חייו ההולכת ומתגבשת.
אותה הדרך המסוימת מהווה את דרך הבראתו המאתגרת אך המסקרנת.
כאשר האדם מגשש, משמעות הדברים היא כי הוא משרטט את תשובתו במו ידיו.
כלבי גישוש הינם בעלי יכולות מיוחדות אשר מאפשרות להם למצוא אלמנטים מסוימים אשר קשה ואף בלתי אפשרי למצוא כבדרך הטבע.
ממש כמו בטבע, כך גם אצל האדם, הגישוש הוא חיפוש באמצעים בלתי סטנדרטים וכאשר האדם מגשש אחר סימנים וסממנים שיוכלו לתת בידו את הרמזים שיכולים לרמוז לו אודות הפתרון.
כאשר כלב גישוש תר אחרי פטריות כמהין הוא עושה זאת מאחר ואותן פיטריות גדלות במקום שסמוי מן העין עבור האדם וכך שהוא נעזר באותם כלבים שאומנו במיוחד בזכות חוש ההתמצאות המיוחד שלהם.
אותו חוש משולב מכמה אלמנטים אשר ברובם המוחלט מהווים יחדיו את סך כל הנדרש לצורך מציאת אותו אלמנט בסופו של דבר.
כלבי הגישוש משתמשים ביכולותיהם הטבעיות שמורכבות גם מחוש ריח וגם מחוש ההתמצאות במרחב כאשר שני חושים אלו מאפשרים לקסם להתרחש.
בזמן שהקסם מתרחש, פטריות הכמהין הנדירות שטמונות עמוק באדמת הטחב ביערות חשוכים ואפלוליים ושמציאתן הינה אתגר בלתי אפשרי עבור האדם הסטנדרטי, הרי עבור כלב הגישוש אשר מיומן באותן דרכים מוצא בנקל, בעזרת חושיו ויכולותיו המופלאות מגיע הוא למקום המדויק ומתחיל לחפור במרץ רב כאשר זנבו מזדקף לאות וסימן כי במקום החפירה, עמוק באדמה הטחובה נמצאות אותן פטריות נדירות ומיוחדות אשר כל כך קשה למצוא אותן באמצעים סטנדרטיים.
אותה הדוגמא נותנת כסממן וכמאפיין ליכולת כריית המידע האינסופי.
החיפוש אחר תשובות הוא הדוגמא אשר מהווה את הנושא המיוחד ובעל החשיבות הרבה במיוחד.
הידע הנדרש לאדם על מנת להשלים את הפערים המצויים עבורו בין השאלות לתשובות הוא המרחק אשר קיים עבורו עת יוצא הוא לדרך המאתגרת.
כשנתקל האדם בקושיות שטורדות את דעתו הרי מגשש הוא באפלה אחרי רמזים וסממנים אשר יתנו בידו את היכולת לחלץ את התשובות, אותן התשובות מסמנות לו את דרכו כאשר נזקקות לאדם תשובות אשר אינן מצויות בידע, שהרי בדרך כלל הוא יעלה חרס בידו מאחר והתשובות סמויות מן העין ולכן דומה הדבר לעיוור אשר לא מסוגל לראות את הדרך.
ממש כמו העיוור אשר מגשש את דרכו על מנת לא למעוד חלילה, כך גם האדם המסוים אשר מגשש את דרכו לעיתים מתוך הססנות רבה מאחר ולא בטוח הוא האם זוהי אכן הדרך.
כאשר הגישוש שמבצע אותו האדם עולה יפה, שאז מקבל הוא את הידע הנדרש עבורו לצורך קבלת החלטות.
כאשר ההחלטות מתבצעות עבור האדם באופן חיובי, טוב ומיטיב, שהרי דרכו נעשית קלה הרבה יותר מאחר ונעזר הוא ביכולותיו וגם ביכולותיהם של אמצעי עזר עבורו כמו למשל אנשים מסוימים אשר הינם בעלי יכולות מיוחדות וממש כמו כלבי גישוש המגששים עבור הציידים, בין אם אלו ציידי חזירי בר או ציידי פיטריות כמהין, ובין אם אלו ציידי גולגלות במובן הרחב של המילה.
הגששנות הינה תכונה מיוחדת לאנשים מיוחדים אשר ממש כמו כלבי גישוש, יש בהם תכונות מיוחדות המאפשרות להם למצוא עבור אחרים את הדרך הנכונה ואף המדויקת עבורם אל הידע המסוים הנדרש להם בזמנים מסוימים ואף מדוייקים.
הידע האינסופי המצוי ברשותם של אנשים מסוימים הינו המאגר המושלם והשלם לתשובות ולהבנה אודות סודות הבריאה הבראשיתיים.
האור הפנימי וסודות הבריאה הינם הידע אשר מאפשר לאדם, לכל אדם, לקחת את גורלו בידו, לבצע את דרך הבראתו, הלא היא דרך הישר אשר תאפשר לו למצוא את האיזון עבורו.
נקודת האיזון היא הנקודה אשר בה מגיע האדם אל פיסגת שאיפותיו.
החיפוש האינסופי אחרי נקודת האיזון היא דרכו של כל אדם אל עבר מטרת חייו ויעודו הקסום.
הגישושים אשר נאלץ האדם לבצע כל חייו הם הדרך אשר עושה הוא אל עבר נתיבו ומסלולו אל עבר הישועה.
כאשר האדם מצוי בהתלבטויות ואף בשאלות אשר שואל הוא את עצמו שהרי חוצב הוא בהר הענקי של מידע ומנסה לתור אחרי אותן תשובות מסוימות אשר טורדות את דעתו.
כאשר מגשש הוא ומחפש אחרי תשובות חשוב לזכור כי עליו לשאול נכון את השאלות ואז אפשר יהיה לדייק בעבורו.
כאשר הגישושים עולים יפה והפתרונות צפים ועולים, שאז יכול האדם המסוים לנוח מעט לחייך בסיפוק ולהמשיך אל עבר היעד הבא.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

התמימות

לא מאמין לאיש, אי אפשר לעבוד עליו, אי אפשר לגרום לו לעשות דברים בעבורך ללא תמורה, יהיה הוא חשדן ומתרחק מן האמת, דרכו תהיה דרך ההונאה ויגידו עליו שהוא ממש לא פראייר.

קרא עוד »

תיקשור בנושא ההחלמה

כאשר האדם מגיע אל פרשת דרכים מסוימת, לעיתים קיימת אצלו מצוקה הנובעת מתוך התבלבלות אשר מתרחשת עבורו ממעמקי נשמתו.
ואותם אלמנטים מחוברים יחדיו ומקפלים החלטה אשר יוצאת מן הפנים, מן הנפש החוצה באופן מסוים הנקרא- מחלה.

קרא עוד »