תיקשור בנושא העליצות

דרכו של האדם, העוברת במחוזות חייו, פתלתלה וארוכה, נוגעת בנקודות מסוימות במהלך ההתפתחות המשמעותית אותה עובר הוא ויכול לעיתים להיקלע למצבים אשר מעיבים עליו ועל מצבי רוחו, מאחר ואין לו לאדם המסוים יכולת מולדת להבין את כל מעשיו ואת כל דבריו ולכן בכל פעם שמגיע אותו אדם למחלוקת מסוימת בינו לבין עצמו, שאז אין לו אלא לנסות ולקחת את נקודות העצב ולשזור אותם האחת בשנייה על מנת כי לא יהיה לו שום צורך בהתמודדות עם העצב והעלבון אלא יוכל לתת למחשבתו השמחה לשלוט על חייו ועל דרכו.

העליצות הינה תדר מסוים ומשמעותי מאוד עבור אותו אדם המאמין בכל ליבו כי עליו לתת דגש חזק עבור עצמו בהווייתו המתפתחת ולהעניק קורת רוח בכל סיטואציה שבה מתקשה הוא וישזור את עליצותו בכל כוחו וכך חייו יהיו מיטיבים ונעימים הרבה יותר.

עוד במהלך ילדותו המודעת, נקלע האדם המסוים לצערו למצבים מסוימים אשר חפץ הוא לשנות ולא תמיד מבין ולא תמיד יודע מהי הדרך הנכונה ביותר עבורו להתמודד עם החלטותיו ועם מחשבותיו בנוגע להתמודדותו עם אותם רגעים מסוימים אשר מתקשה הוא וכבדה נפשו ולא יכול להגיע להחלטות חשובות והרות גורל עבורו.

העליצות המסוימת אשר קיימת אצל אותו אדם היא למעשה מקור לתחילת שמחתו היחסית.

העליצות תורמת לאותו אדם את ההתפרצות של האנרגיות החיוביות הנדרשות לו על מנת לעלות על דרך המלך מבחינתו ויכול לגרום אף הוא לאנשים נוספים לעלות על דרך המלך ואף הם להיות עליצים ושמחים על מנת כי יוכלו להתמודד עם המצבים המאתגרים אשר קיימים בחייו של כל אדם והיכולים להסית אותו מדרכו וממסלול חייו.

אותה נוסחה פשוטה אולם יעילה להפליא למעשה מאפשרת לאדם, לכל אדם, לקבל יותר ויותר כוחות ויותר ויותר השפעה חיובית על דרכו ואל מחשבתו.

חשיבה חיובית הינה המפתח העיקרי המאפשר את הצוהר הסגור לנפשו של האדם להיפתח.

נפשו הפתוחה של האדם מאפשרת לה לתקשר עם נפשות פתוחות אחרות הנמצאות בסביבתה הקרובה מאחר ונפש נכאה ועצובה נתפסת אל נפש נכאה ועצובה נוספת וכך שנפש אשר נגועה בעצב משפיעה על נפש ניטראלית אחרת ונפש עליצה ושמחה משפיעה אף היא באורח פלא על נפש שמחה אחרת והדבר מדבק וגורף עד מאוד.

העליצות תורמת לאדם את משמעותו השמחה ואף נותנת בידו כאמור את היכולת להשיג את שאיפותיו הנחשפות על מנת כי יוכל להגשים את עצמו ואת דרכו ואת מטרותיו.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

תיקשור בנושא ההשתוקקות

השתוקקות היא תסיסה מסוימת אשר הולכת ומבעבעת עוד אותו מאחר ואיזון חייב להתקיים.
מחשבות מנקרות בראשו של האדם אודות אלמנטים אשר חש הוא משיכה והזדקקות אליהם .

קרא עוד »
תיקשור בנושא ההתנגדות

תיקשור בנושא ההיתנגדות

ההתנגדות. כאשר אדם מסוים איננו משתף פעולה עם הצד השני באופן כזה שמהווה הדבר מעשה מכוון הרי זוהי התנגדות אשר הינה בסיסית וגורמת לתהליך מסוים

קרא עוד »

החופש

החופש לבחור הינה הדרך שבה בוחר האדם להתמודד עם מה שקורה, אם בטוב או אם ברע, אם בחיוב או האם בשלילה וזו למעשה האפשרות לבחור והחופש לבחור.

קרא עוד »