תיקשור בנושא ההכרויות

ההיכרויות.

היכולת ליצור קשר מסוים עבור אדם מסוים עם אדם מסוים אחר או במשמעות הרחבה יותר של המונח לשעת ולבכיר הוא למעשה הממשק שיוצר את הקשר בין אדם לאדם ובין נשמה לנשמה.

ברגע שאדם מסוים נפגש בנסיבות מסוימות ובהקשר מסוים עם אדם אחר שאז בהנחה יסודית שיש עניין מסוים היכול לחבר ביניהם בין אם בהקשר חיובי למראית עין ובין אם בהיבט שלילי למרבית עין, עדיין נוצרת העילה והסיבה והצורך לאותה היווצרות ולאותה סיבה למפגש אשר מייצר את ההיכרות שבאה אחריה.

קיימים מספר סוגים של הכרויות עבור האדם וקל לו למתג ולדייק את הכותרת הראשונית לאותו מפגש ולאותה היכרות מאחר ואין יודע האדם המסוים כיצד ואם בכלל אותה היכרות מובילה עבורו למטרה מסוימת ובין אם לא.

בין אם מדובר בהכרות אשר יזומה על ידי צד אחד ובין אם מדובר על היכרות אשר יזומה על ידי צד שני,  חייבת להיות סיבה ותחליט לאותו מפגש.

בדרך כלל מתקיימים מפגשים ונוצרות היכרויות ממקום של חוסר מסוים עבור האדם.

לדוגמא – אישה מסוימת אשר מרגישה חוסר באלמנטים מסוימים בחייה, באופן אוטומטי ומתוך נשמתה תייצר את הזימון עבורה ועבור גבר מסוים אשר לתחושתה ולשאיפתה יוכל להשלים ולמלא את אותו הפער ואת אותו החוסר ואולם זוהי רק הזווית שלה וברגע הזימון אין לדעת אם אותו צורך יסתיים בהכרות עבורה ואולם יש כבר את הצורך ואת הסיבה לאותו הזימון אשר בסופו של דבר אמור להוביל להיכרות.

ההכרות של אדם מסוים עם אדם אחר למעשה יוצרת פלטפורמה חדשה אשר אמורה להכיל את סך כל המשתתפים באותה היכרות, בין אם זוהי הכרות זוגית, עסקית, חברית ובין אם לא.

ואולם טבעו של האדם הוא לרצות ולדייק לעצמו את סך כל רצונותיו מאחר ואותן הכרויות לא יכולות להיות סתמיות וחסרות תחליט ותועלת עבורו מאחר ובמידה ומדובר בהכרות אשר משרתת רק צד אחד שאז היא לא תשרוד ולא תתקיים.

במפגש אקראי מסוים אשר נוצר לו במקריות לא מקרית טמונים הרבה אלמנטים אשר מאפשרים להבין את הדרך שבה מתנהלים הדברים גם ללא כניסה לעומקים, מאחר וחייו של אדם מסוים נמצאים במסלול מוגדר וברור גם אם לא מבין את הדברים אותו אדם מסוים שהרי ההיכרויות שנקרות על דרכו יש בהן תחליט ויש להן סיבה, כל אדם שנקרא על דרכו של האדם המסוים יש לו תפקיד בחייו ולו יש תפקיד בחייהם, כך הדברים בנויים וכך הם גם מתוכנתים.

בין אם אותה הכרות מועילה באופן ישיר ובין אם באופן עקיף, לאדם קיימת חובה להתייחס בכובד ראש למפגשים ולהיכרויות גם אם לא הוא יזם אותם באופן ישיר.

מערכת יחסים יכולה להתקיים בין אדם לאדם ובין אדם לחיה או לקבוצה ולכן הקשרים המסועפים הללו הינם אינסופיים וכך גם יש להתייחס אליהם ואולם חשוב לזכור כי אינם מקריים ומטרתם היא לייצר המשכיות או ישירה או עקיפה לטבע האדם וליצר הבריאה.

ההמשכיות הזו אשר יכולה להתקיים לפי האופן הבא ממחיש את הדברים באופן מובהק – אדם מסוים אשר מכיר מישהו אשר פגש באופן אקראי מקבל מאותו מפגש או מאותה הכירות בדיוק את מה שביקש לקבל ואולם זהו תהליך מורכב אשר לא כל אדם יכול להבין את משמעויותיו ואת פישרו ואולם זוהי הלמידה וזוהי ההפנמה עבור כל אדם ועבור דרכו הפתלתלה והמורכבת.

מסלול חייו של האדם רצוף בהיכרויות משמעותיות יותר ומשמעותיות פחות אולם על האדם לסגל לעצמו צורת הפנמה כי כל מפגש קיימת לו משמעות הן עבורו והן עבור הצד השני.

שתף מאמר:

עוד
מאמרים

תיקשור בנושא פליטות הפה

פליטות הפה. דרכו של האדם, הרצופה במאורעות ובהתרחשויות מסוימות הקורות מעת לעת ואשר יוצרות שיחות בין אנשים מסוימים אשר קיימים בהם קשרים מסוימים, שהרי סוג

קרא עוד »

תיקשור בנושא המרדנות

כאשר מגיע האדם אל נקודות מסוימות בחייו איננו יכול ואף איננו רוצה להשלים איתן שהרי במקומות הללו נדרש הוא לעמוד על שלו ועל דעתו ולשמור מכל משמר על ערכיו וכך שנדרש הוא להתנגד בכל כוחו ובכל מאודו.

קרא עוד »

ההתמדה

ההתמדה נמדדת ברגעים שבהם האדם מקבל איתותים וסימנים שונים כי הדרך שבה הולך הוא רצופה מכשולים וקשיים.

קרא עוד »